VKe kirjoitti:
Vakuutuksesta: luuletko että työsuhdeautot ovat vapautettu liikennevakuutusmaksuista? Itse kyllä luulen että työsuhdeautojen vakuutukset maksavat jotain. Mitä tarkoitit tuolla omalla autolla autoilevien vakuutustarinalla?
Tähän aero jo vastasikin, eli leasing-autoilijaa liikennevakuutuksen suuruus (johon Volkkarin ajovalon järjettömän monimutkainen rakenne vaikuttaa) ei kirpaise, sen sijaan minun lakisääteisessä liikennevakuutuksessani se näkyy kun vakuutusyhtiö nostaa kauttaaltaan maksuja kattaakseen suurenevat vahinkokulungit.
VKe kirjoitti:
Onneksi kuitenkin volkkarin marmoritiskillä on sentaan varaosiakin tarjolla - toisin kun saappaan.
Mää olen ainakin aina saanut marmorilta kaiken sellaisen mitä ei tarvikkeena tai harrastajan hyllyltä ole tarjolla, vaikka ajan näillä nollamalleilla.
Eikös se ole nimenomaan hyvä että ikäloput kotterot paalataan jotta ikäloppu autokantamme nuortuu? Tostahan on ruikutettu paljon että Suomen autokanta on melkein "maailman vanhin"...
Juu, autotehtaat ja maahantuojat tuskin malttavat odottaa milloin tännekin saadaan samanlainen systeemi kuin Japaniin, jossa viimeistään kymmenen vuoden taipaleen jälkeen auto romutetaan ja jätteistä kierrätetään samanmuotoinen auto kuin edellisellä kerralla, lisätään hieman tingeltangelia ja suurlujuusteräksiä ja myydään uudestaan.