Talvirengashintoja
-
- "Hölösuu"
forget about it....
Viimeksi muokannut Ahtopaine, Ti Loka 10, 2006 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
-
- "Hölösuu"
Hirvihän se älg tosiaankin on... oisko jonkinlainen yhdistetty jarrutus/väistökoe?
Nankangin SV-1:stä löysin positiivista lisäinfoa myös:
Testberöm för Nankang vinterdäck!
"Ett av de bästa Asien-däcken, tyst på asfalt, bra slaskplaning" är bara några av de superlativ som dubbfria Snow Viva SV-1, erhöll i däcktest i Aftonbladet och svenska Auto Motor & Sport.
I Aftonbladet betonades också att däcket, "lågprisutmanaren från Taiwan" är "testets stora överraskning."
Vidare skriver man " Greppet på snö och is är mitt i klungan bland de dubblösa. Det understyr, men tappar inte greppet bak."
Bra betyg alltså för Nankangs dubbfria vinterdäck, Snow Viva SV-1 och som, enligt Auto Motor & Sport, även är "Godkänt som budgetdäck"
...Rengas-onlineltä tuli muuten viestiä joltain naisimmeiseltä: "Valitettavasti emme voi yleisesti arvioida renkaiden suorituskykyä, koska siihen vaikuttavat monet tekijät kuten esim. ajoneuvon paino, ajokaistan päällyste sekä ajotyylisi... ja plaa plaa plaa"
Vastasin, että sain tiedon jo Nankangilta, ja forwasin heille nuo tiedot Nordikin ja Winter +:n eroista, lisäksi pyysin heitä päivittämään sivuille kyseiset tiedot, etteivät skandinaavit ostaisi vahingossa vääriä mahdollisesti vaarallisia malleja---> kiitteli kovasti ja lupasi välittää tiedon etiäpäin.
...saa nähdä päivittävätkö tietoja koskaan tuonne sivuille, vai onko tärkeämpää vain myydä jotain.
Nankangin SV-1:stä löysin positiivista lisäinfoa myös:
Testberöm för Nankang vinterdäck!
"Ett av de bästa Asien-däcken, tyst på asfalt, bra slaskplaning" är bara några av de superlativ som dubbfria Snow Viva SV-1, erhöll i däcktest i Aftonbladet och svenska Auto Motor & Sport.
I Aftonbladet betonades också att däcket, "lågprisutmanaren från Taiwan" är "testets stora överraskning."
Vidare skriver man " Greppet på snö och is är mitt i klungan bland de dubblösa. Det understyr, men tappar inte greppet bak."
Bra betyg alltså för Nankangs dubbfria vinterdäck, Snow Viva SV-1 och som, enligt Auto Motor & Sport, även är "Godkänt som budgetdäck"
...Rengas-onlineltä tuli muuten viestiä joltain naisimmeiseltä: "Valitettavasti emme voi yleisesti arvioida renkaiden suorituskykyä, koska siihen vaikuttavat monet tekijät kuten esim. ajoneuvon paino, ajokaistan päällyste sekä ajotyylisi... ja plaa plaa plaa"
Vastasin, että sain tiedon jo Nankangilta, ja forwasin heille nuo tiedot Nordikin ja Winter +:n eroista, lisäksi pyysin heitä päivittämään sivuille kyseiset tiedot, etteivät skandinaavit ostaisi vahingossa vääriä mahdollisesti vaarallisia malleja---> kiitteli kovasti ja lupasi välittää tiedon etiäpäin.
...saa nähdä päivittävätkö tietoja koskaan tuonne sivuille, vai onko tärkeämpää vain myydä jotain.
Viime vuonna sieltä vastaili joku Neiti Gronska. Sepä oli päivän hyvä työ että valistit meidän Skandinaavien puolesta
Tähän tietenkin pitää jonkun vääräleuan sanoa että pitäisi varoittaa yleensäkin ostamasta halpoja renkaita...
Itse en tyhjästä maksa
Viime vuonna Rengas-onlinen asiakaspalvelu pelasi loistavasti ja tieto kulki, mutta ilmeisesti bisnes rullaa jo niin hyvin että minulle eivät vastanneet...

Tähän tietenkin pitää jonkun vääräleuan sanoa että pitäisi varoittaa yleensäkin ostamasta halpoja renkaita...
Itse en tyhjästä maksa

Viime vuonna Rengas-onlinen asiakaspalvelu pelasi loistavasti ja tieto kulki, mutta ilmeisesti bisnes rullaa jo niin hyvin että minulle eivät vastanneet...
Ei ainakaan kannata nokian hakkis 5 kumia ostaa suomi renkaasta. 425e kotiin toimitettuna. Paikallinen vianor laittaa alle 460e kun on tarjous että lokakuus tms alle laitto samaan hintaan. .
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Tänään hain 195/60/15 hakkapeliitta 2 renkaita MH:sta 247e 4 renkaan setti (uusia) ja ostin 2 settiä. Näkyy olevan vieläkin settejä myynnissä Huutonetissä.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Itse kanssa mietin nyt Michelin-Nokian-Continental vaihtoehtoja, TM ja Tuulilasin testit luettu. Pitänee tarjouksia kysellä...
Pari kysymystä:
Alkuperäiset (pelti) vanteet, itse vanteilla nyt ei taida paljoa väliä olla kun ei ole ajettu mihinkään katukivetykseen tms eli on ok, mutta...
...tuleeko melkein edullisemmaksi - ja olisiko parempi jos ostaisi uudet vanteet samalla? Muutenhan nykyiset pitää ottaa irti ja laittaa uudet renkaat, tämähän vie aikaa?
Mites se rengaskoko? 9-3 vm2001, 185 vai 195?
Nimim. tietämätön
Pari kysymystä:
Alkuperäiset (pelti) vanteet, itse vanteilla nyt ei taida paljoa väliä olla kun ei ole ajettu mihinkään katukivetykseen tms eli on ok, mutta...
...tuleeko melkein edullisemmaksi - ja olisiko parempi jos ostaisi uudet vanteet samalla? Muutenhan nykyiset pitää ottaa irti ja laittaa uudet renkaat, tämähän vie aikaa?
Mites se rengaskoko? 9-3 vm2001, 185 vai 195?
Nimim. tietämätön
Tonne rengas-onlineen ei o ilmeisesti nastavarasto vielä täyttyny kun 17" Contit/Nokiat/Misukat on kaikki jotain 230€/kpl?? Onko joku tilannut sieltä nastarengasta, milloin ne hinnat laskee?
Mä kans noitten testien perusteella oon liikentees. Kiinnostais toi Conti Winter Viking 2 ku pitäs olla hiljanen ja kuitenkin hyvä pito. HKPL4 sais kyllä reilun huntin halvemmalla, mut ei uskalla laittaa äänekkyyden takii ku isossa koossa pitää vielä saada.
edit: renkaan malli tuli aluks väärin
Mä kans noitten testien perusteella oon liikentees. Kiinnostais toi Conti Winter Viking 2 ku pitäs olla hiljanen ja kuitenkin hyvä pito. HKPL4 sais kyllä reilun huntin halvemmalla, mut ei uskalla laittaa äänekkyyden takii ku isossa koossa pitää vielä saada.
edit: renkaan malli tuli aluks väärin
-
- "Hölösuu"
Ei taida näissä premium nastoissa olla R-online kilpailukykyinen... ilmeisesti ei tarpeeksi suuri markkina-alue tämä pohjois-eurooppa, jotta saisivat gummit tarpeeksi edukkaasti.