Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5339
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Koeistuttu tänään

Kuva

En mä tiä. Vähä jäi halpa fiilis. Vanhassa Berlingossa oli sellanen ahaa, tässä ei. Semmonen synkkä ja tylsä, ehkä se Metroauton halli oli vain pimeä? Ei ollenkaan sitä sellasta ilosta kuvaa, kuten vanhasta jäi mieleen.

Kuva

Ennenkö AZP alkaa viisastelemaan, niin totta tosiaan, toihan ei ollut Berlingo :roll:

Ei myöskään tullut tollasta gigolo-fiilistä, kun takapenkillä istuskeli.

Kuva

Mut se fake-berlingo lyhyesti, niin olihan se tilava. Etupenkki meni tosi taakse, jopa epämukavan taakse 194 cm pitkän mielestä. Jos otti inan eteen parhaasta kohdasta, mahtui vielä ajamaan ja sinne taakse mahtui 194 cm jotenkuten, polvet kurkussa -tyylillä suorastaan hulppeasti.

Kuva

Vaihdekepistä kyllä huomaa, että tää on tehty automaatiksi, mutta joittenki perversion mieliksi pakko ollut tarjota myös manuaalina. Toi keppi on 10 cm liian edessä.

Kuva

Ja toi käsijarru. Voima kertaa voiman varsi, tsiisus 8O

Kuva

Mutta oikeesti se synkkä ensivaikutelma ei ole tuulesta temmattu, kun auto on synkkä väriltään, sisusta on synkkä väriltään, koko Metroauton halli on synkkä valoiltaan... Miten ne koskaan voi myydä sietä yhtäkää autoa? Olisivat nyt edes ottaneet jonku perustylsän valkosen värin ja vaikka vaalean sisustan tommoseen ensiesittelyautoon. Eihän kukaan harmaassa syyskelissä osta tollasta harmaata ja pimeetä kärryä?

No tohon nyt en tarjousta jaksanu pyytää, mutta 1.6 isolohko-Astraan pyysin. Heti mainittiin, että 120 tkm ajettu auto ei heille jää vaa menee suoraan seuraavalle, ei kysytty huollosta mitään, ei renkaista, ei mistään. Volvon hovitarjoaja ja Länkkärin Iiris sentään edes esittävät kiinnostunutta, vaikka vaikutus hintaan jääkin sitten varmaan todellisuudessa pieneksi. Noh, 12 k€ tarjos vaihdos nykysestä. Sanoin, et 17 k€ niin pistetään nimi paperiin, mut ei auttanu.

Muistin virkistämiseksi, niin toukokuussa Iiris tarjosi 18 k€ ~30 k€ Insigniaan ja Volvon hovitarjoaja 17 k€ ~33 k€ V40:een. Ei noista nyt mitään johtopäätöksiä voi tehdä kun kuukaudet vierivät, mutta kyl tosta Metroautosta jäi yhtä nuiva kuva mitä talvellakin kun varaosia sieltä hain ja valohoidatin laatikkoa ilman tyydyttävää lopputulosta. Ja ei se nyt niinkään siitä hinnastakaan ollut kiinni, vaan enemmänki siitä myyjästä, joka oli ihan väärässä työssä.
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13232
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja AZP »

En ole vanhaversion Pösön Partnerissa koskaan istunut, mutta siinähän on osattu tehdä kyllä epämuodostuneen kalan näköinen auto ja kuvien perusteella kojelauta ja sisustakaan ei vedä erikoisesti puoleensa. Sitten kun katsoo samaa autoa Sitikkana, eli Berlingoa, niin fiilis on jotain ihan muuta, persoonallisen, innovatiivisen ja hauskan näköinen. Nää on tietenkin makuasioita, mutta kyllä tosiaan on pienestä kiinni se fiilis mikä autosta jää, ja myyjäheppujen luulisi tilaavan esitteluautot niillä hauskoilla ja tyylikkäillä värikomboilla, vaikka ne ei esim. lapsiperheen käytössä niin hauskoja olekaan.

Uudesta versiosta puhuessa ulkonäön puolesta pitää sanoa, että tuo Opeli on kolmikosta murjottavimman, tylsimmän ja myöskin sen ruman kalan näköinen. Pösössä on mielestäni ulkonäkö kohdillaan, haettu hieman pirteitä maasturimaisia piirteitä, vaikkei auto yritäkään mikään valejeeppi olla (nelivetoversiohan on toki tulossa..). Uusi Berlingo menee taas nykysitikan muotoilun puolelle viiruvaloineen, ja ulkonäkö varmaan jakaa ostajia paljon. Sinänsä hyvä, että ovat yhdestä autosta osanneet tehdä noinkin hyvin kolme aika erinäköistä versiota, eikä merkkiä tarvi lähteä tarkistamaan rekisteritiedoista. Jokainen löytää omansa. Jos mieli on ankea kuin rumalla kalalla, niin valinta osuu varmasti Opeliin.

Sitten pitää kuitenkin muistaa että nämähän on niitä no-nonsense-autoja, jossa ehkä ihan tarkoituksellakin ulkonäön pitää tukea tätä imagoa. Eli ylimääräiset korut roskiin ja auto saa näyttää siltä miltä sen täytyy, jotta se kulkee eteen- ja taaksepäin, eikä omistajalla ole ajatuskaan boostata olemustaan auton ulkonäöllä tai tekniikalla. Epävarman itsetunnon omaaville on sitten ihan eri autot tarjolla tuplaturboineen ja blingbling-ehosteineen :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5339
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Talvi tekee tuloaan ja ruuvasin talvitassut alle. Ei menny sekään ihan putkeen. Renkaat on kulkenu Hiacen kontis jonkin matkaa ja nyt Astran kontis takasi. Kontin pohjalta löyty

Kuva

Ja asennuksen päätteeks hallin lattialta viä lisää

Kuva

Okei, onhan työllä joku takuu. Varmasti tasapainotetaan uusiks jos vien. Mutta kun työmaa on taas vaihteeks eri, niin eihän tuon liikkeen lähettyville ole asiaa :roll: Taas artisti maksaa ja menee vaivaa, aikaa ja vitutusta tämmöseen. Jokohan nyt olis aika tilata omat rengaskoneet?

Takajarrut tosiaan oli loppumaisillaan, mutta ajelee noilla vielä tovin.

Kuva

Ei sillain mitää akuuttia. Jos nyt rauhas tilailee palat eBaystä ja kattelee joku syysmyrskyinen ilta sitte.

Kesärenkaat pyöri alla 12335 km ja pikamittauksella jokases oli pintaa reilu 7 mm jäljellä. En mitannut lähtökohtaa, mutta jos on vaikka maltillinen 9 mm, niin pitäs noilla periaattees ajaa 45 tkm yhteensä ihan helposti. Eli ihan kelpo ostos näin ekan syksyn jäljiltä.

Mut noi nastarenkaat. Huoh. Jos ei olisi pakko, niin en ajaisi. Toki jollain XC90:llä aivan se ja sama, mutta tämmöses kipos kyllä hirveä kokemus. Noh, kai tohon tottuu, kun työksensä koko talvikauden tota joutuu kuunteleen.
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13232
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja AZP »

Harvassa kesäkumissa on 9 mm uutena. Kasi lienee hyvä suoritus ja tullut vastaan myös seittemän millin Kumhot. Että kyllä noilla ajelee pitkään, jos ei kulutahti ala kiihtyä.

Eikö vanteista näy mistä kohtaa painot on irronneet? Teippi/tarra/liimajälkiä? Bostikkia vaan ja painot entisille sijoilleen. Ei huono idea valokuvata pyörät tasapainottamisen jälkeen, niin näkee mistä mitäkin on irronnut. Nythän kävi säkä kun painot löytyi Hiacesta, niin ylipäätään tiedät että on painoja irti.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5339
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Hyvä tietää tollanen heitto renkaiden pinnas. Vois melkein jatkos mittailla myös uudet, etenki ku tästä eurojen laskemisesta on tullut jo joku pakkomielle :lol: Tosin ei se pinta auta jos runko pettää...

Kai ne painot olis voinu saadakki viä paikkoihinsa. Nousi vaan melkonen tatti ottaan sillä samalla sekunnilla kun nuo bongasin, että ei paljo kiinnostanu siinä mielentilas. Ja oli kiire lähteä avoilemaan :lol: Plus jos niitä painoja on jo irronnut useista kohdista, niin onko ne lopukkaa sitte sen kummemmin kiinni. Pitäs kaikki raapia irti ja kiinnittää itte uusiks.

Mielentilaa ei myöskään nostanut Facebookissa juttu yhden Subarun merkkihuoltokokemuksista, jota olin kommentoinut tuntia aiemmin. Siihen kun kommentoittin, että Levorannallakin vedetään hyvin kun huoltomuistuttimen nollaus kyllä ruksitaan check lististä tehdyksi, mutta silti sitäkään ei ole tehty. Mutta lopputulema lienee tosiaan se, että lista ei ole muistilista huoltomiehelle vaan mainoslista asiakkaalle. Mutta selviäähän se joka vuosi jo TM:n tekemistä pistokokeistakin, eihän se uutinen ole sinänsä.
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13232
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja AZP »

JP_Vette kirjoitti:Pitäs kaikki raapia irti ja kiinnittää itte uusiks.
Just näin. Ja mielellään heti sen jälkeen, kun rengasliikkeen Jonne on ne rasvanäpeillä öljyämilleen vanteille lätkinyt. Siis eli ennen kuin ehtii ekakaan paino livahtaa irti. Bostikkia, sano.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5339
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Eiks toi nyt oo vähä sama kuin jos öljynvaihtohuollon jälkeen ottaa auton trailerille vinssillä, lykkää kotona nosturille, nostaa ylös, proppu auki, öljyt astiaan ja suodatin pöydälle ja kasaus käänteisessä järjestyksessä? Tosin niin surkuhupaisalta kuin se kuulostaakin, niin joskus tuntuu, että just tollain se pitäiski tehdä :roll:
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13232
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja AZP »

Ei se välttämättä ihan väärin ole, jos auto on merkkihuollossa käynyt hakemassa ne rastit ruutuun :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5339
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Lakkas tärrästämästä. En vieny takasi myyjäliikkeeseen. Periaate tökki vastaan. Pitäkööt tunkkinsa. Vein Coltin pajalle. Harva paikka on täydellinen ja en Coltinkaan kaikista negatiivisesta sattumista tiedä, mutta en kyllä ennen ole nähny sitäkään, että toffeelaikalla hinkataan vanhoja liimajämiä vanteista pois. Noh, voi sen homman niinki hoitaa. Oon yleensä vain tottunu siihen, että vantees on koko kehän mitalta 10 vuotta vanhoja liimoja :roll:

Samalla hokasin, että autollahan on tullut 18 kk täyteen ja takuuta on jäljellä enää vajaa 6 kk 8O Spritmonitorista on helppo kattoa mitä tuo 18 kk pitää sisällään.

122 464 km
6 911 l ysikasia
Rahaa edelliseen 10 915 €
Eli kulutus 5,64 l/100km tai toisella mittapuulla 8,91 €/100km

Kesärenkailla kulutus 56 553 km matkalla 5,54 l/100km ja talvirenkailla 63 167 km 5,73 l/100km. Eli se mystinen talven lisääntynyt kulutus ei olekaan niin järin suurta, mitä joskus voisi olettaa. Toki mittarivirhettä ei ole huomioitu. Ja nuo luvut ovat renkaista otettuja, talvirenkaathan pyöri viimeksi juhannuksen nurkille saakka. Alla kuvaajassa kuukausittainen kulutus.

Kuva

Kaikki kulut ovat olleet 15 018,80 €. Edellisin hyvitystarjous kuukausi pari takaperin oli 12 000 € hyvitys, eli sen pohjalta arvonlaskua satasen tarkkuudella 14 200 €. Eli autoiluun on mennyt rahaa 29 218,80 €.

Kuva

Kilometriä kohti edellinen lukema tekee 0,24 €/km. Kateellinenhan sanoisi jo, että hei me tienataan tällä ja verovapaa kilometrikorvauksen osuus on ylikompensoitu. Mielipidettä siihen minulla ei ole, mutta lukemat ovat mitä ovat.
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
hei9n
"Aero"
Viestit: 432
Liittynyt: Ke Loka 03, 2012 12:21

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja hei9n »

Reilu 15teur laitekulu 18kk Huh.

Osta pari c-segmentin semi-karvalakkista farkkua nollakorolla ja talvirengaskampanjalla.
Sä ajat 125tkm 18kk ja vaimo 20tkm 18kk yht. 145tkm.
Vaihdat autoja päikseen kilometrien mukaan ja laitat molemmat vaihtoon 18kk ja 72.5tkm ajettuina. Autoissa pysyy takuut ja jälleenmyyntiarvo siedettävänä, ei tarvi tehdä "kuin" 2xpikkuhuollot 30&60tkm eikä tarvi uusia renkaita. Ei se ainakaan kalliimmaksi tulisi.

Tai sit et osta, ihan miten vaan :D

Edit. Kilometrit tietty tässä esimerkissä vaihtoon mennessä 57tkm ja 88tkm niin säästää vielä yhden 60tkm huollon. Ja renkaita vaihdettu autojen kesken kulumisen tasaamiseksi.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13232
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja AZP »

JP_Vette kirjoitti: Kilometriä kohti edellinen lukema tekee 0,24 €/km. Kateellinenhan sanoisi jo, että hei me tienataan tällä ja verovapaa kilometrikorvauksen osuus on ylikompensoitu. Mielipidettä siihen minulla ei ole, mutta lukemat ovat mitä ovat.
Ei se ole keskimäärin ylikompensoitu, kun se perustuu oletukseen tietynlaisesta autosta kertyvistä kiinteistä kuluista ja tietyistä ajokilometreistä muodostuvista muuttuvista kuluista. Hyväksytty €/km ei huomioi mitenkään sitä, että älyttömän paljon ajavalla se kiinteiden kulujen osuus kokonaiskuluista jää pieneksi ja muuttuvien vastaavasti nousee isoksi. Lisäksi tietenkin vaikuttaa se, minkälaisen auton on ajoonsa valinnut. Astra mennee aika hyvin siihen oletusauton lokeroon, mutta tuo ajomäärä ei.

Suomen tasavallan edellinen hallitushan aikoi leikata paljon ajavilta osan tuosta km-korvauksesta pois siten, että yli jonkun tietyn määrän (olisko ollut 25tkm) työajoa ajavilta kertyisi ylittäviltä kilsoilta korbausta vähemmän. Ajatuksena että niillä ekoilla 25 tkm:lla on kuoletettu ne kiinteät kulut jo, loput menee vain muuttuviin kuluihin. Ei siitä sitten mitään tullut, kun kaupparatsujen lobbaustoimistot pisti poliitikot ahtaalle.

Kerro nyt vielä montako kilometrikorvattavaa kilsaa tuohon matkaan mahtuu, niin me muut voidaan olla kateudesta vihreitä kun sä rakennat seuraavaksi niillä km-korvausahoilla järvenrantamökin ja 400-neliöisen kivilinnan jonnekin ökyalueelle :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5339
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

^^Tos on ideaa, mutta riskinottokyky ei taivu kahteen kalliiseen velka-autoon. Jollain C1 Citroenilla sitä voiski kikkailla, mutta toisaalta ne on niin halpoja ostaa, että ei maksais vaivaa :D

^No eihän se olekkaan kompensoitu. On vaan tää nettimaailma menny sellaseks, että jos laskee 24 snt/km ja suoraan olen kirjoittanut tämän olevan käytännössä puhdas työkalu, niin ei viitsi suoria mielipiteitä kertoa.

Muistaakseni se hallituksen kilsaleikkuri oli jo 15 tkm jälkeen. Itsehän nostan kilsakorvaukset firmasta, jossa kilsakorvausta leikataan muistaakseni 5 tkm jälkeen, eli en ihan täyttä rahaa saa.
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13232
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja AZP »

Joo, usein unohtuu, että se verottajan määrittämä maksimi verovapaalle kilsakorvaukselle ei ole mikään yleissitova äyri. Firma saa määritellä oman korvauspolitiikkansa, joka voi poiketa tuosta ylös- tai alaspäin. Jos poikkeaa ylöspäin, niin verottajan maksimin ylittävä osuus menee työntekijältä verolle.

Eli firman politiikka huolehtii siitä että saat tyytyä vain siihen rantamökkiin :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
lauriolio
"Aero"
Viestit: 491
Liittynyt: Ke Elo 12, 2015 21:24
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja lauriolio »

Hieman off-topic: törmäsin tämmöiseen hakuun ja tämä ketju tuli väkisin mieleeni. Myönnän että tätä tositeevetä katsoisin!
Etsimme reality-ohjelman kuvauksiin paljon auton ratin takana aikaa viettäviä ja sanavalmiita ihmisiä ja perheitä. Kamera asetetaan autoon, ja se kuvaisi aina kun ajetaan, ja sen saa tietty aina pois päältä kun siltä tuntuu.
Etsimme siis rohkeaa, hullua, hauskaa tai ihanaa persoonaa, jolla on sana hallussa ja mielipiteitä ympäröivästä maailmasta.

Lähetä meille lyhyt kännykkävideo -esittelyä autossa.
Kuka olet, ikä, siviilisääty etc. Onko sinulla perhettä, ja olisivatko he mahdollisesti kiinnostuneita tulemaan mukaan? Mihin olet matkalla ja mitä arkeesi kuuluu, mistä tykkäät, mistä et tykkää, mikä on haasteellista arjen /työn pyörittämisessä etc. Mitä ikinä tahdot sanoa. Klipin pituuden saat itse päättää.

Voit lähettää videon meilitse jos on pienikokoinen tiedosto, tai esim. Wetransferin kautta, jos on isompi tiedosto. Ilmaisella WeTransferilla (https://wetransfer.com/), voi lähettää alle 2GB -kokoisia tiedostoja latauslinkkinä.

Yhteydenotot ja lisätiedustelut:
jenni.santti@yellowfilm.fi
Harrastimena Saab 900i MY88 + Jonkun verran kokemusta sähköisestä etenemisestä autolla ja polkupyörällä.
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5339
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Kiitos vinkistä. Otan ton kohteliaisuutena. Valitettavasti kuitenkin ymmärrän sen, että työni yhdistettynä tapaani esittää asioita ei välttämättä sovi reality-ohjelmiin tässä mielensäpahottajien kulta-ajassa :lol:
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Vastaa Viestiin