Jatketaan OT:ta sen verran, että avataan saksanihmeen tapaus. Ostin siis auton, jossa oli huoltokirjassa joka kohdassa merkkiliikkeen tai merkkierikoistuneen korjaamon leima ja mukana kuntotarkastusraportti, jonka mukaan auto on täysin kunnossa. Raportista mainittakoon erikseen kohta, jonka mukaan moottori ei vuoda öljyä. Kun moottori sitten vuoti öljyä, niin minähän sen (ja pari muutakin pikkujuttua) tietysti reklamoin (eräs foorumilainen antoi vinkkejä reklamaation kirjoittamiseen - saa tunnustaa jos haluaa). Öljyvuoto paljastui halkeamaksi moottorilohkossa (juu, nyt saa nauraa), joten helpoin ja halvin korjaus oli käytetty vaihtomoottori, etenkin kun sellainen löytyi sopivasti. Koneella on nyt sitten ajettu 10tkm enemmän kuin muulla autolla, mutta enää ei ole lohko halki eikä moottori vuoda öljyä (ulospäin, vähän se sitä sisäisesti hukkaa, mutta mikäpä saksalaisauto ei).
viggen kirjoitti:Jotenkin tuntuu kalliilta nuo moottorinvaihtohuollot
Ei yhtään, meni kuluttajansuojan mukaisesti myyjäliikkeen (tai ehkä vaihtoautotakuun - en oikeasti tiedä, enkä oikeastaan edes välitä) piikkiin. No, maksoin minä samalla uuden kytkimen ja kampuran takastefan kun kerran motti oli joka tapauksessa pöydällä sekä uuden raikkarin, kun sen vaihtoikä alkoi muutenkin olla lähellä.
Täydet
pisteet asiakaspalvelusta, jälkimarkkinoinnista ja muutenkin homman hoitamisesta Metroauto Tikkurilalle. Ei vähäisintäkään negatiivista sanottavaa asiasta, joka on minusta aika harvinaista (sainhan jopa juuri rengastopicissa maininnan kriittisyydestäni). Jos toiminta jatkuu samalla tasolla, haluan jatkossakin ostaa auto(n/ja) tästä kaupasta.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla