Viime aikoina olen kutsunut Saabiani sattuneesta syystä s....nan paskaksi.
Ehkä se tästä ja HÄN (on varmasti nainen) saa kohta olla taas pelkkä Saappi.
Muijan Toyota on hiton omaperäisesti.... Toitsu. Aaargghh
Meidän perheessä, kun olin vielä pikkutyttö, niin oli 900 nimeltään HANA kun rekkari oli HNA (joo tosi persoonalli.)
Eka koteloni (corolla) oli: TUOPPI se oli TUO-??? mee iskä sanoi et "Tuo mut ei vie" (joo heko heko)
myöhemmin oli erään kikkareeni eli fiastani rekkari myös TUO-...
Seuraavan 99:in nimi oli :(entinen valtion auto!) VALTIOTIETEEN TUTKIMUSLAITOS johtui rekkarista VTT-....
Nyt jo edesmennen, tuhopoltetun rakkaani 99:in titteli oli vaan: äitin hieno poika
Poikakav.144-Volvo on VANHA ÄMMÄ onhan se jo 33vuotias ja mustiskin se osaa olla....mutta nyt kyyhöttää suulin päädyssä pressun alla nostelee renkaitaan..ja odottelee kevättä jolloin sen "rasvaimu ja kohotusleikkaukset" odottavat.
Mun entistä 9000:sta kutsuttiin nimellä panssarivaunu. Joskus Heinolassa auskultoidessani rakas tonnarini oli päästänyt käriksen parkkipaikalla öljyt pihalle, jolloin paikallinen haastemies tuli sanomaan mulle, että "tuu kattoo, sun panssarivaunu on pissinyt allensa"
Nykyinen tonnari taitaa jatkaa samalla panssarivaunu -nimellä....kun entinen on jo kuulemma saanut uuden nimen eksu (=exclusive)...
no nyt on meillekkin lapset keksineet autolle nimen, se on Ankka auto koska narisee pakkasilla ankan tavoin ja tiedättekö että pissapoika on sitten muupero juu älkää kysykö en mä tiedä miksi
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Ja kilpuri on ihan kilpuri, mutta tuo kajakki on ollut mulla vuodesta -95 (faijalla uudesta asti), ja jo silloin se ristittiin.
Vieläkin lempinimi on sama, eli KYRPIS!
Ai mistä se juontaa? No joskushan joku on sanonut kajakkia kyrpätynnyriksi... Toivottavasti ei liity MITENKÄÄN kuskiin.
Hei mun kajakki oli kans Kyrpis! Parin tutun naisen ristimänä...
Nykynen og900t16 on vaan "satku" ja perheen toinen og900, t8, on "turpo" tai "sonni".
Meikäläisen ysisatku on Red Arrow. Johtuen tietysti siitä että se on, yllätys yllätys: punainen. Kaverit sen aikoinaan risti, ihan vitsinä tietysti.
Onpahan sitten tullut ilmi että Red Arrow onkin aika loistoauto. Eli kun kavereilla on riisikupit ruostuneet käsiin (osa jo paalattukin), niin nykyään autoni on kunnioitettavasti "Punainen Paroni"!
Opiskelukaverilla oli kaaauan sitten Fiat 126 ja se oli nimeltään RIVIKAKKONEN sylinteriluvun perusteella.
Nykäskylän miehet muistanee Kauppari 26 kohdalla olleen kujan jonka sisäänkäynti oli rajattu n. 120cm leveäksi ratakiskonpätkillä ajoneuvoliikenteen estämiseksi. Hyvin sillä mahtui!
Meillä vaaleanvihreää 99L:ää kutsutaan nimellä "neiti kevät" ihan vaan kappaleen ja värin mukaan(lue haetaan keväisin talviunilta ajoon) Ruskea 96 on sitämyöten sitten "neiti syksy" vaikka sitä kylläkin vaan kesäisin käytetään. Käyttöautona toimiva 900 on sitten ihan persoonattomasti SABA
Kyllähän rakkailla lapsilla nimet täytyy olla. Mun kaikille autoille on aina joku keksiny jonkun nimen.
Fiat 127=Ratakakslaiska
Lancia Delta=Nekkari nimi tuli entisestä fiatin kopiosta Necar
Saab 900 turbo 8=Hurri tuli rekkarista HUR-102
Saab 900 turbo 16=Mymmeli tuli kans rekkarista MYM-565
Fiat croma 2.0 turbo ie=Puhallinviiatti
Fiat croma 2.0 ie=mopoviiatti
Lada 1200L=Sergei
Saab 900S T16=Subonaattori
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02