Korjausavunpyyntö

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
kf3461
"Turbo"

väliaikatietoja

Viesti Kirjoittaja kf3461 »

Reijolla kynnessä reikä ja Aksulla rystyset auki, kuulostaako kytkinremontilta? On Kuulenma vanhat palikat tiukassa.
Ilu
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Osaan otto oli laimea , mutta kaksi reipasta osaavaa nuorta urhoa saapui.
Nyt se on ohi.... no enhä minä paljoa tehnytkään, mutta sainpa kumminkin kyntee tosiaan reijän ja verta tuli . Aksulla haava ja rystyset auki , mut ei kuulemma ole remontti eikä mikään jos ei ole näin ,
tiellähän minä siellä olin , kun nämä kaksi G-mies ja Aksu hääräsi , kyselin vaan ja ihmettelin , se kummiskin on varmaa , että tekemättä olis jäänyt minulta.
Vielä tarttee jossain vaiheesa , käydä kytkinpolkimen kimppuun on kulahtanut hiukan , mut nyt irrottaa , ja vaihteet menee päälle rusahtamatta. Kiitoksia poijaat paljon !!!!! Kiitos myös kf3461 !!!!

:lol: :lol:
Aksu900
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

On Kuulenma vanhat palikat tiukassa.
Ne mitään tiukassa ollu, sorkkarauta on keksitty. :D

Ite rempassa ei tullu kuin pari mutkaa matkaan, enskan ylemmästä rattaasta oli se sokka pois paikaltaan ja vääntynyt ja silmälaakeri jouduttiin uusimaan. Mutta kuntoon tuli. :)
Aki Peltola #1132
kf3461
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja kf3461 »

Kiva kun toimii.
Ilu
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
G-mies
"Ukkomies"

Viesti Kirjoittaja G-mies »

No, olihan siinä pari mutkaa heti alkumatkalla, myös liikenteessä oli pari tiukkaa paikkaa. Ensin meinas Aksua hakiessa työntää Zafira eteen 80 vauhdissa ja sitten Kalajoelle matkatessa totesin yhden yrityksen jälkeen, että ei oikeen oo passeli keli ohitella :lol:

Saatiinhan se kasaan ja mulla taitaa olla sormet ja kädet ehjänä :lol: Ehkä työn puolesta niin pitääkin. Oli kyllä niin paskanen keli, että Kokkolassa käytin auton pesussa ja huomenna en aja metriäkään.

Koskas potkitaan renkuloita?

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Reetu

Olkaas poijaat huoleti ykskään mun ottama valokuva ei onnistunut, sithän mä vähän uumoilin , en sitten osannutkaan käyttää laina kameraa , tumpelo mikä tumpelo... :cry:
t8
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja t8 »

Hyvä että auto pelaa taas, jos oisitte pitäny rempan vasta aattona, niin oisin saattanut poiketa. Ois tarkotus mennä särkille mökille. Pidin tänään henkilökohtaset potkijaiset savon kupeessa, säätelin syttyä, fiksasin takavalon maadotuksen, maskin kiinnityksen ja vänkärinpuoleisen oven kaiuttimenritilän kiinnityksen.
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
G-mies
"Ukkomies"

No, ei kai me nyt niin kovin kuvauksellisia oltais oltukaan. Olihan mullakin kamera mukana, mutta laiska mikä laiska, ei yhtään kuvaa tullut otettua :lol: No, pääasia tuli kuitenkin hoidettua. Kattotaan mitä kehitellään seuraavaksi :D

Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
Reetu

Irroitin kytkin polkimen ja polkimen reikä johon kytkin sylinteri tulee on todella pahasti kulahtanut venyntyt tosi isoksi , jonka takia ei kytkin tunnu nytkään terveeltä , olisko kellään parmpaa kytkin poljinta ? vai kannaattako tilata motonetilta uusi?
G-mies
"Ukkomies"

Halvempi ratkaisu uuden tilalle on hyvän käytetyn löytäminen, mutta tietty vanhankin voi korjata hitsaamalla siihen reikään uutta materiaalia ja sitten tehdään uudestaan se reikä oikealle kohdalleen. Tahi helpompaa on, otat siitä purkuautosta sen polkimen(jos vielä tallessa) ja se kuntoon. Sitten vaihdat lennossa toimivan polkimen vanhan tilalle ja auto pysyy koko ajan ajokunnossa.

Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
Reetu

Juu mut kun minä rahanpuuttessa ehdin jo myydä siitä purkuautosta sen polkimen, täytyy odotella josko joku tarjoais , tai sit täytyy ruveta opetteleen hitsaileen, tuo poljin on tosi paha.
Aksu900
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Joo sitä mä vähän tunnustelin.. pitääpä käydä tsekkailemassa tiedossa olevat saabin raadot että onko käyttökelposia polkimia. :roll:
Aki Peltola #1132
Reetu

Hyvältä kuulostaa kiva... helposti lähtee irti yläpäässä pultti , sit tappi ja lukitus levy ja irti on , laita myös tuo tappi ja lukitus levy mukaan jos lähetät polkimen. Kiitos
Vastaa Viestiin