Mun kesärenkaat on Misukan Energy saverit tms. Josta tuliki mieleen, et jokohan olis aika vaihtaa alle, kun tuo keskikesän juhlaki meni jo

AZP kirjoitti:Pitää käydä kyttäämässä ja katsoa mielenkiinnolla myös miten hinnoittelupolitiikka menee; eli miten paljon Linkon hinta nousee ja miten tulee olemaan hintaeroa Opelin, Sitikan ja Pösön välillä. Nykymalleillahan politiikka on se, että Pösöä saa perusvarusteltuna halvemmalla kuin Sitikkaa, mutta kun ruksii Pösöön samat rojut kuin Sitikassa on, niin hinnat on yhteneväiset.
...
Nimi vaihtuukin näköjään Partnerista Rifteriksi ja huhut kertoo tulevasta nelivetoversiosta. Hinnat karkaa..
JP_Vette kirjoitti:Eikai ne hintaa nykysestä voi nostaa. Eli alkaen 20k, 22k saa jo lasikaton ja loput himmelit sit muutaman tonnin...
Berlingon ja Rifterin hinnat edelleen piilossa, mutta Opelin puolella on jo hinnastot ladattavissa ja autoa voi heidän sivuillaan jo speksata: https://www.opel.fi/vehicles/opel-valik ... index.htmlAZP kirjoitti:Kyllä mä pelkään että hinnat karkaa, kun lukee just noita varustehehkutuksia. Vanhasta kunnon no-nonsense-mallista tulee nykyajan mukainen joulukuusi jossa auton pitää lukea liikennemerkit, katsoa kaistaviivat ja pystyä pysäköimään, jarruttamaan, kiihdyttämään ym. kuskin puolesta. Vanha malli kun on kymmenen vuotta vanha, niin prässien hinnat on kuoletettu aikapäiviä sitten ja hinnat on voitu pitää viiden vuoden takaisilla tasoilla. Nyt kun tulee uutta ja mennään taas piirun verran kohti kaikkien merkkien himoitsemaa "preemiumia" niin pian alkaa Linkon hinta järkivarusteilla jo kolmosella. Nykymallin hintaahan ei sinne saakka saa vaikka ruksisi kaiken mitä sitikkakauppiaalta löytyy ja vähän vielä naapurinkin puolelta.
Eli jos tossa ei ole kusetustekstejä osien oletetusta eliniästä, niin taksilupa vain vetämään 1.7. ja tilaa sitte omalle toiminimelleen auton. Kai siihen joitain satasia (vai peräti tuhansia) uppoaa, että saa leikkiä taksikuskia paperilla, mutta toisaalta joitain tuhansia siinä saattaa helposti sitte myös säästääTAKSIAUTOT: 1.4.2018 alkaen kaikki taksikäyttöön tilattujen Citroën-autojen takuu on voimassa taksikäytössä olevalle ajoneuvolle 5 vuotta tai 300 000 km asti
Niinpä. Mulla tulee pian vuosi siitä kun näin valon. Ja alkaa näköjään pilkistää muuallakinJP_Vette kirjoitti:Ei toi Combo Lifen hinnottelu kyllä mahdu mun järkeen, kun se on kuitenkin rehti "tila-auto" ja huomattavasti halvemmaksi hinnoiteltu kuin Zafira, joka on vain Astra.
Teräshermoinen kaveri (paitsi työpaikkansa säilymisen puolestaJP_Vette kirjoitti: ostaa alle 20 ke maksavan dieselin nyt kun niitä viä saa. Tällä ajomäärällä se on vain pakko. Diesel-Corsa maksaa sen verran, mitä tää Astra vähintään tiputtaa arvoonsa kahdessa vuodessa.