jcarlson kirjoitti:
Hitsauskin sujuu, mutta monta kertaa mielummin korjaan (todennäköisesti vähäisiä) sähkövikoja kuin harsin läpimätää pommia kasaan. Niin se vain on. Vaikka olisi kuinka kätevä käsistään vaikka vääntämään pellistä koko auton niin ihan eri luokkaa se on työläydessään.
Ei tässä mitään OG vs NG keskustelua tarvitse tehdä.
Ei, niin.
Mutta minun mielestä, pikku sähkövika = ruosteen väriä kaaressa,
läpimätä pommi = täysin palanut sähköjärjestelmä.
Mutta kyllä itsekkin mieluummin kolvailen jotain sähkövermeitä, kuin hitsaan vetaritunnelia, paljon siistimpää.
Tosin noita vetaritunneleita en ole laittanut kuin OG:ssä, ja sähkövermeitä Tonnarissa, että tiedä voiko sinänsä verrata.
Mutta jos puhutaan
vioista, niin väittäisin että keskuslukon ohjausboksin juotosten pettäminen, tai ajotietokoneen fototransistorin palaminen on vika Tonnarissa.
Mutta vetaritunnelin ruostuminen täytyy kyllä laskea
ominaisuudeksi 21 vuotta vanhassa Satkussa
