Miten turbo-saabistista tulee iloinen ja onnellinen????

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

93t sport kirjoitti:Jahas, actuaattoria on taas säädetty ja testattu koko ilta mutta ei spelaa, ei sitten millään :cry:
Tehot on ok mutta peruspaine ei laske alle ~0,9bar.

Vaihdoin takaisin oman orkkiksen ja taas tuttu ja turvallinen ahtojen vaappuminen alkoi :?

Fredrik lupas laittaa uuden jos toi ei ala pelittämään ja niin saa tehdä, on siitä ihan sikana hyötyä kaiken kaikkiaan sillä ahdot nousee nopeemmin, kakosella/kolmosella tehoa pal enempi, 4-5v kun on kierroksen > 4000RPM ei ahto vaapu vaan on vakaa, eli ideaa tuossa on mutta tais tulla maanantai kpl mulle :cry:

No, mä olen ny actuator-pro, se hyöty tästä on ollut :D

Saa "Frederikki" kyl laittaa jotain hyvitystä, sählinkiin on mannyt jo varmaan 10 tuntia mun KALLISTA aikaa :wink:
Ei ois aihetta laittaa viggen painekelloa?

Fredrik on reilu mies, kyllä se ton sulle hyvittää jossain muodossa, toivottavasti ei Ruotsalaiseen tapaan luonnossa :lol: Tai mistä mä sun mieltymykset tietäisin :lol: :lol: :lol:
500whp.net member
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Vigge kirjoitti:
93t sport kirjoitti:Jahas, actuaattoria on taas säädetty ja testattu koko ilta mutta ei spelaa, ei sitten millään :cry:
Tehot on ok mutta peruspaine ei laske alle ~0,9bar.

Vaihdoin takaisin oman orkkiksen ja taas tuttu ja turvallinen ahtojen vaappuminen alkoi :?

Fredrik lupas laittaa uuden jos toi ei ala pelittämään ja niin saa tehdä, on siitä ihan sikana hyötyä kaiken kaikkiaan sillä ahdot nousee nopeemmin, kakosella/kolmosella tehoa pal enempi, 4-5v kun on kierroksen > 4000RPM ei ahto vaapu vaan on vakaa, eli ideaa tuossa on mutta tais tulla maanantai kpl mulle :cry:

No, mä olen ny actuator-pro, se hyöty tästä on ollut :D

Saa "Frederikki" kyl laittaa jotain hyvitystä, sählinkiin on mannyt jo varmaan 10 tuntia mun KALLISTA aikaa :wink:
Ei ois aihetta laittaa viggen painekelloa?

Fredrik on reilu mies, kyllä se ton sulle hyvittää jossain muodossa, toivottavasti ei Ruotsalaiseen tapaan luonnossa :lol: Tai mistä mä sun mieltymykset tietäisin :lol: :lol: :lol:
Jep, jälkeenpäin aatellen olis viggen kello ollut ok :? Paljonhan sellanen maksaa :?: Tai tiedän mä yhden paikan josta sellasen sais "halvalla", tilalle vaan toi LPT-malli... :wink:
Mutta kyllä tää tästä. :roll:

Juu, eihän sit tiiä milkälaista kyytiä se Freetu oikein tarkotti kun lupas sen "test drive": in jos meen käymään :mrgreen:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vigge
"Hölösuu"

93t sport kirjoitti:

Juu, eihän sit tiiä milkälaista kyytiä se Freetu oikein tarkotti kun lupas sen "test drive": in jos meen käymään :mrgreen:
Haluutko kuvan?
500whp.net member
Hallu
"Hölösuu"

Vigge kirjoitti:
93t sport kirjoitti:

Haluutko kuvan?
En tiedä "haluanko" sellasta kuvaa mutta anna palaa "Fränk" :!: :D
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Hallu
"Hölösuu"

Tässä kuvaa tuosta "uudesta käänteentekevästä akusta (actuaattorista) :wink: "

Sen parantava vaikutus on todistettu ja todettu:
- ahdot nousee pirteemmin
- pysyy korkeemmalla pidempään
- kierrosten noustessa ei vaappumista

Tein "jäykkyys" testin "akulle" ja tulos tässä:
- orkkiksella nousee ~3,5kg
- "ihme-akulla" nousee ~12kg 8O

Eli puhutaan kyllä jo aikamoisesta erosta.

No, ongelmahan on se että peruspaine jonka pitäs olla 0,65bar uudella "akulla " on mulla 0,9bar ja se on liikaa.
Nyt mennään orkkiksella ja ootellaan ruåttista "Freetulta" uutta "ihme-akua".

Onneksi saimme suomeen toisenkin "koe-eläimen", katsotaan kuin äijän käy :wink:

Tässä kokovartalo kuva MapTun: nin jäykästä säätimestä:
Kuva

Ja tässä tarkemmin toi kohta joska on siististi menty sisään roplaamaan tilalle jäykempi jousi:
Kuva

PS. On "hieman" elämää nähneemmän" näköinen ku mun oma :?
Vigge
"Hölösuu"

93t sport kirjoitti:
En mä kehtaa laittaa sitä yleiseen levitykseen, tiedät kyllä kuvan.
Range + Ruottin mies koeajolla :lol:
500whp.net member
Hallu
"Hölösuu"

Vigge kirjoitti:
93t sport kirjoitti:
En mä kehtaa laittaa sitä yleiseen levitykseen, tiedät kyllä kuvan.
Range + Ruottin mies koeajolla :lol:
You "Moron" :!: :lol:
Jep, legendahan se on...
Rommitommi
"Hölösuu"

Re: Miten turbo-saabistista tulee iloinen ja onnellinen????

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

93t sport kirjoitti:Ainakin kun posti on tuonut tämmössen lippusen :D :D :D :D :D :D :D

Kuva
Tai silloin kun saa uudet renkaat alle.
Tervetuloa Nokian Hakkapeliitta 2:nen ja tervemenoa p*skat Daytona Winterit.
Enää ei täristä. On myöskin paljon pehmeämmän oloinen, ainakin korvakuulolla hiljaisempi ja PITÄÄ :D
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Hallu
"Hölösuu"

Jahas, taas on niiiin onnellinen olo että...:D
Konin sportkit saapui vihdoinkin, jo niitä oottelinkin, vaikka todellisuudessa eihän niillä ja niiden asennuksella tähän aikaan vuodesta ole mitään kiirusta.

Tavara on mitä pitikin, kaikki osat näyttäs olevan mukana ja tyyvin-toikkarit jotta saa satsin leimattua eli hianosti menee!!!

En taida asennuttaa niitä vielä, vietän niiden kanssa "laatuaikaa" viikon tahi pari, ja en oikein tohtisi niitä laittaa likaisen auton alle seisomaan pakkaseen, sääliksihän siitä käy :wink:

Sairas mitä sairas... 8O
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

kanna niitä mukanasi ympäri asuntoo ja juttele niille. Kato ymmästääkö muut asukkaat sua enään sen jälkeen. Voithan tunkee ne sänkyynkin :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
pertti666
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

potkuhousu kirjoitti:kanna niitä mukanasi ympäri asuntoo ja juttele niille. Kato ymmästääkö muut asukkaat sua enään sen jälkeen. Voithan tunkee ne sänkyynkin :D
tai liioittele vielä enemmän: tyyliin autoon takapenkille turvavöihin, kaupan kärryjen lastenistuimeen (ei taida mahtua, mutta sellaisiin PRISMA-lasten kärryihin..), peittele sun ja muijan väliin vuoteeseen.oma paikka ruokapöydässä ja kahvit kaadettuna jnejne...

JA KOKO AJAN MIETI: TEKISINKÖ TÄMÄN KAIKEN SAMAN UUDESTAAN SUN KÄYTETTYJEN VISVAIS-RASVAISIEN NYKY-ISKAREIDEN JA JOUSIEN KANSSA JAHKA ASENTAJA NE SULLE ANTAA ? 8O 8O 8O 8O :P :P :P
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Vastaa Viestiin