Og satkun on monessa autolehdessä (myös EVO) mainittu olevan koulukirja esimerkki aiheesta "torque steer". Tämä taitanee johtua kuitenkin siitä, että kyseessä oli ensimmäisiä etuvetoisia hyvin vääntävällä turbo moottorilla. Kuitenkin jos verrataan 900-9000-ng900/93 on tuossa vanhassa satkussa jämäkin tuenta etupäässä ja vähiten vetelyä. Uusi 9-3 on kehittynyt oikeaan suuntaan erityisesti alustan osalta.
Viggeniä en ole muistaakseni ajanut, joten siihen en henk-koht kommentoi millään tapaa. Hieno auto muuten. Kelpais, jos sais "edullisesti"

hidaste kirjoitti:Speedoun kanssa ehdottamasti samaa mieltä. Paras autolehti markkinoilla. Jos Englanti taittuu ja "hieman" perusautoista poikkeavat menopelit kiinnostaa niin kannattaa katsastaa.
Ja onhan siellä muutama myönteinen kommenttikin Saabeista:
9-3(ss)
+ finally Saab with classy dynamics
- whiff off vectra underneath