Taloudellinen kiihdyttäminen

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

K-jetronic ilman kattia ei katkaise syöttöä. Tuo nykäys tulee voimansiirrosta, normaali "ominaisuus".. mitä enemmän nykäisee niin sitä kuluneempi on. Satkussa kyllä varsinkin nykäilee varsin voimakkaasti tuo veto päälle/veto pois, antiikkinen vaihdelaatikko.

Nyt tonnarin hommanneena voin todeta itsekin ettei se ajotietokoneen mukaan katkaise syöttöä, eikä tunnu myöskään sitä pientä nykäisyä syötön kytkeytyessä takaisin (selvästi erilainen nykäys kuin tuo veto päälle/veto pois). Ihmetyttää vaan mikä aiheutti '84 T16 satkussa täysin laihalle vedon moottorijarrulla kun lastu oli '85:sta muokattu.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1668
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

MacTurbo kirjoitti:
9000cst kirjoitti:
MacTurbo kirjoitti:Eipä tahdo tuo automaatti jättää kierroksia alle 3000 rivakassa kiihdytyksessä, eikä varsinkaan yli puolenvälin kaasua survoessa :lol:
Onko turbojen kiihdytyksen rivakkuus verrannollinen jätetyn mustan juovan pituuteen? :D :D
Kyllä se pysyy rivakassakin kiihdytyksessä alle 3000rpm
Yritin tänään ihan tosissani :cry: :cry: , ei se vaan onnistu.
Kyllä 4500rpm kiihdyttää paljon paremmin :lol: :lol:
Sitäpaitsi aina se bensa samanverran maksaa kun viidelläkympillä tankkaa.
Vai olisiko ajotavassa sittenkin muuttamisen aihetta :roll:
Äääh.. akkojen vouhotusta :twisted: :twisted:
Jaa, no kyllä minulla vaan liikku hyvin alle 3000rpm kaupunkiajossa. Ei ainakaa takanatulevat työnnä vauhtia vaan ottavat kiinni :D Tottahan se on että 3500rpm lähtee ihan eritavalla mutta sitten tulee jo kenonumeroita kulutustauluun :lol:
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Vastaa Viestiin