Kummastelua meidän foorumilla kaupan olevien palikoiden hinn

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
ecopower
"Hirsch"

Re: Kummastelua meidän foorumilla kaupan olevien palikoiden hinn

Viesti Kirjoittaja ecopower »

se93tbo kirjoitti:Se joka ostaa, maksaa käyvän hinnan. Mitä siitä sit HÄ :?:
Jos myyjää menettää "saab"romunsa ja ostaja saa mitä haluaa!! :twisted:
Ja kumpikin osapuoli ,onnekkaita/tyytyväisiä kaupasta. :wink:
Aivan turhaa perseaukiset valittaa hinnoista!!!! :?
Ps:Kommentti on kuvitteellinen jatko edelliseen "lainauseen"!!! :twisted: :twisted:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
ecopower
"Hirsch"

ecopower kirjoitti:
se93tbo kirjoitti:Se joka ostaa, maksaa käyvän hinnan. Mitä siitä sit HÄ :?:
Jos myyjää menettää "saab"romunsa ja ostaja saa mitä haluaa!! :twisted:
Ja kumpikin osapuoli ,onnekkaita/tyytyväisiä kaupasta. :wink:
Aivan turhaa perseaukiset valittaa hinnoista!!!! :?
Ps:Kommentti on kuvitteellinen jatko edelliseen "lainauseen"!!! :twisted: :twisted:
Ja näin se myös on,turhaa muut vinkuu kaupoista ja hinnoista. :lol:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab NG 9-5 2.0 tid
a9000
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja a9000 »

kysymys ei suinkaan ole siitä että olisin itse ostamassa niitä ylihintaisia tuotteita joiden hinnasta inisen. inisen koska tällainen ininätopikki tänne oli perustettu. kiva huomata kuinka asiasta käydään kierroksilla! oi internetin ihmeellinen maailma.

asia nyt on vaan niin että en kertakaikkiaan suvaitse ylihintaisen tavaran, vieläpä silminnähden heikkokuntoisen tavaran, myymistä vieläpä valheella höystettynä, karmeeseen hintaan. sitten kun minä tosissaan asiaan vittuunnun niin joillain menee jälkiveroja maksuun aika paljon. senhän voi kuka vaan tehdä vaikka ihan piruuttaan. semmosta se on toi bisnesmaailma. harmaatuonti häipyisi kerta laakilla nyt maan alle jos ymmärtäisi tehdä hyvin. vai kuka lähtee leikkiin, leikitäänkö hinkua ja vinkua? saas kattoo sit kuka vinkuu jos ruvetaan hippasille. lupaan että en vielä ilmoita naapurityöpisteen virkamiehelle, ettei jännitys menis ennenaikaisesti.
Minuteman
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

a9000 kirjoitti:sitten kun minä tosissaan asiaan vittuunnun niin joillain menee jälkiveroja maksuun aika paljon. senhän voi kuka vaan tehdä vaikka ihan piruuttaan. semmosta se on toi bisnesmaailma. harmaatuonti häipyisi kerta laakilla nyt maan alle jos ymmärtäisi tehdä hyvin. vai kuka lähtee leikkiin, leikitäänkö hinkua ja vinkua? saas kattoo sit kuka vinkuu jos ruvetaan hippasille. lupaan että en vielä ilmoita naapurityöpisteen virkamiehelle, ettei jännitys menis ennenaikaisesti.
Kateus se on kantava voima tässä maassa.. :roll: :lol:
a9000
"Hirsch"

[/quote] joo kuten olen ehdottanut teen mielelläni osanhakureissuja klubin piikkiin. klubi antaa rahat ja minä haen vaikka läpi koko skandinaavian urheana saabsoturina niitä osia joita klubikauppaan tarvitaan. bailaan laivalla omaan piikkiin ja syön filettä lounaaksi (päivärahoilla jotka tietenkin maksaisi klubi) kyllä minulle käy! osien ostamiseen ja tuomiseen tarkoitetut rahat etukäteen käteen minulle minulle minulle :P osien hinnan saisi päättää vaikka klubin hallitus, ei se minua kiinnosta. saisikohan EU:lta jotenkin monopolin saabin osien tuontiin?

[/quote]

mitä jos sitten tosissaa alkaisit tuoda niitä itse ruotsista. Tuo mulle CS aeron kaarilistat. Mä en niitä tuosta noin vaan pääse ruotsiin etsimään, mutta jos sinä pääset. LAakkosella kuitenkin suht kivan hintaiset, mitä niitä kysyin. voin listoista maksaa sitten 10e kpl tässä tapauksessa. Ja tietysti muutkin osat kelpaa, kuten isompi cooleri jne jne. Ja yksi toive olisi Aeron vaalea nahkasisusta. Ja hakusessa myös din aukkojen kohdalta vaurioitunut puukoetaulu. Ei viitsisi ehjää käydä tuhoamaan, kun suurentaa din aukon->2 din aukkoseksi.

koska pääset hakemaan?[/quote]
a9000
"Hirsch"

eikö vain eikö vain :D

ja voihan sen niinkin aatella, että kyse ei suinkaan ole kateudesta, vaan vitutuksen aikaansaamasta pisnes toimenpiteestä

[/quote]

Kateus se on kantava voima tässä maassa.. :roll: :lol:[/quote]
Minuteman
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Ja taitaa viinakin olla vain ja ainoastaan viisasten juoma..
ecopower
"Hirsch"

a9000 kirjoitti:eikö vain eikö vain :D

ja voihan sen niinkin aatella, että kyse ei suinkaan ole kateudesta, vaan vitutuksen aikaansaamasta pisnes toimenpiteestä
Kateus se on kantava voima tässä maassa.. :roll: :lol:[/quote][/quote]

Voi poijaat,ettekö te ole saabisteja????vai Lada miehiä???? :| :| Tuohon edelliseen vois kyllä tämän keskustelun yhdistää!!!!! :lol: :lol: :lol:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab NG 9-5 2.0 tid
Juha96
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Juha96 »

a9000 kirjoitti:päivän _toiseksi_ paras... http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=19&t=65279
Kai vastaat huutoosi ja toimitat minulle tuollaiset nahkajakkarat käypään hintaan. Käypä hinta on 43 euroa. Maksan käteisellä. Toimitusosoitteen voit kysyä YV:nä.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
a9000
"Hirsch"

sori mä en toimita osia kun klubikauppaan ja klubikaupan tilausmääräyksestä whatsoever (mitäköhän nykäsen matti sanois tuosta!) ja hei nyt,ten tais jäädä laskuista huomioimatta noi kulukorvaukset ja päivärahat. jaa olikos sulla se käypäisen hintaisen tavaran myyjä jo tiedossa kun hintakin oli jo selvillä vai onko ruots-sis-sha börssigurssit saabiosille kun käypä hinta on tiedossa? ps. olen jätteiloinen että mun esiin nostama ylihinnoitus sai kannatusta, yli hintaa oli siis 250-43=203euroa eli abauttis hiukan yli 400%
öö - hieman hoono matikka pää, sis 207 euroa oli ero :idea:

extra-nappi: mä laski just et toi 203euro ei iha riittä mun kulukorvaukset kun haetaan vaan yks osa aina kerralla. eli se oli 75euroa päälle kun autokannella ei saa nukkua edes saabissa
Juha96
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Juha96 »

a9000 kirjoitti: jaa olikos sulla se käypäisen hintaisen tavaran myyjä jo tiedossa kun hintakin oli jo selvillä vai onko ruots-sis-sha börssigurssit saabiosille kun käypä hinta on tiedossa?
No sitä minäkin ihmettelen, miten joku voi tietää 'ainoan oikean hinnan' osille, joita ei enää valmisteta ja jotka ovat kunnoltaankin yksilöitä. Mutta ei ehkä kannata jauhaa enempää tästä.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Jamppa
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

a9000 kirjoitti:sori mä en toimita osia kun klubikauppaan ja klubikaupan tilausmääräyksestä whatsoever (mitäköhän nykäsen matti sanois tuosta!) ja hei nyt,ten tais jäädä laskuista huomioimatta noi kulukorvaukset ja päivärahat. jaa olikos sulla se käypäisen hintaisen tavaran myyjä jo tiedossa kun hintakin oli jo selvillä vai onko ruots-sis-sha börssigurssit saabiosille kun käypä hinta on tiedossa? ps. olen jätteiloinen että mun esiin nostama ylihinnoitus sai kannatusta, yli hintaa oli siis 250-43=203euroa eli abauttis hiukan yli 400%
öö - hieman hoono matikka pää, sis 207 euroa oli ero :idea:

extra-nappi: mä laski just et toi 203euro ei iha riittä mun kulukorvaukset kun haetaan vaan yks osa aina kerralla. eli se oli 75euroa päälle kun autokannella ei saa nukkua edes saabissa
No miksikäs et sitten osta osiasi klubikaupasta? Mutta koska lähdet osia hakemaan, täällä jo näköjään on muutamia osien tarvitsijoita ilmaantunut. Vai on ko tuo vain klubikaupalle se syy, millä voi luistaa osien hausta tarjottuun hintaan?

Enpä viitsisi extra nappeja ostella ruotsista asti, niitä kun on täällä kotimaassakin olemassa ilman ruotsin tuontiakin :mrgreen:
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Jamppa
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

suorsa kirjoitti:
Jamppa kirjoitti:Tuo mulle CS aeron kaarilistat. Mä en niitä tuosta noin vaan pääse ruotsiin etsimään, mutta jos sinä pääset. LAakkosella kuitenkin suht kivan hintaiset, mitä niitä kysyin. voin listoista maksaa sitten 10e kpl tässä tapauksessa.
Mulla on muuten Jamppa ylimääräiset kaarilistat. Tosin en voi niitä myydä kun ne on Ruotsista tuotu.

voi harmi :lol: Tosin en kyllä ole niin tarkka onko ne ruotsista vai venäjältä :mrgreen:
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
a9000
"Hirsch"

kyllä minä voin lähteä hakemaan osia tilaajan laskuun jos joku sitä haluaa. ottaa osan ostajavaan selvää selville myyjän, sopii kaupan valmiiksi, ja antaa rahan osan ostamista varten mukaan, ja maksaa kululaskun jo ennakkoon, niin kyllä minä voin lähteä osia hakemaan teille. ihan oikeesti, kyllä minä voin kuriiriksi ruveta niin loppuu sekin kitinä sitten ;) :lol:

PS. toimitusehdot seuraavat: vaikka kauppa peruuntuisi vaikkapa paikan päällä ruottissa, niin kulut syntyi jo kun sinne lähdettiin ja mentiin, ja takaisinkin tullaan tilaajan kustannuksella - ja kaikki raha annetaan käteen ennakkon - sillä periaatteella voidaan kyllä toimia yksittäisissä keisseissä! innolla odotan ensimmäisiä toimeksiantoja.
JouniCSE
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

retarded
Lukittu