"Parhaat" hyvitykset Saabista?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Mikkoz
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Mikkoz »

Jeps ei oo Saabista mutta faijalle ne tyrkyttää viittä tonnia 87 Transitista, kun vaihtaa Fiattiin lada liikkeessä :D. Pari vuotta sitten oli jotain 3(tässä vaiheessa isä sano, että kun tarjoovat 5 niin vaihan) tonnia, sitten tais olla 4 tonnia, mutta viimenen kirje mitä tuli niin 5 tonnia lupasivat. Eipä tuo oo vielä vaihtanu, kun on halpoja kilometrejä.
Tuolla autollahan ei oikeesti oo kuin käyttöarvo. Aivan paskaa tuo väliraha kun hinnoissa on ilmaa niin paljon.
snuggles
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Ite Kävin -96 tiisselicorollalle kyselemässä tarjouksia vaihossa saabeihin. Aika tasaisesti tarjosivat täällä oulussa, tietty tojotan liikkeessä ois saanu 2000€ enemmän kuin Aineella :)

Yksityisiltä olen vähät autoni ostanut tähän mennessä, niin ois tarkoitus jatkaakkin. Pientä vaivaahan se teettää mutta rahassa säästää. Jotkut sanovat, että liikkeestä saisi jotenkin parempikuntoisia autoja kuin yksityisiltä. Tuota en allekirjoittaisi, hirveitä kotteroita koeajettiin kun isälle autoa kateltiin aikoinaan. Myyjä ei sitten edes esitellyt ihan timanttikunnossa olevaa ysisatasta autoliikkeessä ennenkuin alettiin tivaamaan, että mikäs se tämä täällä sitten on?
Jamppa
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

noilla myyjillä on vähän outo asenne asiakkaita kohtaan. ITse olin täss ennen joulua katsomassa hesassa länsi autolla yhtä 9-5 aeroa, kun olin siitä ollut myyjän kanssa puhelimessakin keskustellut. puhelimessa tosin sanoin hyvintys tonnarista olisi jopa jossain 8000€ paikkeilla 8O eli omasta mielestä ihan asiallinen. ja olisi ottanut enemmin mun satkun vielä kun tonnarin, koska yritti pitkän aikaa että vaihtaisin sen ennemmin

no paikalle menin ja siellä sitten oli joku myyjän tapainen, ei sillä ollut mitään intoa edes yrittää myydä autoa....kun aloin hintaa kysellä mihin se aero lähtee ja sanoin että siinä on pientä laitettavaa ja tupakka haisi tosi häiritsevästi. Totesi myyjä että on siinä muitakin autoja :?

noh jäi multa saappi ostamatta ja löysin itselle viime viikolla erimerkkisen auton, eli nyt mulle sitten tulee Chevrolet camaro Z28 convertible -95(5.7l noin 300hp) olisi kiva ollut saappi ostaa mutta ulkomailla kerkesi kaikki mennä mistä oli kiinnostunu ja suomessa ei vaa myyjät olleet halukkaita myymää autoa.Toivottavasti länsiauton johtajat tai jotkut näitä palstoja seuraa :wink: näkee millaisia myyjiä heillä on talossa
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
900aero-84
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

pösön liikkeessä olivat sanoneet että

"ei tota 206sta kannata ostaa ku ei se lähe edes talvella käyntiin"
(ja oli ihan uudesta autosta kysymys)

Siinä sitten ostaja vaihto liikettä aika äkkiä.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Hitain Pohjois-Suomessa
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Hitain Pohjois-Suomessa »

900aero-84 kirjoitti:pösön liikkeessä olivat sanoneet että

(ja oli ihan uudesta autosta kysymys)

Siinä sitten ostaja vaihto liikettä aika äkkiä.

:lol: :lol: :lol:
9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
YuZzI
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

900aero-84 kirjoitti:pösön liikkeessä olivat sanoneet että
Merkkiuskollisia kavereita nuo pösön myyjät... :lol:
Vastaa Viestiin