Japso kirjoitti:Laitetaas vähän muitakin välejä...Joensuun kenttävedosta aikoja ennen porsimusta: 0-200kmh 13,6s, mistä 109-200kmh 6,39s. 150-200kmh väli 3,3s. Nelosella alkoi kuulumaan epätavallista ääntä koneesta, jolloin tuli höllättyä kaasua, 200-250kmh väli vei tämän takia 6,3s. Nämä ajat laskettu logista, apukuski kyydissä. Syksymmällä paremmalla onnella ja kestolla (toivottavasti ).
No Huh mitä aikoja! Mikä porsi ja kuinka pahasti?
#1249
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
Japso kirjoitti:Laitetaas vähän muitakin välejä...Joensuun kenttävedosta aikoja ennen porsimusta: 0-200kmh 13,6s, mistä 109-200kmh 6,39s. 150-200kmh väli 3,3s. Nelosella alkoi kuulumaan epätavallista ääntä koneesta, jolloin tuli höllättyä kaasua, 200-250kmh väli vei tämän takia 6,3s. Nämä ajat laskettu logista, apukuski kyydissä. Syksymmällä paremmalla onnella ja kestolla (toivottavasti ).
No Huh mitä aikoja! Mikä porsi ja kuinka pahasti?
Nelosen mäntä otti yhteen pistiäisen kanssa häviten taistelun. Oletettavasti liikaa syttyä spoolialueella. Noo, virheistä opitaan .
Noh,
postataan nyt tänne, kun kerran toimii. (voi sitten tilittää vitutustopiciin, jos kalusto laukeaa.)
Race Chronolla mitattu, vedot kolmosella ja alkuvauhti jotain 60/kmh:sta..
paras aika 4,2s, keskiarvo 4,4s. Ihan riittävä pappamalliin, toistaiseksi
#2418
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori. -Fly low, stay off the radar-
Vertailun vuoksi emännän Citroen Xantia 2.0 16V, 80-120 km/h kolmosvaihteella.
RaceChronolla kolmen vedon keskiarvoksi 7,33 s, alin 6,96 s.
Ei siis mikään raketti, mutta vapariksi ihan kelvollinen.
RaceChronolla täälläkin vedetty n. 3s aikaan. Tämä siis niin että 80km/h vauhtia menty kolmosella pintakaasulla ja sitten polkaistu, näinollen turboviivettä piisaa...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ei kait näillä keleillä ja talvirenkailla edes enää kannata harrastaa tuota.
Itsellä ainakin hkpl 4 nastat sutivat kuitenkin myös nelosellakin.(ilman lumea)
Taitaa olla 4 vetoisten juttuja nää talvella.Vaikka nythän sitä tehoa monella turbosaabbaalla nyt olisikin näistä viileistä ilmoista johtuen..Ja tottakai kaikilla muillakin merkeillä,-samalla viivalla mennään paitsi nelikoiden kanssa..
Hane_81 kirjoitti:turhaan ressaatte ku ei kule nii ei kule
Totta, siksi olenkin joutunut tyytymään prätkään joka sekin todellisuudessa on ihan mopo.
No mutta anyway, hehkuttakaa te "isot pojat" niillä tykeillänne, kun ei täällä näiden peruskinnereiden arvoilla taida saada kun vittuilua, onnettomia paskoja, lukekoot siis manuaalista arvonsa...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
900turbo3d kirjoitti:
No mutta anyway, hehkuttakaa te "isot pojat" niillä tykeillänne, kun ei täällä näiden peruskinnereiden arvoilla taida saada kun vittuilua, onnettomia paskoja, lukekoot siis manuaalista arvonsa...
totta, sieltä näkee helpoiten. Ja aikaahan on selata kerran jaksaa kiihtyvyydenkin tuntea.
Jukkis kirjoitti:Noh,
postataan nyt tänne, kun kerran toimii. (voi sitten tilittää vitutustopiciin, jos kalusto laukeaa.)
Race Chronolla mitattu, vedot kolmosella ja alkuvauhti jotain 60/kmh:sta..
paras aika 4,2s, keskiarvo 4,4s. Ihan riittävä pappamalliin, toistaiseksi
Syyskuussa ylläolevasti, kesärenkailla ja kuivalla kelillä.
Tänään:
-talvirenkaat 195/65/15
-tankki TÄYNNÄ 98:a
-ilman lämpötila -3C
-kuiva tie
80-120km/h
paras veto 3,7s
riittää pappamallille.
kokeilun vuoksi (yksit.tiellä) 60-160km/h , 13,2s onko toi hyvä vai huono?
#2418
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori. -Fly low, stay off the radar-
Koittelin tuossa kun kävin motarilla, mut aikast heikosti ...
Tässä muutama veto, mut kuten huomaa niin oli pientä pitovaikeutta...
Eka veto 4:lla rauhallisesti, toinen 3:lla mut rupee sutiin, seuraavasta en ihan varma ole, mut tais olla kans 3:lla ja vika on 3:lla...
Ja kuvan laatu ihan paska kun vaan kännyllä oltin
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
9000 Saabismi kirjoitti:Koittelin tuossa kun kävin motarilla, mut aikast heikosti ...
Tässä muutama veto, mut kuten huomaa niin oli pientä pitovaikeutta...
Eka veto 4:lla rauhallisesti, toinen 3:lla mut rupee sutiin, seuraavasta en ihan varma ole, mut tais olla kans 3:lla ja vika on 3:lla...
Ja kuvan laatu ihan paska kun vaan kännyllä oltin
Tiedätkös muuten mitä tarkoittaa kun tontun mittaristossa palaa tippakannun kuva?
Niin ja tietenkin termarinkin voisi vaihtaa jos oli "lämmin" kone mitä kuormitit...
9000 Saabismi kirjoitti:Koittelin tuossa kun kävin motarilla, mut aikast heikosti ...
Tässä muutama veto, mut kuten huomaa niin oli pientä pitovaikeutta...
Eka veto 4:lla rauhallisesti, toinen 3:lla mut rupee sutiin, seuraavasta en ihan varma ole, mut tais olla kans 3:lla ja vika on 3:lla...
Ja kuvan laatu ihan paska kun vaan kännyllä oltin
Tiedätkös muuten mitä tarkoittaa kun tontun mittaristossa palaa tippakannun kuva?
Niin ja tietenkin termarinkin voisi vaihtaa jos oli "lämmin" kone mitä kuormitit...
Tiedän mitä tippakannun kuva meinaa ja vedenlämpö on n.90astetta mittarin mukaan...Se mitä tuo auton vakiomittari näyttää niin en tiiä pitääkö paikkansa, mut hyttiin tulee lämmintä ja veden lämpötila ok, niin en oo asiaa murehtinut.
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)