Joko Porvoon automyynnillä on selvänäkijän kyvyt tai käsittämättömän hyvä tatsi olla iskemättä käsiä p*skaan. Samalla autonvaihtotiheydellä olisin itse aina jumissa puoli vuotta yhden romun kanssa, kun korjaisin jotain kettumaisia sähkövikoja, vikavaloja jne, joita ei kehtaisi seuraavalle jättää.
Ehkä tuo Honda on vaan kyynistänyt meikäläisen, odottelen nyt, että saan vaihdettua edellisen laittaman tarvikekatalysaattorin orggikseen. Sitten saa Civic mennä eteenpäin ja tilalle tulee joku suosikkimerkki eli Toyota, Saab tai Ford.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Olipa kyllä vähän ku noussu datsioitten hinnat kun kurkkasin, kai se lama-aika on niin kiinnostaa halvat (laatupelit) Halvin dökkervaniki yli kakstonnia kalliimpi ku omastani maksoin..
Enpä tiedä, ei nää mun kaupat ole ihan putkeen menneet tänäkään vuonna. Automaatti-Hiacessa oli liikaa jumppaa ja arvoituksia, että olisin sitä jaksanut pitää, olisin sen manuaalin vaan pitänyt ja jatkanut sen kanssa, se oli hyvä ! Kaduttaa kun sen laitoin Afrikkaan ja automaatin sokaisemana sen toisen ostin, paaaljon paremmalla pidolla oli ollut manuaali. Eikä muuten löydy enää sellaisiakaan, 3200e siitä maksoin, mitään likimainkaan samanlaista ei ole nyt tarjolla, ei sinne päinkään. Heti ostan jos löydän, Hiace on nr 1 mulle.
Musta Accord vei öljyä pirusti, paljon enemmän kuin osasin olettaa, vaikka aavistelinkin. Kummitusvikaa pukkasi loppuvaiheessa, laturikin piti vaihtaa. Lincoln oli ok, toki siihenkin meni melkein 500e remonttiin. Mersu oli paska ja piti palauttaa, okei, eka reklamaatio 18 vai 19 auton joukossa.
Eikä kyllä tullut halvaksi tämä Lincoln<>Leaf episodikaan, nykyään vaan lompsa ja pää kestää paremmin parin tonnin keikaukset. Ajattelen niin, että kun tykkään säätää ja autojen kanssa pulaaminen on harrastus, niin se maksaa sen mitä maksaa. Edelleenkin on saanut velvoitteet hoidettua. En muista, koska olisin viimeksi tehnyt ns. voitollisen kaupan, tai diilin, kuten Amerikan Ukko sanoisi. Kyllä tämä on ollut autosta toiseen enempi sellaista tappioiden minimointia, varsinkin, kun olen operoinut myös noilla kalliimmilla.
Mutta, omapahan on asiani, vaikka niitä täällä levittelenkin. Kyllä mä Saabejakin olen katsellut, mutta kun ei niin ei. Hinnat karkaa heti, kun on enempi mintti ja nykyään pyydetään paalivalmiistakin pari tonnia. Minulla on myös hyvin erilainen käsitys siististä autosta, kuin monella ilmoittajalla. Pätee niin Saabeihin, kuin muihinkin.
Hyvät yksilöt myös liikkuvat liukkaasti, suosikkilista tyhjenee ennenkuin ehdin edes tsekata autojen historian, jonka perusteella teen päätöksen seuraavasta liikkeestä. Minä käytän erittäin paljon aikaa ja vaivaa taustojen yms. tarkistamiseen, ennen ostoa, vaikka varmasti välillä vaikuttaa siltä, että ratkaisut ovat nopeita. Kun alkukarsinnat on läpäisty, ei siinä kauaa nokka tuhise.
Mutta laittakaa vaan löytöjänne tänne, Lerssisen Ford oli aika extreme, ei nyt sentään ne pelkät ikkunaveivit ole kriteeri. Hirveä laite. Joku Aygo tms. tohon nyt vaan pitäisi laittaa, niin olisi halvat kulut. Vaan kun nekin ovat sillai hinnoiteltuja, että sama vm 2006 maksaa tänä päivänä saman, kuin 9v sitten kun edellisen ostin. Huh huh. Jospa tsekkaisin nyt vaikka seuraavaksi, millaisia nelivetoja on tarjolla alle 6 tonnin pyynneillä !
Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634