Eipä tartte cruiceakaan olla, niin vastaaviin törmää.. ainakin täällä joensuun seudulla ja etenkin jos kyseessä on taksi. Älä lähde ohi jollet ohita reippaasti, muuten tyhjänä oleva(joskus asiakasajossakin) taksi kyllä kiihdyttää rinnallasi.. kokemusta useita kertoja/vuosi ja monen vuoden ajalta.JR-95 kirjoitti:Joo kyllä ottaa pattiin cruisella ajo. Tänään Kuopion eteläpuolella papparaisen ohjaama Sunny tuli perä edellä vastaan. Vaihdoin ajoissa kaistaa ja olin ohittamassa tasakaasulla. pääsin rinnalle, kun pappa sai päähänsä tehdä täyskaasutuksen. Otin herneet nenään ja meinasin kiilata papan mehtään, anteeksi.![]()
Muuan outokummun taksi, jonka muistin tehneen saman tempun pariin kertaan aiemminkin, ajoi lopulta kiltisti rampille kun päätin että tuo ei muuten kikkaile enää mulle ainakaan tai rytisee. Samainen paskiainen oli vuosien saatossa hiillostanut puskurissa lukuisia kertoja ohittamatta vaikka olisi ollut tyhjää tietä ja näytin vielä ohitusmerkkiäkin vilkulla... ja useiden kertojen myötä lopulta saanut kattoluukun kautta liki kaiken mahdollisen tuulilasilleen.
Ei, minulla ei ole mitään erityistä taksikuskeja kohtaan, vain niitä muutamia paskiaisia, joiden olen huomannut toistuvasti käyttäytyvän kuin euroopan omistajat liikenteessä. Joensuun takseista en montaa muista.. paitsi herra Ilma****n, joka metriä-paria vaille oli runtata minut ja pikkufiiattini kaiteeseen todella reippaassa ylinopeudessa.. mut vittuakos provosoituu jos mulla on kiire ja sen uudenkarhea volvo ei meinaa kulkea yli 200km/h.