Tuollainenhan maksaa saman verran ulkomailta tuotuna rahtikuluineen + verot päälle vielä. Itse ostaisin tuon heti jos olisi cabbe jo myyty.
Naulan kantaan, musta I sukupolven farmari Aero... siitä ei auto kyllä enää paljon parane.ng900aero kirjoitti:Eikö alkuperäisen kyselijän kriteereihin sopisi Ansiksen kaupittelema ehjä 9-5 Aerofarkku, en voi tajuta miksei ehjä auto mene kaupaksi vähän sama homma kuin omissa kaupoissani, kun tuote on pitkään myymättä ja jos myyjä tiputtaa hintaa niin ostajakunta luulee tiety että tuote on huono kun ei ole kenellekään kelvannut)
Tuollainenhan maksaa saman verran ulkomailta tuotuna rahtikuluineen + verot päälle vielä. Itse ostaisin tuon heti jos olisi cabbe jo myyty.
Näin varmaan (jossei halua e39 buimurin herkkuvarustuksia ja mukavuutta, itse kun ostin kyseisenlaisen hyvinvarustellun auton niin rupesi eniten harmittamaan (konevauriotakin enemmän) farkkuperä).Petter kirjoitti:
Naulan kantaan, musta I sukupolven farmari Aero... siitä ei auto kyllä enää paljon parane.
Hmmm. Meillä ainakin mahtui og900 konttiin yhtä aikaa yhdistelmävaunut ja koira. Aikanaan valittiin yhdistelmävaunut juurikin og:n kontin mittojen mukaan, pitää mahtua pitkittäin kovan kannen alle ilman että irrottaa renkaita. Brio Flex -yhdistelmävaunut täyttää vaatimukset juuri ja juuri: kansi painaa kevyesti vaunujen kuomua eikä pituussuunnassa jää tilaa yhtään yli, ei edes tarvitse laittaa vaunujen jarrua päälle kontissa.Eski kirjoitti:Ainakaan 9-5:een ei mahdu koira ja yhdistelmärattaat mitenkään yhtäaikaa.