Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
600km ajeltu sitten viime kerran ilman ongelmia. Eli jumiva hukkaportin akseli oli kaiken takana. Jos jaksaisi välittää, niin voisi vituttaa, nimittäin ilman tuota dilemmaa olis edelleen foordista kyllä hiton laadukas kuva.
Tuolla ajaminen vielä 3,5vuoden jälkeenkään ei tunnu miltään kidutukselta, motarille liittymiset onnistuu, ekologiseen ajoon ohjaava vaihtovalo ei ole mitenkään ärsyttävä (v**tu muuten miten kamalaa jyristystä sai kuunnella jos 1,6TDi pasuunalla noudatti vaihtonuolen ohjeita...1100rpm kutosvaihteella...melkein irtosi paikat hampaista) ja muutenkin kaikki toimii kuten pitääkin. Ehkä voisi sanoa, että kytkin on muuttunut tunnistettavan raskaaksi? Joulukuun reissussa oli ajossa iX 20 Hajundai, sen kytkin oli paljon kevyempi, samoin laina-autona ollut Fiesta. Passatti...hmmm...se oli kaikella tavalla hämmentävän tunnoton pois lukien ohjaus (jarrut, kytkin, kaasupoljin...ei mitään tuntoa).
Tokkiinsa "nykyautoissa" pitäis olla vähintään viiskytkaks tuumanen monitoiminäyttö kojelaudassa jolla ohjataan kaikkea kuljettajan paskomisrytmistä bensaletkun ionivirtauksen suuntaukseen (paitsi yli 20 asteen pakkasella, jolloin koko näyttö on pimeenä), eli toi näyttö on vähän "vanhanaikanen". Ajettavuus edelleen jees, tosin en kyllä pysty etelän talveen suosittelemaan Hakkapeliitta 8 kumeja edes anopille. Ainakin focuksessa pilasivat ajon tarkkuustuntuman plus-asteisella asfaltilla täysin. Palataan asiaan jos tänne saadaan joku talvi joskus. Sitä odotellessa toivon kesän ja kesäkumikauden palaavan ASAP. Hirveä rengas kuivalla asfaltilla, hämmentävän suuri ero edellisiin talvikumeihin (Michelin XiN2 nasta).
Tuolla ajaminen vielä 3,5vuoden jälkeenkään ei tunnu miltään kidutukselta, motarille liittymiset onnistuu, ekologiseen ajoon ohjaava vaihtovalo ei ole mitenkään ärsyttävä (v**tu muuten miten kamalaa jyristystä sai kuunnella jos 1,6TDi pasuunalla noudatti vaihtonuolen ohjeita...1100rpm kutosvaihteella...melkein irtosi paikat hampaista) ja muutenkin kaikki toimii kuten pitääkin. Ehkä voisi sanoa, että kytkin on muuttunut tunnistettavan raskaaksi? Joulukuun reissussa oli ajossa iX 20 Hajundai, sen kytkin oli paljon kevyempi, samoin laina-autona ollut Fiesta. Passatti...hmmm...se oli kaikella tavalla hämmentävän tunnoton pois lukien ohjaus (jarrut, kytkin, kaasupoljin...ei mitään tuntoa).
Tokkiinsa "nykyautoissa" pitäis olla vähintään viiskytkaks tuumanen monitoiminäyttö kojelaudassa jolla ohjataan kaikkea kuljettajan paskomisrytmistä bensaletkun ionivirtauksen suuntaukseen (paitsi yli 20 asteen pakkasella, jolloin koko näyttö on pimeenä), eli toi näyttö on vähän "vanhanaikanen". Ajettavuus edelleen jees, tosin en kyllä pysty etelän talveen suosittelemaan Hakkapeliitta 8 kumeja edes anopille. Ainakin focuksessa pilasivat ajon tarkkuustuntuman plus-asteisella asfaltilla täysin. Palataan asiaan jos tänne saadaan joku talvi joskus. Sitä odotellessa toivon kesän ja kesäkumikauden palaavan ASAP. Hirveä rengas kuivalla asfaltilla, hämmentävän suuri ero edellisiin talvikumeihin (Michelin XiN2 nasta).
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Fokkerin päivät alkaa olla luettu. Tai siis tänään tilasin ainakin "uuden" liisuriruoskan.
On tää foordin seuraaja sen verran haluttua mallia, että toimitusajaksi uhkailtiin kuutisen kuukautta. Fokkerin soppari (ja uuden auton aikaisin mahdollinen toimituspäivä) on 17. heinäkuuta.
Ai että mikäkö laiteltiin? No jokaisen autofanin unelma! Skoda Octavia farmari, 1.6 litrasella (aivan liian suurella siis) alavääntöihmeellä ja maailman luotettavimmalla 7-speed DSG:llä.
Varustetasoksi arvoin Stylen, siihen kun saa rahoitusyhtiönkin kautta hankittuihin winter-packin hintaan 0€ ja tuon tason perusvarustelu sisälsi kaiken rouvan vaatiman. Winter packissä tulee siis webasto / eberi kaukosäädöllä yms. himmeleitä (mm. maaliman paras talvivaruste eli lämmitettävä tuulilasi).
On tää foordin seuraaja sen verran haluttua mallia, että toimitusajaksi uhkailtiin kuutisen kuukautta. Fokkerin soppari (ja uuden auton aikaisin mahdollinen toimituspäivä) on 17. heinäkuuta.
Ai että mikäkö laiteltiin? No jokaisen autofanin unelma! Skoda Octavia farmari, 1.6 litrasella (aivan liian suurella siis) alavääntöihmeellä ja maailman luotettavimmalla 7-speed DSG:llä.
Varustetasoksi arvoin Stylen, siihen kun saa rahoitusyhtiönkin kautta hankittuihin winter-packin hintaan 0€ ja tuon tason perusvarustelu sisälsi kaiken rouvan vaatiman. Winter packissä tulee siis webasto / eberi kaukosäädöllä yms. himmeleitä (mm. maaliman paras talvivaruste eli lämmitettävä tuulilasi).
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Syvää halveksuntaa!!
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Oliko tuo 1.6l kone dieseli vai bensa? Jos dieseli, niin otan osaa
Voi olla että toimii automaatin kanssa kivemmin kuin manuaalilla. Em. koneell varustetulla Golfilla (manuaali) tullut ajeltua reilu 5000 (tuskaista) kilometriä. Osittain ne kilometrit on tuntunut tuskaisilta paskojen penkkien ja vakkarin puutteen takia (oikeasti, vielä vuonna 2015 saa uusia golfeja ilman vakkaria), mutta kyllä sillä puhdittomalla koneella on myös ollut iso vaikutus.
Luonteeltaan tuo 1.6 volkkarin diesel on hyvin samanlainen (ja yhtä puhditon) kuin fordin vastaava.
Voi olla että toimii automaatin kanssa kivemmin kuin manuaalilla. Em. koneell varustetulla Golfilla (manuaali) tullut ajeltua reilu 5000 (tuskaista) kilometriä. Osittain ne kilometrit on tuntunut tuskaisilta paskojen penkkien ja vakkarin puutteen takia (oikeasti, vielä vuonna 2015 saa uusia golfeja ilman vakkaria), mutta kyllä sillä puhdittomalla koneella on myös ollut iso vaikutus.
Luonteeltaan tuo 1.6 volkkarin diesel on hyvin samanlainen (ja yhtä puhditon) kuin fordin vastaava.
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Eihän Volkswag...krhm Skodalla ole enää hetkeen ollut 1.6-litraisia bensakoneita, valikoima on skaalalla 1.2, 1.4 ja 1.8 TSI sekä 1.6 ja 2.0 TDI.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Joo, tiedetään, ja uskotaan kovasti tuon DSG:n pelastavan tilanne Itsekin joutunut kitumaan, onneksi vain muutaman sata kilometriä, 1,6TDi bluemotion Passatin puikossa. Siinäkään ei ollut kruisea Kertakaikkiaan kamala laitos.kribe kirjoitti: Voi olla että toimii automaatin kanssa kivemmin kuin manuaalilla. Em. koneell varustetulla Golfilla (manuaali) tullut ajeltua reilu 5000 (tuskaista) kilometriä.
Rouva jo kovaan ääneen haukkuikin sisustaan valitsemani beigen värin ja aidot jalopuukuvioiset muovilistat kojelaudassa ja ovissa Eli hyvin meni No, näillä mennään.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Otan osaa. Mutta, tämä foorumin kiinnostavin puu muuttuu entistä kiinnostavammaksi. Sen verran monta DSG:n räjähtämistä on tullut todettua jo viidenkympin korvilla, puhumattakaan jopa satatonnia kestäneistä konkareista, että tätä seuraan SUURELLA mielenkiinnolla. Antakaa sille oikein kunnolla rantua, niin nähdään, minä päivänä se on valmistettu. Liisarina ymmärrän tämän hankinnan etäisesti, muuten olisin kustantanut visiitin päätohtorille hövelinä miehenä.
Mahtava homma, että nämä turinat jatkuvat kenties vielä huikeammalla pelillä kuin EgoBoost !
Kiitos
PS. Kenties vielä joskus kohtaamme tien päällä, tänäänkin kävin huikean lähellä, nimittäin Nikkilässä, jossa haisteltiin Lexan kanssa -25 asteista maalaisilmaa.
Mahtava homma, että nämä turinat jatkuvat kenties vielä huikeammalla pelillä kuin EgoBoost !
Kiitos
PS. Kenties vielä joskus kohtaamme tien päällä, tänäänkin kävin huikean lähellä, nimittäin Nikkilässä, jossa haisteltiin Lexan kanssa -25 asteista maalaisilmaa.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Ei kai se nyt noin huono ole se Octavia? Vähän kallis ja vanha vaan.
En pitäisi ihan helppona tehtävänä valita uutta autoa siitä rajatusta listasta mitä käytettävissä oli.
Ei muuta kuin vähäpäästöisiä ja mukavia kilometrejä sitten kun joskus saat pappataavin alle
En pitäisi ihan helppona tehtävänä valita uutta autoa siitä rajatusta listasta mitä käytettävissä oli.
Ei muuta kuin vähäpäästöisiä ja mukavia kilometrejä sitten kun joskus saat pappataavin alle
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Rattivaihdekin elelee vahvasti menneisyydessä sekä levittää (tahallisesti?!?) väärää tietoa! VAG on tietenkin seurannut Foordin viitoittamaa tietä (Maailma tarvitsee esikuvia, Ford! ...vai miten se oli ) ja tarjoaa vihdoinkin sopivan kokoista bensiinimoottoria eikä tuommoisia kivikautisia mörkömoottori-isolohkoja. Tarjolla on siis nykyään myös 1,0TSi (115hv) bensakone, sekä tietysti listasta puuttunut superurheiluautoluokan raaserimoottori 2,0TSi joka löytyy mm. GTi Golffista ja RS Octaviasta. Toki konsernin nokkimisjärjestystä noudattaen 1,0TSi ei ole vielä Skodan valikoimissa, ilmestynee sinne varmaan vuoden sisään...Rattivaihde kirjoitti:Eihän Volkswag...krhm Skodalla ole enää hetkeen ollut 1.6-litraisia bensakoneita, valikoima on skaalalla 1.2, 1.4 ja 1.8 TSI....
Tuolla 1,0TSi koneella ollut Golf Variant olikin pitkään mukana pohdinnoissani, mutta DSG:llä varustettuna meni päästöt 102g/km (eli yli sen maagisen 99g/km) ja kun ynnäili vielä tohon Comfortlinen perusvarusteiden päälle edes ne auttavimmat lisävarusteet (comfort pack + lämmitettävä tuulilasi), oli Skeidan kanssa ihan samoissa hinnoissa. Lopullisesti vaakakupin käänsi tuo tammikuun ajan Skeidaan tyrkyllä ollut winter pack 0€ tarjous, muuten olisi saattanut livetä variant golffiin keppivaihteilla.
Foordiakin tuli pähkäiltyä ja kaikista kilpailukykyisin paketti (varustelu + hinnat) oliskin ollut Focus Wagon titaniumina 1,5TDCi padalla. Tuohon verrattuna tulenkin maksamaan tosta DSG-ocusta about 20€/kk enemmän. Focuksen isoin miinus oli tosiaan tuo keppivaihde + ekodiisseli yhdistelmä, joka ei houkuttanut sitten pätkääkään. Powershiftillä nousee päästöt jonnekin 109g/km tienoille, jolloin oma osuuteni leasingvuokrasta pomppaisi jo 70%:in (vs. Skoda 60%), eli sinne häviäisi foordin "hintaetu". Ja toisekseen, Focus on jo kokeiltu, joten siirrytään nyt sitten kertarysäyksellä kokonaan "Pimeälle Puolelle" VAG-autoilun maailmaan
Notta siinä pohjustukset, pyhitetään tämä ketju nyt kuitenkin pääsääntöisesti Foordin lopputaipaleen dokumentointiin, availlaan sitten kesähelteillä Heinäkuussa Skodillacille ihan oma
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Tuo DSG on ihan ( sensuroitu ) ja kun se vielä tällätään tuollaiseen pikku lohkoon.
Eipä kateeksi käy.
Enää ei tarvitse murehtia V.A.G maailmasta.
Eikä entisestä työmaasta,mutta lomaillaan tässä nyt kevääseen asti, ja katsellaan sitten.
Nyt on kiikarissa erittäin HYVÄ yksilö.Siis AUTO.
136 kW (185 hv) @ 5500 r/min 263 Nm @ 2100 r/min
Joku voinee jo arvata noista lukemista mihin leiriin sitä ollaan siirtymässä.
Eipä kateeksi käy.
Enää ei tarvitse murehtia V.A.G maailmasta.
Eikä entisestä työmaasta,mutta lomaillaan tässä nyt kevääseen asti, ja katsellaan sitten.
Nyt on kiikarissa erittäin HYVÄ yksilö.Siis AUTO.
136 kW (185 hv) @ 5500 r/min 263 Nm @ 2100 r/min
Joku voinee jo arvata noista lukemista mihin leiriin sitä ollaan siirtymässä.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Nooooooooooo! Vaikka en tunne sua niin häpeän sua. Korjaan. Säälin. Ei, en tiedä. Sekava olotila. Mutta kyehän ei olekaan minusta, tai ei ainakaan pitäisi olla. Jaxuhalit ja pikaista paranemista.V.J.S kirjoitti:Ai että mikäkö laiteltiin? No jokaisen autofanin unelma! Skoda Octavia farmari, 1.6 litrasella
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Vähemmän nirsot ja varsinkin sellaiset, jotka osaavat ottaa saab-lasit pois päästä, voivat ostaa uusiakin autoja. :)
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
^ Eihän tässä kukaan ole mitään ostamassa.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
^Onhan.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Hiljaiseksi vetää.
Nopeasti yleistäen tuo 12,3sek Fookkus (speksit saattaa heittää kun en tunne tarkemmin ) ylipäästöineen ja kulutuksineen on siis parempi valinta kuin diesel pappataavi dsg:llä liisarisoppari huomioiden?
Foorumilaiset vois käydä koejamassa muutakin autoja edes mielenkiinnosta kuin 185hv ng satkuja. ( puhdas arvaus)
Ihan siedettävä auto se on, kessyä, sähkötakaluukkua, eberintapaista, tuplaksenonia ym. varustetta piisaa. Eikä tarvi edes jälleenmyyntiarvosta huolehtia.
Julmaahan se on että joutuu mopolla rullaamaan, mutta sellaiseksi se maailma on muuttunut.
Ei tuon hinta kaukana bensa RS:stä ole, mutta päästöt, dsg ymym niin ei siitä ihan yksinkertaista valintaa saa.
Saabisti on kuin alfakuski. Kuvittelee mielessään että sillä on jotain parempaa kuin muilla, vaikka kaikki muut autoilijat tietää että näin ei ole
P.S. vieläkin harrastesaabbi kiikarissa joten ei tarvi tunkea koko palkoa nenään.
Nopeasti yleistäen tuo 12,3sek Fookkus (speksit saattaa heittää kun en tunne tarkemmin ) ylipäästöineen ja kulutuksineen on siis parempi valinta kuin diesel pappataavi dsg:llä liisarisoppari huomioiden?
Foorumilaiset vois käydä koejamassa muutakin autoja edes mielenkiinnosta kuin 185hv ng satkuja. ( puhdas arvaus)
Ihan siedettävä auto se on, kessyä, sähkötakaluukkua, eberintapaista, tuplaksenonia ym. varustetta piisaa. Eikä tarvi edes jälleenmyyntiarvosta huolehtia.
Julmaahan se on että joutuu mopolla rullaamaan, mutta sellaiseksi se maailma on muuttunut.
Ei tuon hinta kaukana bensa RS:stä ole, mutta päästöt, dsg ymym niin ei siitä ihan yksinkertaista valintaa saa.
Saabisti on kuin alfakuski. Kuvittelee mielessään että sillä on jotain parempaa kuin muilla, vaikka kaikki muut autoilijat tietää että näin ei ole
P.S. vieläkin harrastesaabbi kiikarissa joten ei tarvi tunkea koko palkoa nenään.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.