Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Rahojen siirto 7.9.2012 mennessä).
28 pumppua tilattu. 26kpl maksuja näkyy tilillä, kuten tilaajiakin piti olla.
Ilmoittelen tarkemmin kun pumput perillä ja saa tulla hakemaan ja kun rupean lähettelemään.
Ilmoittelen tarkemmin kun pumput perillä ja saa tulla hakemaan ja kun rupean lähettelemään.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Noniin, pumput on sitten perillä. Nyt viikonloppuna voi kiireisimmät tulla hakemaan Atalasta Tampereelta, soitelkaahan allekirjoituksen puhelinnumeroon niin sovitaan miten olen paikallan. Ensi viikolla laittelen postitse tulemaan sitten loput.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Pumput lähetin torstaina, unohtui ilmoittaa tänne aikasemmin.
Varmaan viimeisetkin pakettikortit saapuneet postissa Maanantaina.
Jos pumppujen kanssa ilmenee ongelmia, ottakaa minuun yhteyttä niin saatte sähköisen kopion kuitista jolla saa partboxilta takuuasian hoidetuksi.
Varmaan viimeisetkin pakettikortit saapuneet postissa Maanantaina.
Jos pumppujen kanssa ilmenee ongelmia, ottakaa minuun yhteyttä niin saatte sähköisen kopion kuitista jolla saa partboxilta takuuasian hoidetuksi.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Hienoa !
Ja kiitos jo näin etukäteen hienosti hoidetusta kimppatilauksesta !
Ja kiitos jo näin etukäteen hienosti hoidetusta kimppatilauksesta !
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Tänään tuli lappunen luukusta ja pumppu nyt postista haettu. Helpoin osuus siis suoritettu. Kiitos Coltille vaivannäöstä.
9-3 2.0t 2001
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Tääläkin odottelee pumppu jo asennusta , kiitoksia vielä kertaalleen
kimpan pääarkkitehdille
kimpan pääarkkitehdille

# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Kuin myös, pumppu kotiutettu pahan päivän varalle. Kiitos Coltti vaivannäöstä!
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Pumppu tuli perille, kiitos vaivannäöstä!
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
pumppu käsissä, kiitos Coltille!!!
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Kiitos Coltille. Pumppu perillä
96 L V4 -76
Volvo V70 D4 -15
Ex. OG 9-5 AERO -01, NG 900 S 2.0i -97
#4673
Volvo V70 D4 -15
Ex. OG 9-5 AERO -01, NG 900 S 2.0i -97
#4673
-
- "Turbo"
- Viestit: 228
- Liittynyt: Pe Tammi 06, 2006 23:36
- Paikkakunta: ELIMÄKI KOUVOLA
- Viesti:
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
PUMPPU TULI PERJANTAINA JA ON TANKISSA PAIKALLAAN
KIITOKSET COLTILLE

KIITOKSET COLTILLE

Arska Saab Klubijäsen no:5106
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Pumppu tuli tännekin eilen. Kiitos Coltille!
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Kiitokset Coltille.
Tuossa pumppua ihmetellessä tuli mieleen, että miten olette hoitaneet tai aiotte hoitaa asennuksen sähköpuolen. Mukana tulleet johdot ja liitin vaikuttavat laadukkailta, mutta aiotteko luottaa niihin litistettäviin liittimiin. Itseä tuollaiset ovat hirvittäneet jopa lisävalovirityksissä niin vielä pitäisi uskaltaa moisia tehdä polttoainetankkiin
Tuo johto varmaan yltäisi ihan kanteen asti. Saisikohan sen liitettyä siihen alkuperäiseen liittimeen niin jäisi turhat "putkiabikot" pois.
Lopuksi vähän teoriaa vainoharhaisuuteni taustaksi:
Bensiinihöyry tankissa on yleensä niin rikasta, että se ei syty vaikka tankissa kipinöisi. Syttyvä seos voi teoriassa muodostua tankissa bensallakin, mutta vain alle -10 astetta lämpötiloissa. E85:lla tuo lämpötila on jossain +5 asteen nurkilla. Eli E85:lla syttyvä seos on Suomen oloissa paljon useammin tankissa kuin bensalla ajaessa.
Toisaalta kyseessä on aika epätodennäköinen skenario... Eihän se vaadi kuin molempien abicojen yhtäaikaisen irtoamisen, johtojen osumisen yhteen ja oikean lämpötilan sekä tyhjänpuoleisen tankin
Mutta näin todennäköisyyslaskennan näkökulmasta tapahtuma on todennäköisenpi E85:lla ja ylimääräisillä liittimillä kuin bensiinillä ja alkuperäiskuntoisella pumpulla.
Tuossa pumppua ihmetellessä tuli mieleen, että miten olette hoitaneet tai aiotte hoitaa asennuksen sähköpuolen. Mukana tulleet johdot ja liitin vaikuttavat laadukkailta, mutta aiotteko luottaa niihin litistettäviin liittimiin. Itseä tuollaiset ovat hirvittäneet jopa lisävalovirityksissä niin vielä pitäisi uskaltaa moisia tehdä polttoainetankkiin

Tuo johto varmaan yltäisi ihan kanteen asti. Saisikohan sen liitettyä siihen alkuperäiseen liittimeen niin jäisi turhat "putkiabikot" pois.
Lopuksi vähän teoriaa vainoharhaisuuteni taustaksi:
Bensiinihöyry tankissa on yleensä niin rikasta, että se ei syty vaikka tankissa kipinöisi. Syttyvä seos voi teoriassa muodostua tankissa bensallakin, mutta vain alle -10 astetta lämpötiloissa. E85:lla tuo lämpötila on jossain +5 asteen nurkilla. Eli E85:lla syttyvä seos on Suomen oloissa paljon useammin tankissa kuin bensalla ajaessa.
Toisaalta kyseessä on aika epätodennäköinen skenario... Eihän se vaadi kuin molempien abicojen yhtäaikaisen irtoamisen, johtojen osumisen yhteen ja oikean lämpötilan sekä tyhjänpuoleisen tankin

Ex:Saab 9-5 2.3T -07
Ex:Saab 9-3 2.0t -99
Ex:Saab 9-3 2.0t -99
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Googlailin vähän asian tiimoilta ja taidan heittää puristusliitinkammoni romukoppaan. Nimittäin etanoliseokset syövyttävät myös perinteisiä tina-lyijy juotoksia. Ja bensiini taas tykkää sulatella tavalliset kutistesukat. Oletettavasti nuo mukana tulevat puristusliittimet ovat polttoaineenkestäviä ja muutenkin hyviä. Puristuspihtejä ostamaan -->
Ex:Saab 9-5 2.3T -07
Ex:Saab 9-3 2.0t -99
Ex:Saab 9-3 2.0t -99
Re: Bensapumppu kimppa #4 (Pumput perillä).
Ite oon parissa projektissa käyttänyt ihan noita puristusliittimiä eikä ainakaan vielä ole bensatankki räjähtänyt
.
Jos teoreettinen kipinä mietityttää, laita vaikka johdot eripuolille ämpäriä nippusiteellä kiinni, etteivät pääse mitenkään yhteen, jos toinen irtoaakin liitoksestaan.

Jos teoreettinen kipinä mietityttää, laita vaikka johdot eripuolille ämpäriä nippusiteellä kiinni, etteivät pääse mitenkään yhteen, jos toinen irtoaakin liitoksestaan.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!