noilla myyjillä on vähän outo asenne asiakkaita kohtaan. ITse olin täss ennen joulua katsomassa hesassa länsi autolla yhtä 9-5 aeroa, kun olin siitä ollut myyjän kanssa puhelimessakin keskustellut. puhelimessa tosin sanoin hyvintys tonnarista olisi jopa jossain 8000€ paikkeilla

eli omasta mielestä ihan asiallinen. ja olisi ottanut enemmin mun satkun vielä kun tonnarin, koska yritti pitkän aikaa että vaihtaisin sen ennemmin
no paikalle menin ja siellä sitten oli joku myyjän tapainen, ei sillä ollut mitään intoa edes yrittää myydä autoa....kun aloin hintaa kysellä mihin se aero lähtee ja sanoin että siinä on pientä laitettavaa ja tupakka haisi tosi häiritsevästi. Totesi myyjä että on siinä muitakin autoja
noh jäi multa saappi ostamatta ja löysin itselle viime viikolla erimerkkisen auton, eli nyt mulle sitten tulee Chevrolet camaro Z28 convertible -95(5.7l noin 300hp) olisi kiva ollut saappi ostaa mutta ulkomailla kerkesi kaikki mennä mistä oli kiinnostunu ja suomessa ei vaa myyjät olleet halukkaita myymää autoa.Toivottavasti länsiauton johtajat tai jotkut näitä palstoja seuraa

näkee millaisia myyjiä heillä on talossa