Tänään töiden jälkeen pyörähdimmä neidon kanssa Kanta-Renkaalla Turengissa. Maksupäätteessä luki 476€ ja 159:n kyytiin nousi vanteille asennetut Toyo Proxes Sportit koossa 265/40R18. Yllättävän nätisti istuvat, vaikka TR:n vanne onkin 0,5" (ja rengas 30mm) leveämpi kuin F355:ssa, jonka vakiokoko tämä 265/40R18 on. Leveyden, kuvion ja muodon lisäksi myös korkeus vaikuttaa istuvuuteen; samalla leveydellä 40-profiilinen rengas venyy hämmentävän paljon vähemmän kuin 35.
Hajonneen renkaan vanteessa näkyi ilman rengasta tasapainokoneessa hyvin pieni vippaus, niin pieni ettei sille tehty mitään, koska isompiakin on näkynyt ihan ehjäksi tunnetuissa vanteissa, eli päästiin lopulta niin helpolla kuin voi. Kotiin päästyä heitin pallot alle ja pudotin auton pyörilleen. Kuvia ette tänään saa, hähhähhää, koska minä rötvään loppupäivän enkä aio saada mitään aikaan, en edes kuvaa kauniista autostani.
Mutta Ferrari on jälleen ajokunnossa, joten eiköhän sillä taas lähipäivinä liikuta tallista ulos

Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla