Kas kun BSR myy ihan tyyppihyväksytettyä E85-softaa, näinollen sen pitää saa muutoskatsastettua ihan samalla tavalla kun Hirvisarjatkin.koistha kirjoitti:Tuli vaan mieleen, että kuinkahan kaikkeen nipottavasti suhtautuvat Suomen viranomaiset voisivat hyväksyä tuon BSR:n etanolikonversiosarjan kun ei muutakaan ohjelmistopuolen muutosta tahdota oikein hyväksyä ?Nappe kirjoitti: Laillisestihan E85 muutoksen VOI tehdä BSR:n hyväksytyllä softalla, tai sitten 9-5 malleihin jotka muuten vastaavat myynnissäolevia bifuel-autoja, asentamalla tällaiseen VAKION bifuelin softan, hankkimalla tästä todistuksen Saabilta/GM:ltä/Spykeriltä, ja muutoskatsastamalla softamuutoksen.
Maalaisjärkihän jo sanoo, että ylläolevan pitäisi olla mahdollista mutta onko jostain tullut jolle kulle vastaan ihan virallista tietoa ?
Eikä käsittääkseni vaadi mitään jarrumuutoksia, sillä eivät nosta tehoa, mahdollistavat ainoastaan E85:n käyttöä.
http://sv.bsr.se/e85/kits/
Eri asia on sitten VIRIT joita saa sekä E85 että tavan bensamalleina, näiden muutoskatsastus on tarina erikseen ja vaativat mahdollisesti muutoksia jarruihin.