Takakorkeudensäätö alkaa toimia ihan automaattisesti, kunhan tulee ensin pakksetMP kirjoitti:Remppapäivitystä:
Tyypillisiä Sitikkavikoja korjailtu, eli kaikki mittarivalot vaihdettu, myös lämmönsäätimiin.
Takakorkeudensäädin purettu, putsattu ja kasattu, sekä sitä liikuttava vivusto pesty liuottimella sekä rasvattu huolella. Tuloksena, korkeudensäätö alkoi toimimaan myös ohjaamosta käsin. makuulleen se ei vielä mene, asia korjaantuu varmaan kun pääsen hallinosturille niin pääsee säätämään tuota vivustoa. Jälkeenpäin tuumailtuna pelkkä vivuston pesu ja rasvaus olisi ajanut saman asian..
Pitäis vielä toi kuskin oven lukko korjata ja taustapeili liimata takaisin tuulilasiin..
Tällähetkellä eniten Saabista kaipaan automaattivaihteita, tosin aika mukavan kipakasti lähtee tällainen 5 vaihteinen manuaali joissain tilanteissa.
Hieman yllättävää nippelitietoa, tämä 16V malli on näköjään vaan vajaat 100 kiloa kevyempi kun vanha CD-tonnarini
Saabista Sitikkaan
9000CSE, 9000CS, 9000CC, 99GL *kaek on myyty*
Ja eräästä XM:stä löytyi konehuoneesta liitin jossa luki SAAB9-5T kirjoitti:9-5 -07 ACC:n liittimessä on leijonan ja ja kahden ylöspäin osoittavan nuolen kuvatMusti kirjoitti: Esim XM pilattiin tehtaalla laittamalla maailman huonoimmat liittimet ja kytkimet.
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
Kerros mitä tuo käytännössä tarkoittaa?Ystonnari kirjoitti:
Takakorkeudensäätö alkaa toimia ihan automaattisesti, kunhan tulee ensin pakkset
(siis jos olet oikeasti omistanut -95 Xantian, muussa tapauksessa unohda
-95 Xantia KA, jos nyt talven tällä ajelisi
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
Re: Saabista Sitikkaan
Voi harmi.