Liittyy se sitä kautta että osa porukasta on ns. "suorittajia" ohitustilanteissa ja niinpä siinä saadaankin jono huomattavasti tiiviimmäksi kuin oikealla kaistalla ajellessa.Turbolag kirjoitti: Jaa-a, en oikein ymmärrä pointtia tuohon aikaisempaan keskusteluun liittyen?
Konstaapeli Reinikainen?
Re: Konstaapeli Reinikainen?
Re: Konstaapeli Reinikainen?
Olisiko se sitten parempi, jos kukaan ei muuttaisi nopeuttaan, vaan ohitukset kestäisivät parhaimmillaan ikuisesti? Ja millainen jono vasemmalle kaistalle silloin muodostuisi? Tai niin, vastaustahan voi käydä ihmettelemässä vaikka joka arkipäivä esim. Tarvontiellä siinä neljän, viiden haarukassa...wesku kirjoitti: Liittyy se sitä kautta että osa porukasta on ns. "suorittajia" ohitustilanteissa ja niinpä siinä saadaankin jono huomattavasti tiiviimmäksi kuin oikealla kaistalla ajellessa.
Enkä missään vaiheessa ole sanonut, saati tarkoittanut, että jos kiihdyttää ohituksen ajaksi, niin pitäisi ajaa samalla ihan edelläajavan persauksiin kiinni. Tuosta minun puhumastani ajotavasta ei siis seuraa tuota esittämääsi tilannetta.
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson