Tarkoitat varmaan, että vanhan 850 takapaksi on isompi kuin kasvojenkohotus V70:n. Pitää muuten paikkansa ja ero on yllättävän suuri. Itse asiassa moni "pienemmän" luokan farkku pesee isona pidetyn V70:n tuossa asiassa.vesapo kirjoitti:Itse asiassa vanhemman V70 Volvon takapaksi on paremman muotoinen kuin uuden. Meillä on sellainen vanhakoppainen. Mitä tulee 9-5:een vertailu niin ero taitaa olla aika akateeminen. Saabin takalasi on vinompi mutta muuten tilat on aika samaa luokkaa. = Hyviä ovat molemmat käytössä eli todellisia perheautoja.KARELPA kirjoitti:
Takapenkkia on oikeastaan ainoo mikä pienempi. Kun olen 2 m jantteri, niin eron huomaa. Eli leveys suurin piirtein sama, mutta kyllä farkun tavaratila CS:n pesee (On mielestäni esim. Volvoon verrattuna aivan eri planeetalta) ja sit vielä on suksiluukku(ainakin sedan), joka on aika POP kun kuskailee jotain pidempää. Takapenkki on ainoa miinus.
Saabin tulevaisuus Suomessa
-
- "Aero"
Re: Tonnari vs 9-5
Volvo 850 GL Stw 2.4 10v -1994 ml. 321 292
Ford Mondeo 1.8i CLX Stw - 1996 ml. 270 713
Ford Mondeo 1.8i CLX Stw - 1996 ml. 270 713
Re: Tonnari vs 9-5
Meneeköhän tässä nyt mallit sekaisin? Vanhakoppainen V70 on käytännössä keulan muotoilua ja kojelautaa lukuunottamatta prikulleen sama kori kuin 850, joten sen takapaksi on 1:1 . Esim. kaikki samat lattiamatot yms. passaavat aina malleihin 850 ja V70 ->2000.Classic 900 kirjoitti:[Tarkoitat varmaan, että vanhan 850 takapaksi on isompi kuin kasvojenkohotus V70:n. Pitää muuten paikkansa ja ero on yllättävän suuri. Itse asiassa moni "pienemmän" luokan farkku pesee isona pidetyn V70:n tuossa asiassa.
Tämä viimeisin malli on mielestäni pienempi. Jos tätä 2000 vuoden mallia tarkoitat, niin puhutaan samasta asiasta ja allekirjoitan näkemyksesi.
Vanhakorinen V70 tuli -97 ja jatkui 2000 alkupuolelle. Samana vuonna sitten tuli tämä nykyinen myynnissä oleva kori.

Muistin virkistämiseksi ns. vanhakoppainen V70 löytyy vaikkapa
http://www.vesapohjalainen.com/volvo