Miksi 9-5 mielummin, kuin 9-3?
Re: Miksi 9-5 mielummin, kuin 9-3?
Aja ensin pari tankillista viinalla ja putsaa sihti vasta sitten. Ne ensimmäiset viina-ajot saattaa kuitenkin irroittaa tavaraa liikkeelle.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1105
- Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Miksi 9-5 mielummin, kuin 9-3?
Og-kolkki vs saman ikänen femma...femma vie mutta kolkki on myös perkeleen hyvä ajaa.
Ajoasennon sain mieluiseksi vaivattomasti ja ohjaamo on myös hyvä,ei nitise tosin kuin ng-kolkki lineari.
Alko mieli tekemään kolkki aeroa...
Ajoasennon sain mieluiseksi vaivattomasti ja ohjaamo on myös hyvä,ei nitise tosin kuin ng-kolkki lineari.
Alko mieli tekemään kolkki aeroa...
Joku kipotin.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Miksi 9-5 mielummin, kuin 9-3?
En kyllä keksi mitään syytä/olosuhdetta miksi/missä og-kolkki olisi OG-femmaa parempi?
Kulutus: sama.
Ongelmat: samat, mutta femman konehuoneessa enemmän tilaa touhuta.
Tila: femmasa HITOSTI enemmän tilaa.
Vakuutus: tuskin mitään eroa?
Suorituskyky: ei mitään eroa, paitsi että femmassa on tehokkaimmat pannut vakiona...
AInut missä kolkki voittaa on viggen / aero 9-3...liene pahaimman näköinen Saab omaan silmään mikä on valmistettu 2003 tai aiemmin.
NG-kolkki (etenkin facelifitna) on Saabin tuotantomalleista selvästi modernein NG9-5:sta lukuun ottamatta, ja edelleenkin faceliftistä puhuttaessa pirun komia auto.
Kulutus: sama.
Ongelmat: samat, mutta femman konehuoneessa enemmän tilaa touhuta.
Tila: femmasa HITOSTI enemmän tilaa.
Vakuutus: tuskin mitään eroa?
Suorituskyky: ei mitään eroa, paitsi että femmassa on tehokkaimmat pannut vakiona...
AInut missä kolkki voittaa on viggen / aero 9-3...liene pahaimman näköinen Saab omaan silmään mikä on valmistettu 2003 tai aiemmin.
NG-kolkki (etenkin facelifitna) on Saabin tuotantomalleista selvästi modernein NG9-5:sta lukuun ottamatta, ja edelleenkin faceliftistä puhuttaessa pirun komia auto.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Miksi 9-5 mielummin, kuin 9-3?
T5-koneisten kestävyys?V.J.S kirjoitti:En kyllä keksi mitään syytä/olosuhdetta miksi/missä og-kolkki olisi OG-femmaa parempi?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Miksi 9-5 mielummin, kuin 9-3?
Ja kyllä se 9-3 nyt vähemmän kuluttaa ja on näppärämpi pyöritellä kaupunkiajossa. Ja olihan se ainakin itsellä aika selvästi pirteämpi liikkumaan kuin tää 2.0 farkkufemma.
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: Miksi 9-5 mielummin, kuin 9-3?
Kyllä Femman ehdoton vahvuus verrattuna kolkkiin on ajettavuudessa, varsinkin pitkää matkaa ja moottoritietä taittaessa. Tämä korostuu etenkin leveillä renkailla ja uraisilla teillä.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00