Asiakaspalvelua Vantaalaisittan

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
ihottuma
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja ihottuma »

Vedetäänpä köyttä hieman takaisinpäin.

Justiinsa olin puhelimessa mulle auton myyneen myyjän kanssa, ja kaveri osoittautui todella reiluksi, nimittäin lupasi että kunhan tarkistan puhelimella että pomo ei ole paikalla niin voin renkulat käydä hakemassa.

Kaveri teki mielestäni todellisen miehen työn, sillä aika harva uskaltaisi ruveta kinaamaan omistajan kanssa, ja kaveri teki sen vieläpä ihan itse ehdottaen ja homma toimi tätä kautta loistavasti.

Tietysti täytyy sanoa että palveluhan on oikeesti ihan vitusta jos kerta en meinaa alkujaankaan saada jo ostamiani renkaita, mutta toisaalta edes jotain positiivista eli tämä erittäin mukava jobbarimyyjä. Toivottavasti kaveri pistää jossain vaiheessa oman autoliikkeen niin voin käydä siellä asioimassa.
härdelli
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja härdelli »

Mä kyllä varmistaisin että se pomo on siellä paikalla kun ne renkaat käyn hakemassa ja vetäisin pataan jos metriä lähemmäs uskaltaa estelemään. Vaikka sitten kaveri tai pari mukaan jos ei muuten onnistu mutta ehdottomasti niin että se urpo on paikalla
VW T3
Opel kadett 1,6i "jallu"
Opel kadett 1,6S R.I.P.
Opel kadett 1,3S (ruosteromu) R.I.P.
AnttiR
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

härdelli kirjoitti:Mä kyllä varmistaisin että se pomo on siellä paikalla kun ne renkaat käyn hakemassa ja vetäisin pataan jos metriä lähemmäs uskaltaa estelemään. Vaikka sitten kaveri tai pari mukaan jos ei muuten onnistu mutta ehdottomasti niin että se urpo on paikalla
Väärin , sillä eihän sivistyneet ( Saabistit ) ihmiset noin toimi. Heilä on tietotaito ja viranomaiskoneisto käytössä. Itse brutaalisti toimimalla hankkii vain ikävyyksiä itselleen.
Red Dragon
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

Ei se nokan napauttaminen mitään edistä, päinvastoin...

Ei muuta kuin salavihkaa haet vanteet pois ja annat sen jälkeen viidakkorummun päristä että mistä firmasta ei kannata ostaa autoa, tai jos ostaa niin ainakin tietää milloin "takuu"/reilu-meininki päättyy...

Itse olen kokenut vastaavanlaista "kusetusta" kun olen hankkinut keltaisilta sivuilta rakennusalanammattilaisia. On ollut hyviä tyyppejä ja huonoja. Ja myös tot. skitsoja kusettajia, joiden nimen/ammattitaidon/käytöksen olen laittanut eteenpäin.

Parasta on välillinen kosto, eikä välitön :wink:

Välittömässä ne tietää missä sä asut...vrt kauppalehti 27.3.2007

t.Sami
ihottuma
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja ihottuma »

Oujee!

Renkaat on kontissa ja odottavat allalaittoa.
Kiitos siitä kuuluu kyllä täysin tälle auiton myyneelle kaverilla.

Prätkäjätkän olis parempi vaan takatukka hulmuten jatkaa päristelyä jenkkien leluilla, kuin siirtyä oikeisiin myyntitöihin ja autojen pariin.

Liivijengien piireissähän "asiakaspalvelu" on vissiinkin hieman eri käsite kuin näin kadun tallaajalla? :wink:
Saabisti -77
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

Hieno homma :D
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Vastaa Viestiin