Mistä merkistä edullinen Diesel työautoksi?
Mersumiehetkin sanovat että kannattaa välttää tuon korimallista 200D:tä, 240D:ssä ja 300D:ssä vähän parempi kulutus/teho-hyötysuhde...vakari kirjoitti:ehdottomattomasti mersu 123korinen 200diesel ei tunnu miljoona missään!kulutus n.6l
200D:n suoritusarvoja: teho 44 kw (60 hv), huippunopeus 135 km/h, kiihtyvyys 0-100 km/h n. 27 sek, kulutus 7,1-10,2-9,5
Itse päätyisin kuitenkin 300D (Turbo) Automaattiin tai sitten johonkin uudempaan 124-koriseen
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Onkohan sillä ajettu käsijarru päällä ja varmuuden vuoksi kesäkelillä nelivedolla. Parina vuotena tuli 2,5td cooleritonta Pajeroa ajettua ja ei sitä hevillä saanut edes kymppiä viemään. Talvella toki hörppää enemmän, mutta ei varmasti 15 litraa.Ostat vanhan Pajeron, sehän hötäsee vähemmän kuin Harrin Pemari, eli kulutus 2,5tdic:llä oli n.15l/100km Razz
Omani oli lähes puoli miljoonaa ajettu ja ihan lopuillaan kone + raskas kaasujalka + välillä kuormaakin, ikinä ei mennyt alle 11litran satasta vaikka miten nätisti ajeli.Jusau kirjoitti:Onkohan sillä ajettu käsijarru päällä ja varmuuden vuoksi kesäkelillä nelivedolla. Parina vuotena tuli 2,5td cooleritonta Pajeroa ajettua ja ei sitä hevillä saanut edes kymppiä viemään. Talvella toki hörppää enemmän, mutta ei varmasti 15 litraa.Ostat vanhan Pajeron, sehän hötäsee vähemmän kuin Harrin Pemari, eli kulutus 2,5tdic:llä oli n.15l/100km Razz
9000CSE, 9000CS, 9000CC, 99GL *kaek on myyty*