Please.
näistä titteleistä, jotka kertyy, kun tarpeeksi puhuu
-
Firges9000
- "Saabisti"
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viesti:
Toive toteutettu, seuraavaFirges9000 kirjoitti:Mäkin haluaisin tuon Saabistin-tittelin![]()
![]()
![]()
Please.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Hmm... minä ainakin haluan vielä nauttia tuosta "Aero" -tittelistä vielä jonkin aikaa, kun kerran tuli autokin hankittua
Katsotaan sitten. kun pääsee tuonne hölösuun tasolle, josko silloin vaihtaisi tittelin "saabistiksi".
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
- jariha
- "Team Ylläpito"

- Viesti:
Mä kun olen tällainen tuppisuu muuten, niin olen täysin otettu hölösuun tittelistä, kun siis joskus sille tasolle pääsen, etten ihan heti siitä olisi luopumassa... mutta vielähän tuonne on matkaa... plaa plaa...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Taas tuli jariha yksi viesti lisääjariha kirjoitti:Mä kun olen tällainen tuppisuu muuten, niin olen täysin otettu hölösuun tittelistä, kun siis joskus sille tasolle pääsen, etten ihan heti siitä olisi luopumassa... mutta vielähän tuonne on matkaa... plaa plaa...
Oho musta tuli just hölösuu, blaa blaa blaa.
Kohta musta varmaan tehdään "vässykkä" kun titteliä pönkitän täysin asiattomilla löpinöillä
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
oma titteli...
"Mäkin haluaisin tuon Saabistin-tittelin"
Minä taas taitaisin ansaita tuon Mimmin tittelin... parin kolmen kk etsiskelyn jälkeen taisin lyödä kaupat lukkoon EKAN myyjän kanssa(':oops:'). Palaan palstalla aiheeseen viimeistään kuukauden sisällä. Onpahan sitten ainakin oma tonari tai ainakin nyt siltä näyttää...
Minä taas taitaisin ansaita tuon Mimmin tittelin... parin kolmen kk etsiskelyn jälkeen taisin lyödä kaupat lukkoon EKAN myyjän kanssa(':oops:'). Palaan palstalla aiheeseen viimeistään kuukauden sisällä. Onpahan sitten ainakin oma tonari tai ainakin nyt siltä näyttää...
Paikallinen saappivelho on aikanaan anonut foorumin seriffeiltä ja muilta suurilta admineilta arvonimeä "vanha pieru" .
Perusteluina käytin ansioluetteloani:
- puritaanisten ja jäykkien kommenttien esittäminen "yleinen"-palstalla
- liikenteessä kouhottamisen vapautta rajoittavat mielipiteet
- pitkät, mutta harkitut puheenvuorot
- vanhojen ja hitaiden saabien sinnikäs harrastaminen, since 1991
Lisäksi perustelin: "Kun tuplakaasarin jälkeen tuo "ruisku" tuntuu liian hurjalta, en uskalla kohta enää lähettää uusia viestejä koko foorumille.
terv. jt
Eli täten anon patenttia / mallisuojausta nykyiselle tittelilleni Arvon Administereilta
terv. Se. Vanha. Pieru.
Perusteluina käytin ansioluetteloani:
- puritaanisten ja jäykkien kommenttien esittäminen "yleinen"-palstalla
- liikenteessä kouhottamisen vapautta rajoittavat mielipiteet
- pitkät, mutta harkitut puheenvuorot
- vanhojen ja hitaiden saabien sinnikäs harrastaminen, since 1991
Lisäksi perustelin: "Kun tuplakaasarin jälkeen tuo "ruisku" tuntuu liian hurjalta, en uskalla kohta enää lähettää uusia viestejä koko foorumille.
terv. jt
Eli täten anon patenttia / mallisuojausta nykyiselle tittelilleni Arvon Administereilta
terv. Se. Vanha. Pieru.
Jari "jt" Talvela #410
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 Historic-tasanopeuskilpuri * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 Historic-tasanopeuskilpuri * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viesti:
Erikois titteit kuten ÄÄLIÖ ja vanha pieru tarvitsevat aivan omat meriittinsä joita ei jaeta muille. Ne ovat hyvin henkilökohtaisian ja omistajansa voi niistä olla ylpeitä.
Uusia erikoistitteleitä jaetaan hyvin nihkeästi, valitan
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
SS-K #1636 STCF #2
jaahas
Mihin unohtu luetun ymmärtäminen? Se, jos sanon, että taitaisin ansaita jotain, ei todellakaan tarkoita, että sen haluan ja että asialle pitää tehdä jotain. Piste.potkuhousu kirjoitti:Erikois titteit kuten ÄÄLIÖ ja vanha pieru tarvitsevat aivan omat meriittinsä joita ei jaeta muille. Ne ovat hyvin henkilökohtaisian ja omistajansa voi niistä olla ylpeitä.
...kohdennettua kommentointia...
Hei, "gis", "potkuhousun" kommentti oli varmaan tarkoitettu "eltzille".
Ja sulle, "9000cst", OldSchool on jo varattu live-elämän pussihoususaabistien nimittelyyn
Se tarkoittaa siis enemmän näpertelyä kuin näppäilyä 
terv. jt
Ja sulle, "9000cst", OldSchool on jo varattu live-elämän pussihoususaabistien nimittelyyn
terv. jt
Jari "jt" Talvela #410