Nokian renkaat...ÄLKÄÄ OSTAKO!!!

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2715
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Re: Nokiat

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

arska kirjoitti:Eihän Nokia ole edes kumisaappaita saanut kestämään. Testeissä talvirengas pärjää kun on pistetty nastoja niin perkeleesti ja meteli sen mukainen. Kesärenkaat kyllä halpoja joihin olen joskus sortunut.
No perusteles nyt mikä Nokialaisissa on vikana?

Omat kesärenkaat on tällä hetkellä 225/45 R17 NRZi:t ja parempia kesärenkaita saa kyllä hakea...Ovat hiljaiset ja sateella pitävät aivan upeasti. Jos vielä saisin valita uudestaan, niin samanlaiset kyllä ostaisin...
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Re: Nokiat

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Rommitommi kirjoitti:
arska kirjoitti:Eihän Nokia ole edes kumisaappaita saanut kestämään. Testeissä talvirengas pärjää kun on pistetty nastoja niin perkeleesti ja meteli sen mukainen. Kesärenkaat kyllä halpoja joihin olen joskus sortunut.
No perusteles nyt mikä Nokialaisissa on vikana?

Omat kesärenkaat on tällä hetkellä 225/45 R17 NRZi:t ja parempia kesärenkaita saa kyllä hakea...Ovat hiljaiset ja sateella pitävät aivan upeasti. Jos vielä saisin valita uudestaan, niin samanlaiset kyllä ostaisin...
Pakko sanoa että omat 225/45R17 NRVi on aika hyvät, ja sateella varsinkin pito helevetin hyvä, ja kohtuullisen hiljaisetkin on.
Samanlaiset ostan kun noista aika jättää
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Alla Nokian 4:set normaali nastoilla. Parhaat nastaympyrät joilla olen ajanut. Hiljaset, pitoa riittävästi ja ajettavuus hyvä.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Re: Nokiat

Viesti Kirjoittaja tevisu »

93t sport kirjoitti:
Rommitommi kirjoitti:
arska kirjoitti:Eihän Nokia ole edes kumisaappaita saanut kestämään. Testeissä talvirengas pärjää kun on pistetty nastoja niin perkeleesti ja meteli sen mukainen. Kesärenkaat kyllä halpoja joihin olen joskus sortunut.
No perusteles nyt mikä Nokialaisissa on vikana?

Omat kesärenkaat on tällä hetkellä 225/45 R17 NRZi:t ja parempia kesärenkaita saa kyllä hakea...Ovat hiljaiset ja sateella pitävät aivan upeasti. Jos vielä saisin valita uudestaan, niin samanlaiset kyllä ostaisin...
Pakko sanoa että omat 225/45R17 NRVi on aika hyvät, ja sateella varsinkin pito helevetin hyvä, ja kohtuullisen hiljaisetkin on.
Samanlaiset ostan kun noista aika jättää
Noh, noh. Mukkulan paronin lausunto: "Nää on parhaat. Näitä mä käytän. Nää vinkuukin kivasti!" :lol:
Vastaa Viestiin