Nöyryytetty aerokuski

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Mutta harmittaako tosiaan noin paljon jos jollakkin muulla on enemmän rahaa kuin toisella.. Suomi on kyllä todellakin kateellinen maa :evil:

Edit: tämä ei ollut sitten kenellekkään tarkoitettu henkilökohtaisesti, enkä nähnyt sitten poistettua viestiä
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

No eipä ole ensimmäinen kerta kun joku über auto jää jälkeen.
Tämä topikki on edennyt ihan eri tahtiin kuin taannoinen BTCF:n vastaava topikki :lol:
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
vayne
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 12:12

Viesti Kirjoittaja vayne »

Vigge kirjoitti:
make206 kirjoitti:405:n kun on kerta ollut, niin hypoteettinen mahdollisuus on että on ollut myös tollanen 406 t16, tyyliin
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..
Tämä tietääkseni viri viri pösö ei t16, vayne voi varmaan itse kertoa lisää...
Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehoja :wink:

Noita T-16:sta on tuotu 16 kpl suomeen ja muutama on mällätty. 200 hv ja overboostilla 45 sekunttia 220 hv.

Pösöt vaatii kyllä huoltoa :lol: mutta ihmeen hyvin on kestänyt turbo rääkkiä 30 tkm.

Tuolla on kuvia ym. tietoa jos kiinnostaa(ehkä vähän vanhaa tietoa nyt mut kuitenkin):
http://www.saunalahti.fi/vayne

[/url]
405 MI 16 turbo
Audi S4 Avant -00
Jorma
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 01:09
Paikkakunta: Kokkola

Re: Nöyryytetty aerokuski

Viesti Kirjoittaja Jorma »

SledgeHammer kirjoitti:
Jorma kirjoitti:
saba9000 kirjoitti:Nyt sitten kävi ohrasesti.

Uskallus ei loppunut kesken, mutta vauhti sappaasta kyllä.
Nyt on pakko ottaa vähän nöyrempi asenne liikenteessä kunnes on viriä hankittu pellin alle.
Hmm. Mersuforumin Jorma?
Ei.
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Re: Nöyryytetty aerokuski

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Jorma kirjoitti:
SledgeHammer kirjoitti:
Jorma kirjoitti:
Hmm. Mersuforumin Jorma?
Ei.
Selvä pyy
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Tuli tuossa mieleen noista muitten autojen mollaamisesta tämmönen topicci http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=24107
Sieltä sitte viivalle video.

Sorry hieman offtopic mutta tuo on vain niin perus pätkä, "minä tiedän yhen tutun kaverin auton joka jättää tuon milloin tahansa missä tahansa" :lol:

Onnittelut vaynelle onnistuneesta virityksestä.
Omasta mi:stä meni aikoinaan laatikko, mutta oli lähes 300tkm mittarissa.
Kone oli kyllä kuolematon, mitä nyt venttiilin varren kumit mahollisti pientä öljynsyöntiä.
Sähköistä en mainitse mitään, mutta toimi oman ikänsä mukaan :wink:
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Stressfläkt kirjoitti:Tuli tuossa mieleen noista muitten autojen mollaamisesta tämmönen topicci http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=24107
Sieltä sitte viivalle video.

Sorry hieman offtopic mutta tuo on vain niin perus pätkä, "minä tiedän yhen tutun kaverin auton joka jättää tuon milloin tahansa missä tahansa" :lol:
Aivan LOISTAVA pätkä, heppu on kun kävelevä dumppivena :D
Silmät ku pan kiinni ja kuunteli niin ihanku Lahden oma pihauttelija Koppsa olis ajannut ohi :lol:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
vayne
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 12:12

Viesti Kirjoittaja vayne »

Stressfläkt kirjoitti:
Omasta mi:stä meni aikoinaan laatikko, mutta oli lähes 300tkm mittarissa.
Kone oli kyllä kuolematon, mitä nyt venttiilin varren kumit mahollisti pientä öljynsyöntiä.
Sähköistä en mainitse mitään, mutta toimi oman ikänsä mukaan :wink:
Jep pösöltä kuulostaa :lol:
405 MI 16 turbo
Audi S4 Avant -00
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Toi video on iästään huolimatta jo legenda.

yy...tsihihi....yyy...tsihihih... ja räkä linssis :D
BMW 320dA Coupe LCI
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehoja

Noita T-16:sta on tuotu 16 kpl suomeen ja muutama on mällätty. 200 hv ja overboostilla 45 sekunttia 220 hv.

Pösöt vaatii kyllä huoltoa mutta ihmeen hyvin on kestänyt turbo rääkkiä 30 tkm.

Tuolla on kuvia ym. tietoa jos kiinnostaa(ehkä vähän vanhaa tietoa nyt mut kuitenkin):
http://www.saunalahti.fi/vayne
Täältä rispektit. 8) V***uillahan voi toisen autosta aina, mutta fakta on se, että tuo pösö menee kovaa. :D

On se hyvä että joku näpäyttää välillä meitä TurboSaabisteja.. :lol:
Aki Peltola #1132
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Haloo :!: kyllähän toi pökötti kulkee. Ei kaikilla voi olla SAAB, eihän niitä riitä edes kaikille.

Tohon edelliseen viestiin kommentoiden vielä, että mun on ainakin puhtaasti perheauto eikä kilpaauto vaikka steget tuleekin kiinni.
9-3.1972
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Tohon edelliseen viestiin kommentoiden vielä, että mun on ainakin puhtaasti perheauto eikä kilpaauto vaikka steget tuleekin kiinni.
Niinhän nää on kaikki, Sonetteja lukuunottamatta. Meillä monella on vaan liian suuret luulot oman Saabin kulkupuolesta. :roll:

Kun tosiasia on se, että vaikka pulttaa kii kaikki stegit mitä saabiin saa, niin sellainen kaveri, joka osaa oikeasti virittää autoja pyhkii sivu vaikka Nissan Micralla. :twisted:
Aki Peltola #1132
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Viimeksi muokannut 9000CD23T, Ma Loka 11, 2004 07:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1668
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

vayne kirjoitti:
Vigge kirjoitti:
make206 kirjoitti:405:n kun on kerta ollut, niin hypoteettinen mahdollisuus on että on ollut myös tollanen 406 t16, tyyliin
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..
Tämä tietääkseni viri viri pösö ei t16, vayne voi varmaan itse kertoa lisää...
Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehoja :wink:

Noita T-16:sta on tuotu 16 kpl suomeen ja muutama on mällätty. 200 hv ja overboostilla 45 sekunttia 220 hv.

Pösöt vaatii kyllä huoltoa :lol: mutta ihmeen hyvin on kestänyt turbo rääkkiä 30 tkm.

Tuolla on kuvia ym. tietoa jos kiinnostaa(ehkä vähän vanhaa tietoa nyt mut kuitenkin):
http://www.saunalahti.fi/vayne

[/url]
Täytyy nostaa sulle kyllä hattua, hieno projekti sulla :D . Sais oulussakin olla näitä muun merkkisiä "vanha-koppaisia" nöyryyttäjiä. Noi uudeen auton omistajat joissakin tapauksissa ansaitsevat pienen näpäytyksen :wink:
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
saba9000
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: To Maalis 25, 2004 15:39
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja saba9000 »

vayne kirjoitti:
Vigge kirjoitti:
make206 kirjoitti:405:n kun on kerta ollut, niin hypoteettinen mahdollisuus on että on ollut myös tollanen 406 t16, tyyliin
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..
Tämä tietääkseni viri viri pösö ei t16, vayne voi varmaan itse kertoa lisää...
Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehoja :wink:

Noita T-16:sta on tuotu 16 kpl suomeen ja muutama on mällätty. 200 hv ja overboostilla 45 sekunttia 220 hv.

Pösöt vaatii kyllä huoltoa :lol: mutta ihmeen hyvin on kestänyt turbo rääkkiä 30 tkm.

Tuolla on kuvia ym. tietoa jos kiinnostaa(ehkä vähän vanhaa tietoa nyt mut kuitenkin):
http://www.saunalahti.fi/vayne

[/url]
Jaahas... pääsyyllinenkin on löytynyt!

Hiaanosti se 405 kulkee! Vähän sait provosoitua ja sitten mentiin!
Mahdoitko vetää sillon ihan jalka suorana? ... törmäsin vaan jossain, että olisit ajanut 5s 0-100 ja 10s 100-200 aikoihin =)

Tai täältähän noi löysin:
http://hurjas.telija.net/ajat.php?laji=100-200

Aivan loistava peli kyllä sulla.

Joo taitaa loppua tosta tomaatti aerosta potentiaali kesken... joten sillä ei tarvi tulla leikkimään toista kertaa =) Taitaa maksimissaan kestää semmosta 400nm toi loota.

Meillä ollaan hommaamassa juuri toista kulkupeliä ja oon kovasti miettinyt turbo uunoa mahdolliseksi kakkosautoksi. Tuo pitäisi saada budjetillakin kulkemaan kovaa. Mutta puhutaan sitten kun on mistä puhua =)
9-5 Aero
Vastaa Viestiin