Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
19.900,- kuulostaa erinomaiselta. Mainio 5v takuu. Tuohon jos pääsee hyödyntämään romupalkkion niin on ainakin hinta kohdillaan.
Isot miinukset, ennen kun nuo on korjattu on hintaluokka varmaan pompannut ykkösauton puolelle.
-Halogeenivalot
-manuaali-ilmastointi
-peltivanteet
-kyynärnoja
-12,7sek 0-100
Isot miinukset, ennen kun nuo on korjattu on hintaluokka varmaan pompannut ykkösauton puolelle.
-Halogeenivalot
-manuaali-ilmastointi
-peltivanteet
-kyynärnoja
-12,7sek 0-100
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Nettiautossa on muuten aivan älytön määrä Focus-farkkuja myynnissä RRP-alkuisella rekkarilla ympäri Suomen.
Vuosimalli 2014 ja 1.0 egobuust. Mainostetaan 1-omistaja, huippusiisti, täydellinen sitä ja tätä jne. Jonkun autovuokraamon egobuustit on laitettu näemmä kilokaupalla kiertoon
.
Halogeeneilla on täällä etelän katuvaloissa pärjättävä...
Fordin automaattisesta ilmastoinnista on kokemusta - ei tarvitse, se oli aivan surkea...
Peltivanteet, kelpaa - ei jumitu ehkä niin kovin kiinni kun itte vaihtelee...
Kyynärnoja, kotisohvalla on sit nojailtava...
12,7 sekkaa, no tuo on kyllä nolo...
Tosiaan kakkosautoa on hakusessa hintaan <20 K€. Pitkä takuu ja farkku. 15 tkm/vuosi saattaa olla yläkanttiin, ehkä 10...12 tkm jos ajot jatkuu kuten nyt männä vuosina. Pitää olla euro-automerkki.
Ykkösautolla sitten nautiskellaan ajosta ja menosta
...
Vuosimalli 2014 ja 1.0 egobuust. Mainostetaan 1-omistaja, huippusiisti, täydellinen sitä ja tätä jne. Jonkun autovuokraamon egobuustit on laitettu näemmä kilokaupalla kiertoon
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Halogeeneilla on täällä etelän katuvaloissa pärjättävä...
Fordin automaattisesta ilmastoinnista on kokemusta - ei tarvitse, se oli aivan surkea...
Peltivanteet, kelpaa - ei jumitu ehkä niin kovin kiinni kun itte vaihtelee...
Kyynärnoja, kotisohvalla on sit nojailtava...
12,7 sekkaa, no tuo on kyllä nolo...
Tosiaan kakkosautoa on hakusessa hintaan <20 K€. Pitkä takuu ja farkku. 15 tkm/vuosi saattaa olla yläkanttiin, ehkä 10...12 tkm jos ajot jatkuu kuten nyt männä vuosina. Pitää olla euro-automerkki.
Ykkösautolla sitten nautiskellaan ajosta ja menosta
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
7kpl RRP alkuista on ja lisäksi myynnissä 3kpl punaisia mistä rekkari piilotettu(eli ei saa selville ovatko RRP rekkareilla myös). Pakko oli laskea ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
EDIT joista neljässä näkyvissä talvirenkaat ja kaikissa saman malliset Contit![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
EDIT joista neljässä näkyvissä talvirenkaat ja kaikissa saman malliset Contit
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Ei ole arvonalennusta tiedossa, joten kiireesti ostamaan. Tai sitten on vaihtoauton hinnoittelu pielessä.
RRP-953 18900eur. Kilometreistä päätellen melkein 2vuotias jolloin asiallinen pyyntihinta verrattuna kampanjaan 13pros. arvonalennuksella olisi 15062eur
RRP-953 18900eur. Kilometreistä päätellen melkein 2vuotias jolloin asiallinen pyyntihinta verrattuna kampanjaan 13pros. arvonalennuksella olisi 15062eur
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
jatkan tähän ketjuun, kun liittyy Focukseen...
Totta noiden 2014 RRP-mallien hintojen osalta. Tosi kovat hinnat verraten tuohon tarjoukseen. Toki noissa RRP-malleissa on 125 hp, lohkolämmitin ja talvirenkaat. Tarjousmallissa on vain 100 hp mutta 100tkm/5v takuu, metalliväri, sadetunnistin ja lämmitettävä tuulilasi.
Kaupassa ollessa jäi vaivaamaan yksi asia (no okei, kaksi...). Suurin outous oli rengaspaineen valvontajärjestelmä, joka ei ole auton 5 vuoden takuun piirissä. Nastarengassarja peltivanteilla rengaspaineenvalvontasydeemeillä melkeen 1100 €. Lähdettiin pois. Varmaan tohon autoon saisi nastarenkaita halvellammakin ja valvontasydeemillä, joka integroituu ton auton kanssa?
Noista valvontajärjestelmistä on joka paikka spekulaatioita pullollaan. Onkohan tuo varuste moinen suuri murheenkryynyi? Mitä vikaa siinä on tai tulee, kun tuo ei kuulu auton takuun piiriin?
Toinen mikä jäi vaivaamaan oli tuo moottorin koko, josta aieminkin puheltiin. Kai tolla nyt rampeista motarille kerkee? Mopoauton lukemille kiihtyvyys kyllä vaikuttaa...
Totta noiden 2014 RRP-mallien hintojen osalta. Tosi kovat hinnat verraten tuohon tarjoukseen. Toki noissa RRP-malleissa on 125 hp, lohkolämmitin ja talvirenkaat. Tarjousmallissa on vain 100 hp mutta 100tkm/5v takuu, metalliväri, sadetunnistin ja lämmitettävä tuulilasi.
Kaupassa ollessa jäi vaivaamaan yksi asia (no okei, kaksi...). Suurin outous oli rengaspaineen valvontajärjestelmä, joka ei ole auton 5 vuoden takuun piirissä. Nastarengassarja peltivanteilla rengaspaineenvalvontasydeemeillä melkeen 1100 €. Lähdettiin pois. Varmaan tohon autoon saisi nastarenkaita halvellammakin ja valvontasydeemillä, joka integroituu ton auton kanssa?
Noista valvontajärjestelmistä on joka paikka spekulaatioita pullollaan. Onkohan tuo varuste moinen suuri murheenkryynyi? Mitä vikaa siinä on tai tulee, kun tuo ei kuulu auton takuun piiriin?
Toinen mikä jäi vaivaamaan oli tuo moottorin koko, josta aieminkin puheltiin. Kai tolla nyt rampeista motarille kerkee? Mopoauton lukemille kiihtyvyys kyllä vaikuttaa...
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Kesäisin tulee tuolla 1200cc Kuplalla ajeltua. 34 hevosesta iso osa lienee jo autuaammilla laitumilla. Joka paikkaan on tuolla ehditty, eiköhän 100 hv ekobuustilla ehdi vähintään yhtä hyvin
Rengaspaineanturoinnit ja muut ylimääräiset vehkeet jättäisin mahdollisuuksien mukaan kauppaan, kun ymmärtää itse tarkistaa rengaspaineet säännöllisesti. Mitä enemmän vehkeitä, sitä enemmän vikoja ja ongelmia.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rengaspaineanturoinnit ja muut ylimääräiset vehkeet jättäisin mahdollisuuksien mukaan kauppaan, kun ymmärtää itse tarkistaa rengaspaineet säännöllisesti. Mitä enemmän vehkeitä, sitä enemmän vikoja ja ongelmia.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
VKe kirjoitti:jatkan tähän ketjuun, kun liittyy Focukseen...
Totta noiden 2014 RRP-mallien hintojen osalta. Tosi kovat hinnat verraten tuohon tarjoukseen. Toki noissa RRP-malleissa on 125 hp, lohkolämmitin ja talvirenkaat. Tarjousmallissa on vain 100 hp mutta 100tkm/5v takuu, metalliväri, sadetunnistin ja lämmitettävä tuulilasi.
Kaupassa ollessa jäi vaivaamaan yksi asia (no okei, kaksi...). Suurin outous oli rengaspaineen valvontajärjestelmä, joka ei ole auton 5 vuoden takuun piirissä. Nastarengassarja peltivanteilla rengaspaineenvalvontasydeemeillä melkeen 1100 €. Lähdettiin pois. Varmaan tohon autoon saisi nastarenkaita halvellammakin ja valvontasydeemillä, joka integroituu ton auton kanssa?
Noista valvontajärjestelmistä on joka paikka spekulaatioita pullollaan. Onkohan tuo varuste moinen suuri murheenkryynyi? Mitä vikaa siinä on tai tulee, kun tuo ei kuulu auton takuun piiriin?
Toinen mikä jäi vaivaamaan oli tuo moottorin koko, josta aieminkin puheltiin. Kai tolla nyt rampeista motarille kerkee? Mopoauton lukemille kiihtyvyys kyllä vaikuttaa...
Aktiivijärjestelmän anturit 50-80eur kpl rengasliikkeessä. Helposti pääsee aluvanteellakin reilusti alle tonniin kun menee suoraan rengasliikkeeseen.
Karvalakki-mopedilta tuo vaikuttaa, jäisi ainakin itsellä kauppaan. Ei riitä 5v takuu kannustimeksi.
P.S kysy volkkaria tai sen johdannaisia. Sieltä vois irrota maukkaita alennuksia päästöskandaalien takia. 1.4TSI 140hv voin suositella ainakin kakkosautoksi. 0-100 8,4sek.
Ja jos ei vaihtoautoa niin rohkeimmat meistä hakee virosta ja saa 4v takuun suomalaisen 2v sijaan.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Rengaspainevalvonta ei ole enää Suomessa pakollinen! Lakimuutos tuli juuri.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Suomessa Klonkswagenin maine on niin järkkymätön, että myyjäkin lehdessä valitteli kun asiakkaat jaksavat jauhaa mitättömästä päästöongelmasta. Kuulemma ei ole myyjille tarjottu lisäbonuksia eikä asiakkaille alennuksia muiden maiden tapaan. Ja myynti sujuu aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut.hei9n kirjoitti:P.S kysy volkkaria tai sen johdannaisia. Sieltä vois irrota maukkaita alennuksia päästöskandaalien takia. 1.4TSI 140hv voin suositella ainakin kakkosautoksi. 0-100 8,4sek.
Samassa jutussa kerrottiin että eläkeläiset ostelevat autoja kuin viimeistä päivää ja muutenkaan huonontuva kansantalouden tila ei juuri autokaupassa näy. Jälleen kerran voi todeta että Suomen automarkkinat ovat todellakin omassa sarjassaan...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Eihän se kehno kansantalouden tila näy oikein missään muuallakaan. Kansa huutaa lisää valtionvelkaa, ettei tarvitse tinkiä itse mistään. Jos on viisikymmentäluvulta asti pärjätty tietyllä tavalla, niin miksi muuttaa tapojaan? Eihän mikään ole muuttunut, joten maailma ja taloustieteen tohtorit ovat väärässä ja minä oikeassa. Jos joudun tekemään vartin lisää töitä päivässä, kuolen stressiin ja jos palkasta leikataan viisi prosenttia, kuolen nälkään.Rattivaihde kirjoitti:...huonontuva kansantalouden tila ei juuri autokaupassa näy. Jälleen kerran voi todeta että Suomen automarkkinat ovat todellakin omassa sarjassaan...
Soittokunta pitäköön bileet pystyssä vaikka kylki on ollut jo pitkään auki. Soiton saa lopettaa vasta kun jääkylmä vesi kohoaa hengitysteiden tasolle.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Seuraavaksi Vke:lle vähän "uskonvahvistusta"
Alkaa selkeesti "kriittinen" sadan tonnin raja lähestymään!
Mittarilukemalla 94+ tkm heitti fokkeri rouvalle eilen penskan tarhan pihalla tauluun herjat "engine malfunction, service now".
No kotia pääsivät (herja katosi uudelleen käynnistyksellä) eikä tullut takasin.
Tänään aamulla lähdin sitten minä vuorostani egobuustilla ryömatkaa taittamaan. Firman parkkikselle asti meni hienosti, sitten kuului "pimpelipom" ja taas oli herjat taulussa. No, "onneksi" on toi Vaunula tossa vieressä, joten nokka sinne. Ajomatkalla huomasi että selkeesti oli joku vika/suojamoodi päällä, koska ahtopaineet puuttui arviolta kokonaan. Auto siis kuitenkin ihan täysin ajettavissa jne. eikä mitään oireita aiemmin huomannut ennen kun tuli herja tauluun.
Nooh, sinne jäi katiska pajalle tutkimuksiin, nyt kurvaillaan huikeella sinisella paholaisella eli Fiestalla kunnes saavat valohoidon annettua![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Alkaa selkeesti "kriittinen" sadan tonnin raja lähestymään!
Mittarilukemalla 94+ tkm heitti fokkeri rouvalle eilen penskan tarhan pihalla tauluun herjat "engine malfunction, service now".
No kotia pääsivät (herja katosi uudelleen käynnistyksellä) eikä tullut takasin.
Tänään aamulla lähdin sitten minä vuorostani egobuustilla ryömatkaa taittamaan. Firman parkkikselle asti meni hienosti, sitten kuului "pimpelipom" ja taas oli herjat taulussa. No, "onneksi" on toi Vaunula tossa vieressä, joten nokka sinne. Ajomatkalla huomasi että selkeesti oli joku vika/suojamoodi päällä, koska ahtopaineet puuttui arviolta kokonaan. Auto siis kuitenkin ihan täysin ajettavissa jne. eikä mitään oireita aiemmin huomannut ennen kun tuli herja tauluun.
Nooh, sinne jäi katiska pajalle tutkimuksiin, nyt kurvaillaan huikeella sinisella paholaisella eli Fiestalla kunnes saavat valohoidon annettua
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Takas alkuperäiseen aiheeseen. Oltiin kaverin kanssa kuukaus takaperin Skotlannissa tutustumassa mm. maisemiin ja oli kuseinen auto vuokrapelinä.
Ajellessa tuli ensin ihmeteltyä nöyrää käytöstä ja jouhevaa kulkua. Ennen kaikkea kapeilla ja mutkaisilla teillä ohjaus ja alusta tekivät vaikutuksen. Päivän ajelun jälkeen oli pakko ajaa auto sivuun ja avata konepelti ja katsoa, että mitä sieltä löytyy. No siellähän oli kolmisylinterinen moottori ja vähän Saabin turboa pinempi mutka koneen nurkassa. Täytyy kyllä sanoa, että ihmetys oli suuri. Moottori oli käytännössä äänetön, mutta ei ihan hengetön.
Jos tuon kokoluokan auto on hakusassa, niin vahvat suositukset täältä. Kuskina 188cm / 95kg en ole pienimmästä päästä, mutta kuskin pukilta löytyi ihan ok ajoasento. Taakse toki ei kovin paljon tiloja enää jäänyt.
Tässä muutama reissukuva autosta:
https://goo.gl/photos/fuL665QRpgUSxiPLA
https://goo.gl/photos/XisFCrnfHfGwfHtWA
https://goo.gl/photos/DdbvcwEVjoswwEHN9
Tässä huolestunut ilme, syynä ensimmäinen liikkeelle lähtö väärän puolen liikenteessä. Kaveri koittaa etsiä kohdetta minne navigoida.
https://goo.gl/photos/8wDKUCKiKBBvvmC69
Ja tässä vielä muutama reissukuva:
https://goo.gl/photos/CgD5omSWK4vSJWvRA
https://goo.gl/photos/5L8iGatwRYGnW8Rs6
https://goo.gl/photos/252Krs37JJVE5gCu8
https://goo.gl/photos/p7xcdVT9BtsSZ3ao8
https://goo.gl/photos/BQLcQfSJ8k3uoMH26
https://goo.gl/photos/cV5HcfYWxQR8hxXh6
https://goo.gl/photos/oeiVoZd2UE8LT7Ev8
Tuosta löytyy ajoneuvon runkonumeron perusteella tarkemmat speksit:http://vindecoder.eu/check-vin/WF06XXGCC6FY89810
Ajellessa tuli ensin ihmeteltyä nöyrää käytöstä ja jouhevaa kulkua. Ennen kaikkea kapeilla ja mutkaisilla teillä ohjaus ja alusta tekivät vaikutuksen. Päivän ajelun jälkeen oli pakko ajaa auto sivuun ja avata konepelti ja katsoa, että mitä sieltä löytyy. No siellähän oli kolmisylinterinen moottori ja vähän Saabin turboa pinempi mutka koneen nurkassa. Täytyy kyllä sanoa, että ihmetys oli suuri. Moottori oli käytännössä äänetön, mutta ei ihan hengetön.
Jos tuon kokoluokan auto on hakusassa, niin vahvat suositukset täältä. Kuskina 188cm / 95kg en ole pienimmästä päästä, mutta kuskin pukilta löytyi ihan ok ajoasento. Taakse toki ei kovin paljon tiloja enää jäänyt.
Tässä muutama reissukuva autosta:
https://goo.gl/photos/fuL665QRpgUSxiPLA
https://goo.gl/photos/XisFCrnfHfGwfHtWA
https://goo.gl/photos/DdbvcwEVjoswwEHN9
Tässä huolestunut ilme, syynä ensimmäinen liikkeelle lähtö väärän puolen liikenteessä. Kaveri koittaa etsiä kohdetta minne navigoida.
https://goo.gl/photos/8wDKUCKiKBBvvmC69
Ja tässä vielä muutama reissukuva:
https://goo.gl/photos/CgD5omSWK4vSJWvRA
https://goo.gl/photos/5L8iGatwRYGnW8Rs6
https://goo.gl/photos/252Krs37JJVE5gCu8
https://goo.gl/photos/p7xcdVT9BtsSZ3ao8
https://goo.gl/photos/BQLcQfSJ8k3uoMH26
https://goo.gl/photos/cV5HcfYWxQR8hxXh6
https://goo.gl/photos/oeiVoZd2UE8LT7Ev8
Tuosta löytyy ajoneuvon runkonumeron perusteella tarkemmat speksit:http://vindecoder.eu/check-vin/WF06XXGCC6FY89810
Viimeksi muokannut peinu, To Marras 19, 2015 09:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
^ Uijjui, vieläpä uudempaa "facelift" korimallia, kade!
Mutta pystyn kyllä allekirjoittamaan nuo Peinun havainnot täysin. Useimmat "moittijat" tuntuu unohtavan minkä luokan autosta puhutaan. Nimenomaan moottorin jouhevuus normiajossa on ensiluokkaista.
Fokuksen ollessa yhä valohoidossa, ei tuo Fiesta ole oikein iskenyt. Pahin tökkivä asia tuossa on nimenomaan onneton vapari (bensa)kone, jonka kulutuslukemat tuohon "omaan" focukseen verrattuna on vähintäänkin samaa luokkaa. Nyt tais Fiestassa olla ~200km ajettuna ja kulutus 5,9l/100km (nollasin tietty auton ajoon ottaessani). Focuksessa oli 5,7l/100km lukemat kun sen pajalle ajoin.
Ajoltaan tuo Fiestakin muuten on ihan näpäkkä...ja saishan siihen egobuustinkin, jopa 140hv versiona...![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mutta pystyn kyllä allekirjoittamaan nuo Peinun havainnot täysin. Useimmat "moittijat" tuntuu unohtavan minkä luokan autosta puhutaan. Nimenomaan moottorin jouhevuus normiajossa on ensiluokkaista.
Fokuksen ollessa yhä valohoidossa, ei tuo Fiesta ole oikein iskenyt. Pahin tökkivä asia tuossa on nimenomaan onneton vapari (bensa)kone, jonka kulutuslukemat tuohon "omaan" focukseen verrattuna on vähintäänkin samaa luokkaa. Nyt tais Fiestassa olla ~200km ajettuna ja kulutus 5,9l/100km (nollasin tietty auton ajoon ottaessani). Focuksessa oli 5,7l/100km lukemat kun sen pajalle ajoin.
Ajoltaan tuo Fiestakin muuten on ihan näpäkkä...ja saishan siihen egobuustinkin, jopa 140hv versiona...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Fiaskolla ajelu jatkuu viikonlopun yli...
Jotain alipainesolenoidia olivat arvailleet syylliseksi ajokompuutteriin ilmestyneeseen herjaan ja semmoista nyt kuulemma metsästävät Fokkeriin. Kukaan ei toistaiseksi ilmeisesti ole keksinyt, että minkä osakokonaisuuden mukana kyseinen himmeli pitää tilata. Paraikaa setvivät asiaa oikein Ruåtsissa asti![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jotain alipainesolenoidia olivat arvailleet syylliseksi ajokompuutteriin ilmestyneeseen herjaan ja semmoista nyt kuulemma metsästävät Fokkeriin. Kukaan ei toistaiseksi ilmeisesti ole keksinyt, että minkä osakokonaisuuden mukana kyseinen himmeli pitää tilata. Paraikaa setvivät asiaa oikein Ruåtsissa asti
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Ei kuulosta käypäseltä käyttöautolta, jos osat pitää tilata ruottista
.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...