Ok. Tuota olen vähän epäillyt. Pitää korjauttaa jossain vaiheessa.Mimmi kirjoitti:Johtunee loppuunkuluneista hiilistä/liukurenkaista, jolloin hiilet hyppäävät suurilla kierroksilla.juhokare kirjoitti:Ehkä negatiivisin puoli on se, että kuin kierrokset kiihdyttäessä (esim. 3-vaihde) tappiin tulee ennen kierrosmaksimia näytölle akun merkkivalo, eli kait laturi ei jaksa tuottaa tarpeeksi virtaa suuremmalle virransyönille, jota ilmenee noin korkealla vetämisellä. Johtuuko heikosta laturista?
Tuulilasi-lehdestä
Re: Tuulilasi-lehdestä
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Tuulilasi-lehdestä
60-luvun suunnittelua edustava saab ei voinut mitään törmäysessä 2000-luvun passattiin. Ei ole sanatarkka lainaus, mutta asia tuli esille. Eli 90 vs passat. Eikös se og satku ole myös modattu 99. Hyvä auto joka tapauksessa. Mieleen tuli adacin koe, jossa sierralla ajettin päin uutta poloa pari vuotta sitten. Sierran nuket kuolivat, polossa mustelmia. Näin myös tässä saabissa kuoli turvavyötön vanhus, passatissa mustelmia. Jotenkin pidän satkua silti vahvana autona. Tosin sillä ei saa törmätä, koska haluan pitää sen.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: Tuulilasi-lehdestä
Mielenkiintoista olisi nähdä, miten jokin Typ 3 pärjäisi 9-5:ttä tai NG9-3:a vastaan tai edes Noppaa vastaan.Naxu kirjoitti:60-luvun suunnittelua edustava saab ei voinut mitään törmäysessä 2000-luvun passattiin. Ei ole sanatarkka lainaus, mutta asia tuli esille. Eli 90 vs passat. Eikös se og satku ole myös modattu 99. Hyvä auto joka tapauksessa. Mieleen tuli adacin koe, jossa sierralla ajettin päin uutta poloa pari vuotta sitten. Sierran nuket kuolivat, polossa mustelmia. Näin myös tässä saabissa kuoli turvavyötön vanhus, passatissa mustelmia. Jotenkin pidän satkua silti vahvana autona. Tosin sillä ei saa törmätä, koska haluan pitää sen.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
-
- "Aero"
- Viestit: 307
- Liittynyt: Ti Heinä 31, 2007 15:04
Re: Tuulilasi-lehdestä
Juu, näin tein! Kannattaa tehdä valitus sinne sillä eikö vastaanottajan kuulu tehdä valitus hitaasta toimituksesta?V.J.S kirjoitti:Taisit laittaa kirouksen Itellalla, kun tuli vasta tänään perille?keskikonsoli kirjoitti:Kiroan tuon rattorisi ja se hajoaa viimeistään ensi viikolla!V.J.S kirjoitti:Lällällää, mitäs aattelit asialle tehdä?
Tänään aamusta nääs ryki ja kakoi sen verran tuo rrraktori, että kurvasin muutaman kilsan jälkeen takas varikolle ja otin rouvan ekoauton alle
Re: Tuulilasi-lehdestä
No se pärjäisi kurkosti, koska kolmostyypissä, kuten kuplassakin, on moottorin etupuolella kokoonpainuva törmäysvoimaa sitova turvavyöhyke.tsaarela kirjoitti: Mielenkiintoista olisi nähdä, miten jokin Typ 3 pärjäisi 9-5:ttä tai NG9-3:a vastaan tai edes Noppaa vastaan.
"Hyvä on liian kallista ja halpa liian huonoa"
Re: Tuulilasi-lehdestä
Kuplassa bensiinitankki pehmentää törmäystä...
Re: Tuulilasi-lehdestä
Samaa linjaa mennään taas. On se hyvä että on jotain tuttua ja turvallista ja ennen kaikkea yllätyksetöntä.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/skod ... ssa-122010
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/skod ... ssa-122010
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re: Tuulilasi-lehdestä
Konserniosien käyttö Saabissa on pahasta koska välittömästi Saab=Opel.
VAG autoissa konserniosien käyttö on järkevää ja näkymätöntä Tuulilasin mukaan. Onhan se tuo cruisen viiksi kieltämättä näkymättömissä audissakin niin ei haittaa vaikka onkin sama kuin muissa...
Alla olevassa kuvassa vähän vipstaakeja Audista, Skodasta ja VW:stä.
VAG autoissa konserniosien käyttö on järkevää ja näkymätöntä Tuulilasin mukaan. Onhan se tuo cruisen viiksi kieltämättä näkymättömissä audissakin niin ei haittaa vaikka onkin sama kuin muissa...
Alla olevassa kuvassa vähän vipstaakeja Audista, Skodasta ja VW:stä.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re: Tuulilasi-lehdestä
Onko tuo sitä samaa pa#¤aa eri paketissa?
Saab
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty