kyllä mersu "mies" loisti

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
jkairt
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja jkairt »

Eipä se jousto keltään ole poies. Ja näistä tuohtuneista kommenteista johtuen olemme seuraavaksi aina näyttämässä vilkkua takana kärkkyjälle, jos menohalu on kova (olen tätä kyllä tehnyt).

Kyllä niitä teiden ritareita vielä joskus löytyy, valitettavasti nuita seppoja enemmänkin. Ja oma ajotyyli kyllä yltiöpäisimpien temppujen osalta rauhottuu kun kolme kuppipenkkiä on täytetty kyytiin, verrattuna toimintaan kun ne ovat tyhjillään.

Tosin se ei auta sitä kanssa-autoilijaa, joka mahdollisesti oman toimintani johdosta joutuu osalliseksi yksin ajellessani koheltamiseen ja hällä on kuppipenkit matkustajia täynnä...

Järki ja maltti päässä, kullakin kykyjensä mukaan. Ja kun hermo menee, niin käy vaikka kaffeella välillä. Elämä ei viidestä minuutista ole kiinni. Paitsi välillä on kyllä...
JK
jani
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jani »

jeps itseäni ei ota oikein tehty ohitus päähän ,mutta kun se tehdään tökerösti se on eri juttu. Minun saabini tunnostaa olevan oikein punainen vaate joillekin kuskeille ,kun on toi itse tehty 3 tuuman dtm tyyppinen putken pää. Saabi on kyllä tarvittaessa ripeä ohimenijä ja se saa kanssaautoiliat hiiltymään.Mutta liikenteessä on turha hätäily aivan turhaa koska aina jokin kankkunen on liikkeellä.Itse olen työn puolesta tutustunut kyseisiin kankkusiin ollessani palomiehen työssä.Kyllä minäkin pidän nopeista saabeista mutta liikenne ei ole se oikea paikka kokeilla hulluilla ohituksilla koska siellä on paljon muita liikkeellä.ja mitä auto merkkeihin on kaikissa niitä törttöjä mutta jotkut on HERKEMPIÄ
Vastaa Viestiin