Minä hain viime kuussa Ruotsista -69 ysiysin eikä kukaan puhunut mitään siitä, että olisi pitänyt katsastaa ensin ja vasta sitten museokatsastaa... Tein juuri päinvastoin; ensin museotarkastus, sitten katsastus ja hyvin onnistui...mestari kirjoitti: joskus olen kuullut sanottavan että auton pitää olla ensin katsastettu ennenkuin museorekisteröintiin pääsee eli museotarkastusta aletaan edes tehdä.
jos laki on muuttunut viime aikoina, men ja tiedä.
joka tietää paremmin voi kertoa eli sellainen kaveri joka on ensin museoinut autonsa ja sitten vasta katsastanut voi kertoa varmaan onko se mahdollista.
Keskustelua myynnissä olevasta 52km ajetusta 96:sta.
-
- "Kaasari"
Re: antaahan se
Kaikki käy ja ellei käy niin hinataan!
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
niin mutta tuohan on ollut ruotsissa kilvissä! mo anyway löytyi tälläinen joku oli jo kysynyt katsastaja.com osoitteesta:Piilosaabisti kirjoitti:Minä hain viime kuussa Ruotsista -69 ysiysin eikä kukaan puhunut mitään siitä, että olisi pitänyt katsastaa ensin ja vasta sitten museokatsastaa... Tein juuri päinvastoin; ensin museotarkastus, sitten katsastus ja hyvin onnistui...mestari kirjoitti: joskus olen kuullut sanottavan että auton pitää olla ensin katsastettu ennenkuin museorekisteröintiin pääsee eli museotarkastusta aletaan edes tehdä.
joka tietää paremmin voi kertoa eli sellainen kaveri joka on ensin museoinut autonsa ja sitten vasta katsastanut voi kertoa varmaan onko se mahdollista.
kysymys koskee museokatsastusta ja rekisteröintiä. esim:auto ajettu hyvin vähän vm 80,ei koskaan rekisteröity. saako museoleiman ja saako sen jälkeen rekisteröityä ja katsastettua.
- Jos auto ei ole koskaan ollut rekisterissä, käsitellään sitä uutena autona -> sen tulee täyttää kaikki nykyiset vaatimukset. Eli ei voi rekisteröidä Suomeen.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
045-2698659
-
- "Hölösuu"
Eihän sitä sitten saa vaikka ruotsin kilpiin ensin laittaisi.(jos saa sielläkään) Senhän olisi silloinkin täytettävä käyttöönotto-ajan mukaiset vaatimukset.nalleolut kirjoitti:niin mutta tuohan on ollut ruotsissa kilvissä! mo anyway löytyi tälläinen joku oli jo kysynyt katsastaja.com osoitteesta:Piilosaabisti kirjoitti:Minä hain viime kuussa Ruotsista -69 ysiysin eikä kukaan puhunut mitään siitä, että olisi pitänyt katsastaa ensin ja vasta sitten museokatsastaa... Tein juuri päinvastoin; ensin museotarkastus, sitten katsastus ja hyvin onnistui...mestari kirjoitti: joskus olen kuullut sanottavan että auton pitää olla ensin katsastettu ennenkuin museorekisteröintiin pääsee eli museotarkastusta aletaan edes tehdä.
kysymys koskee museokatsastusta ja rekisteröintiä. esim:auto ajettu hyvin vähän vm 80,ei koskaan rekisteröity. saako museoleiman ja saako sen jälkeen rekisteröityä ja katsastettua.
- Jos auto ei ole koskaan ollut rekisterissä, käsitellään sitä uutena autona -> sen tulee täyttää kaikki nykyiset vaatimukset. Eli ei voi rekisteröidä Suomeen.
Taitaa pysyä nähtävyytenä, ja hyvähän se.

- nalleolut
- "TosiSaabisti"
juu tuossa olet oikeassa! mutta mobilisti lehden tietolähde kertoo saman tarinan eri auton kohdalla.Tobbana kirjoitti:Katsastajat.com:ssa on niin ristiriitaista tietoa, että se on imo tietolähteenä yhtä luotettava kuin poliitikot.
-Sami
#1171 klubin jäsen
045-2698659
045-2698659