MOT tuontiauto tarinat
Kyllä tuo "huoltokirjalla ajaminenkin" voi saada koomisia piirteitä. Myin syksyllä vuoden 2000 autoa, ja yksi tyyppi soitteli. Kaikki kysymykset koskivat tehtyjä huoltoja ja huoltokirjaa (testienkin mukaan kun tekevät ne huollot aina niin viimeisen päälle hyvin niin autossa ei ole mitään vikaa jos ko. vihko on täytetty...). Kun kaupasta ei meinannut mitään tulla niin myin sitten auton yhdelle toiselle tyypille joka ei vilkaissutkaan mokomaa edes kaupantekohetkellä. Ajattelin jo soitella sille edelliselle kaverille että "nyt olis hyvä huoltokirja myynnissä kun sitä niin kyselit".
tuosta mot ohjelmasta löytyy matsku mot-arkistosta
http://lotta.yle.fi/motweb.nsf/sivut/oh ... 811388F4E1
http://lotta.yle.fi/motweb.nsf/sivut/oh ... 811388F4E1
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Onnistuu ihan Tech:llä. Mutta ei saa säädettyä kilometrejä kuin ylös päin. Eli pienempi luku saadaa kun pistetään tauluun kilometria vaille miljoona ja sitten käydään ajamassa mittäri"ympäri", sitten kun taulussa on muutama kilometri niin Tech:llä nostetaan sopivat lukematSaako noita digitaalimittareita sitten helposti huijattua näyttämään vähemmän?

Kokemusta ei ole mutta tälläisiä huhuja olen kuullut

Saab 9-3 TTID Vector 2008