Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Montoya
"Viggen"
Viestit: 509 Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 13:34
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Montoya » La Elo 13, 2005 09:11
Pitihän toi lehti ostaa. Olin itse reissussa, niin kaksi ei-saabisti kaveria ehti jo informoimaan tuosta lehden otsikosta
9-5 2,3t -03
#2514
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744 Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja mikkoimp » La Elo 13, 2005 19:08
kyllähän kaveri ton lehden mullekin toi
tuo 204hv ihmetytti tuossa satkussa. virhekö?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986 Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Vesa Pohjalainen » Ma Elo 15, 2005 06:20
mikkoimp kirjoitti: kyllähän kaveri ton lehden mullekin toi
tuo 204hv ihmetytti tuossa satkussa. virhekö?
Ei vaan tehtaan oma härnäysboxi
nimim. koeajettu on ja lähtee eri mallilla kuin tavallinen T16
# 419 Vesa Pohjalainen
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177 Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja petteri75 » Ma Elo 15, 2005 08:36
Mikä boksi tuossa on käytössä, kuvittelin Red Boxin nostavan tehoja +10 -> 185 hv:aan..?
EDIT: Täälläkin pomo toi aivan henkilökohtaisesti lehden eteen, vaikka en ole edes ainoa saabisti. Jollain on firman parkkipaikalla uusi 9-3 2.0t. Nätti auto, läheltäkin katsottuna.
Viimeksi muokannut
petteri75 , To Elo 18, 2005 07:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744 Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja mikkoimp » Ma Elo 15, 2005 22:43
petteri75 kirjoitti: Mikä boksi tuossa on käytössä, kuvittelin Red Boxin nostavan tehoja +10 -> 185 hv:aan..?
tämä käsitys minullakin on ettei tuosta 185 tehokkaampia ole....
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986 Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Vesa Pohjalainen » Ti Elo 16, 2005 06:14
Asiaa pitää kysä suoraan Lehtoselta, minulla ei ole tarkempaa tietoa. Kyllä tuossa melkoinen ero kuitenkin on tavlliseen T16:aan verrattuna, sen vähän perusteella, mitä turbo Saabeilla olen päässyt ajamaan.
# 419 Vesa Pohjalainen
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877 Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Turbo900 » To Elo 18, 2005 00:50
Itseltä jäi ostamatta, mutta taloyhtiön lehtikorista tämä "keräilykappale" löytyi päällimmäisenä
.
Jope
-
Viestit: 4173 Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jope » To Elo 18, 2005 06:08
Heh, mun kubikkelin seinään oli ilmestynyt toi etusivun "Onko saabismi sairaus"-laatikko irtileikattuna.. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000CD23T
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771 Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 9000CD23T » To Elo 18, 2005 06:29
Tuosta satkun padasta..?
Tonnarista löytyy tälläinen versio..
Vm93 B202R 2.0 16v 204hk LH 2.4 DI/APC Aero italien
Onko satkuun laitettu sama pata..?
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986 Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Vesa Pohjalainen » To Elo 18, 2005 08:38
Tietääkseni konetta ei ole vaihdettu. En tunne tarkemmin sen härnäysen laatua, mutta jotain sieltä on kutiteltu kuitenkin, on se niin eri peli kuin tavallinen T16
# 419 Vesa Pohjalainen