Emännästä tuli Saabisti!!

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
se93tbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Kyllä se täytyy saabisti olla. Ei ehtinyt nro.56 lojumaan pöydällä kauaakaan kun sanoi " ai mun auton lehti on tullut" ja luki sen :D
9-3.1972
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Emännän suusta tänään:

1) "Joko sä olet ilmoittanut meidät Huhmariin, muistahan ilmoittaa." (lukiessaan Saabistia omassa rauhassaan)
2) "Ei voi uskoa, että tämäkin on jostain 70-luvulta. Tuntuu ihan paljon uudemmalta." (ajaessaan, kun minä istuin takapenkillä)
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
HARTSA
"Turbo"

Re: Emännästä tuli Saabisti!!

Viesti Kirjoittaja HARTSA »

dartsiartsi kirjoitti:Elikkäs opetin luvilla vaimoni ajamaan autoa. :oops: :P
Opetusautoksi hankittiin lokakuun alussa OG-satku vm -89.
Inssi oli viime tiistaina ja kortti tuli!
Hintaa tuli n. 450 euroa sisältäen pimeä- ja liukkaankelinajot, viranomaiskustannukset ja 5 tankillista bensaa (ajeltiin aika paljon siihin nähden, mikä oli vähimmäispakko, noin 4-kertainen määrä)
Tällä hetkellä hän puhuu jo "mun Saabista" kun on kyse satkusta :lol: :lol:
Pitänee puhua klubiin mukaan :wink:
"huonoja"juttuja :? tällaiset.emäntä sattui näkemään tämän jutun ja innostui entisestään.siis,hänellä ei ole korttia ja on painostanut mua,että pitäis alkaa opettamaan ajamaan.alkaa kyllä oleen jo saabin "miehiä".automaatti pitäis kuulemma olla.
tietenkin menin aut.tonnarin (9000 cd a.turbo -89)myymään viime viikolla(saatiin volvon miehestä saabisti)
:P
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Vanja-eno
Matalapaineturbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Meillä on autoja ollut ja mennyt 16 avo- ja aviolittovuotemme aikana lähes 60 kpl. Niistä on vain 2 ollut Saabeja.

Eka Saab oli n.1,5 v. sitten kun huuto.net'istä ostin parilla satasella kohtuukuntoisen '85 Combi kaasari-satkun yhden käyttökauppakassimme rempan ajaksi. Ajelin sillä itse kun rouva päristeli perheen Mersulla, ja tykästyin siihen. Mutta se oli vain väliaikaiseksi hankittukkin, joten siitä piti luopua. Muutamaan otteeseen rouvakin sillä ajeli ja ei valittanut (mikä oli harvinaista).

Tänä vuonna oli tässä välissä, oli hetken priima kuuppa, jonka kyydissä rouvakin viihtyi. Mutta se vietiin lähes käsistä... ja myytävähän se oli, kun itse löysin erään mr-kuntoisen kauan himoitsemani harrastepelin.

Jokin aikaa sitten rouva ilmoitti että mitta on tullut täyteen itävalmisteisen talvikauppakassimme kanssa. "Osta vaikka semmoinen saappi joka meillä oli, mutta siistimpi", ilmoitti hän. Ei kahta kertaa tarvinnut käskeä. Kun rutinoff oli myyty niin sattumalta bongasin lähes naapurissa olevan 88' ruisku-satkun, jolla oli ajettu hieman yli 270 tkm. Vain 2. omistajaa ja lähes virheetön sisältä ja päältä, eikä hintaakaan ollut kuin 680 eetä. Koeajon jälkeen sain vielä yli satasen tingittyä. Kaupat tuli ja nyt loppui rouvan rutina kuin seinään. Tyylikkäällä 2d viistokeulalla on ollut mukava päästellä...
#5328 - 900 - 96 - 900 - 900 - 99 - ???
"The Jorma" - Skoda Octavia '60
Firges9000
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

jariha kirjoitti:Emännän suusta tänään:

1) "Joko sä olet ilmoittanut meidät Huhmariin, muistahan ilmoittaa." (lukiessaan Saabistia omassa rauhassaan)
2) "Ei voi uskoa, että tämäkin on jostain 70-luvulta. Tuntuu ihan paljon uudemmalta." (ajaessaan, kun minä istuin takapenkillä)
Sulla viisas Vaimo. Yhtä hyvä valinta kuin SAAB. :D :D :D

luulen , että vaimosi valitsi myös sinut. 8)
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Firges9000 kirjoitti:luulen , että vaimosi valitsi myös sinut. 8)
Joo, mä hurmasin sen Saabilla. Sitten, kun hän vei, minä vain vikisin. Itse asiassa totta, sillä ajelin siihen aikaan Golfilla, mutta kartsalle lähdettiin isukin Saabilla :D
jehhe
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja jehhe »

Meillä emäntä on koko ajan kyselly että milloin hän saa oman Saabin. (Nykyisellään hänellä "pallo" Corsa). Olen luvannut että kun lapsia tulee niin saa Saabin. Corsan kulutus kun on niin hemmetin pieni. :D
lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

jariha kirjoitti:
Firges9000 kirjoitti:luulen , että vaimosi valitsi myös sinut. 8)
Joo, mä hurmasin sen Saabilla. Sitten, kun hän vei, minä vain vikisin. Itse asiassa totta, sillä ajelin siihen aikaan Golfilla, mutta kartsalle lähdettiin isukin Saabilla :D
täytyy kyl sanoa että jari on syntynyt onnellisten tähtien alla

...hmmm...olikos vaimollasi kenties siskoja vielä vapaalla jalalla... :oops: :oops:
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

lucaf kirjoitti:täytyy kyl sanoa että jari on syntynyt onnellisten tähtien alla

...hmmm...olikos vaimollasi kenties siskoja vielä vapaalla jalalla... :oops: :oops:
Itse asiassa... Kyllä :D
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

jehhe kirjoitti:Meillä emäntä on koko ajan kyselly että milloin hän saa oman Saabin. (Nykyisellään hänellä "pallo" Corsa). Olen luvannut että kun lapsia tulee niin saa Saabin.
Kas kun hän ei ole heti alkanut vaatimaan, että nyt pistetään hihat (ja vähän muutkin :wink: ) heilumaan ja heti :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Pahis
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Pahis »

Pari entistä tyttöystävää oli kovasti ihatuneita volkkareihin ties mistä syystä :roll: . Ensimmäinen aikanaan totesi että pitäis vaihtaa merkkiä tai se on loppu 8O No siitä tuli sitten entinen... Pitäis varmaan löytää jo valmis saabisti emännäksi tai sitten sellainen joka ei ole vielä oppinut LUULEMAAN että jokin muu merkki olisi muka jotenkin parempi kuin Saab :D
Muutaman kerran kuullut kavereiden suusta että Pahikselle ei kannata huomauttaa saabien vioista. Vedän kuulemma herneet nenään sellaisista aiheettomista kommenteista :roll:
9000cs -96 vapari
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
Vastaa Viestiin