PK -tapaaminen Motonetin pihalla 11.12.2003

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Jyrki73 kirjoitti: Äsh, no niinpä tietty se onkin GLE, koska viisiovinen, sorry. Kardinaalin punainen käy erittäin hyvin tuohon autoon. Aika helmeltä näytti!)
Hih, no itse tuumasin juuri samaa kun eilen ekaa kertaa pesin auton (ostin sen sunnuntaina) ja vaihdoin alut alle, avot että alkoi omakin silmä lepäämään :wink: . Vai olet Kirkkonummelta, sieltä muuten toukokuussa kävin EMSin hakemassa...

Luca
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

potkuhousu kirjoitti:"ne toiset ohjainyksiköt" vaihdettuna
Mitkä toiset ohjainyksiköt :?: :wink: :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

93t sport kirjoitti:Jahas, vai ollaan sitä oltu tukkanuottasilla :lol:
No, ei kait tuollasista kannata jauhaa kauaa, pikku juttuja joten turha niit on paisutella.
Nyt tulee sitten "kevennystä", eli älkää vetäkö hernettä nenään :wink: :

näihin tapaamisissa todennäköisesti esiintyviin erimielisyyksiin voisi olla sama ratkaisu kuin mitä ehdotin meidän firman huoltomiehille, jotka kiersivät kahden porukassa huoltamassa laitteita ja silloin tällöin tuli erimielisyyksiä asiasta kuin toisesta:

varustetaan auto punaisilla & sinisillä painitrikoilla ja kartalla, joka osoittaa lähimmän hiekkakuopan sijainnin, johon voi sitten mennä selvittämään erimielisyydet :D :D :D :D :D :D :wink: :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Turbo Sensonic kirjoitti:
93t sport kirjoitti:Jahas, vai ollaan sitä oltu tukkanuottasilla :lol:
No, ei kait tuollasista kannata jauhaa kauaa, pikku juttuja joten turha niit on paisutella.
Nyt tulee sitten "kevennystä", eli älkää vetäkö hernettä nenään :wink: :

näihin tapaamisissa todennäköisesti esiintyviin erimielisyyksiin voisi olla sama ratkaisu kuin mitä ehdotin meidän firman huoltomiehille, jotka kiersivät kahden porukassa huoltamassa laitteita ja silloin tällöin tuli erimielisyyksiä asiasta kuin toisesta:

varustetaan auto punaisilla & sinisillä painitrikoilla ja kartalla, joka osoittaa lähimmän hiekkakuopan sijainnin, johon voi sitten mennä selvittämään erimielisyydet :D :D :D :D :D :D :wink: :wink:
Mulle ainakin sitten punaset trikoot!!! :lol: (koko XXL)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Huumori on vaativa taitolaji. Suurin osa ihmisistä on tosikkoja vaikka mainostaisi missä itseään "huumorintajuisena", ei se kummelin katsominen sunnuntai-iltana tee ihmisestä huumorillisesti-älykästä.

Minulla on itse tapana nauraa jos joku *ittuilee tahallisesti. Saatan myös nauraa "hassun" näköisille tilanteille tai ihmisille.

Saattaisin itse helposti sanoa jollekkin että ompas ruma auto mutta sopii omistajalleen, 1% ihmisistä varmaan osaisi nauraa tässä tilanteessa.
saab900rs
"Aero"
Viestit: 389
Liittynyt: Ma Syys 08, 2003 09:04
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja saab900rs »

TuuSaR kirjoitti:Huumori on vaativa taitolaji. Suurin osa ihmisistä on tosikkoja vaikka mainostaisi missä itseään "huumorintajuisena", ei se kummelin katsominen sunnuntai-iltana tee ihmisestä huumorillisesti-älykästä.

Minulla on itse tapana nauraa jos joku *ittuilee tahallisesti. Saatan myös nauraa "hassun" näköisille tilanteille tai ihmisille.

Saattaisin itse helposti sanoa jollekkin että ompas ruma auto mutta sopii omistajalleen, 1% ihmisistä varmaan osaisi nauraa tässä tilanteessa.

Pakko sanoa,olen itse hyvinkin huumorintajuinen...eikä mua oikeesti heilauttanu edellämainittu homma, enneminkin nauratti.Mutta se ei vaan sopinut siihen hetkeen, kenenkään vieressä olleen mielestä.Siitä olen varma.
Moni on tästä asiasta nyt ihan ulkona koska eivät olleet paikalla,eikä sen takia osaa suhteuttaa tätä " vitsiä" todellisuuteen!
Eikä siellä oltu vähääkään "tukkanuottasilla", ja muuten tapaaminen oli ihan ok. oli kiva nähdä että noinkin moni jaksoi tulla vilkuilemaan muita saabisteja :D

Mutta eiköhän jo haudata tää hölmö keskustelu moisista XENON-valoista&huumorintajuista! 8O
-¤Ahdin määrää tahdin¤-


Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

saab900rs kirjoitti: Mutta eiköhän jo haudata tää hölmö keskustelu moisista XENON-valoista&huumorintajuista! 8O
Oikein! :D

Piste ja aamen :!: 8)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Lukittu