![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Edit: tämä ei ollut sitten kenellekkään tarkoitettu henkilökohtaisesti, enkä nähnyt sitten poistettua viestiä
Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehojaVigge kirjoitti:Tämä tietääkseni viri viri pösö ei t16, vayne voi varmaan itse kertoa lisää...make206 kirjoitti:405:n kun on kerta ollut, niin hypoteettinen mahdollisuus on että on ollut myös tollanen 406 t16, tyyliin
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..
Ei.SledgeHammer kirjoitti:Hmm. Mersuforumin Jorma?Jorma kirjoitti:saba9000 kirjoitti:Nyt sitten kävi ohrasesti.
Uskallus ei loppunut kesken, mutta vauhti sappaasta kyllä.
Nyt on pakko ottaa vähän nöyrempi asenne liikenteessä kunnes on viriä hankittu pellin alle.
Selvä pyyJorma kirjoitti:Ei.SledgeHammer kirjoitti:Hmm. Mersuforumin Jorma?Jorma kirjoitti:
Aivan LOISTAVA pätkä, heppu on kun kävelevä dumppivenaStressfläkt kirjoitti:Tuli tuossa mieleen noista muitten autojen mollaamisesta tämmönen topicci http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=24107
Sieltä sitte viivalle video.
Sorry hieman offtopic mutta tuo on vain niin perus pätkä, "minä tiedän yhen tutun kaverin auton joka jättää tuon milloin tahansa missä tahansa"![]()
Jep pösöltä kuulostaaStressfläkt kirjoitti:
Omasta mi:stä meni aikoinaan laatikko, mutta oli lähes 300tkm mittarissa.
Kone oli kyllä kuolematon, mitä nyt venttiilin varren kumit mahollisti pientä öljynsyöntiä.
Sähköistä en mainitse mitään, mutta toimi oman ikänsä mukaan
Täältä rispektit.Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehoja
Noita T-16:sta on tuotu 16 kpl suomeen ja muutama on mällätty. 200 hv ja overboostilla 45 sekunttia 220 hv.
Pösöt vaatii kyllä huoltoa mutta ihmeen hyvin on kestänyt turbo rääkkiä 30 tkm.
Tuolla on kuvia ym. tietoa jos kiinnostaa(ehkä vähän vanhaa tietoa nyt mut kuitenkin):
http://www.saunalahti.fi/vayne
Niinhän nää on kaikki, Sonetteja lukuunottamatta. Meillä monella on vaan liian suuret luulot oman Saabin kulkupuolesta.Tohon edelliseen viestiin kommentoiden vielä, että mun on ainakin puhtaasti perheauto eikä kilpaauto vaikka steget tuleekin kiinni.
Täytyy nostaa sulle kyllä hattua, hieno projekti sullavayne kirjoitti:Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehojaVigge kirjoitti:Tämä tietääkseni viri viri pösö ei t16, vayne voi varmaan itse kertoa lisää...make206 kirjoitti:405:n kun on kerta ollut, niin hypoteettinen mahdollisuus on että on ollut myös tollanen 406 t16, tyyliin
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..![]()
Noita T-16:sta on tuotu 16 kpl suomeen ja muutama on mällätty. 200 hv ja overboostilla 45 sekunttia 220 hv.
Pösöt vaatii kyllä huoltoamutta ihmeen hyvin on kestänyt turbo rääkkiä 30 tkm.
Tuolla on kuvia ym. tietoa jos kiinnostaa(ehkä vähän vanhaa tietoa nyt mut kuitenkin):
http://www.saunalahti.fi/vayne
[/url]
Jaahas... pääsyyllinenkin on löytynyt!vayne kirjoitti:Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehojaVigge kirjoitti:Tämä tietääkseni viri viri pösö ei t16, vayne voi varmaan itse kertoa lisää...make206 kirjoitti:405:n kun on kerta ollut, niin hypoteettinen mahdollisuus on että on ollut myös tollanen 406 t16, tyyliin
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..![]()
Noita T-16:sta on tuotu 16 kpl suomeen ja muutama on mällätty. 200 hv ja overboostilla 45 sekunttia 220 hv.
Pösöt vaatii kyllä huoltoamutta ihmeen hyvin on kestänyt turbo rääkkiä 30 tkm.
Tuolla on kuvia ym. tietoa jos kiinnostaa(ehkä vähän vanhaa tietoa nyt mut kuitenkin):
http://www.saunalahti.fi/vayne
[/url]