Matti
Edit: tuo kuvakulma varmasti epäilyttää, mutta tuon verran kirkkaampi on +80% lamppu. Katsotaan mikä on kestoikä.

Ainakin orkkisjohtosarjan paksummilla korvanneet kärsivät yleisesti polttimoiden palamisesta ennen aikojaan. Riippuu toteutuksesta mutta tällöin polttimo palaa tavanomaista kuumempana, lanka sulaa "yhdeksi köntiksi" nopeammin ja lopulta pamahtaa poikki kuin sulake.G-mies kirjoitti:Edit: tuo kuvakulma varmasti epäilyttää, mutta tuon verran kirkkaampi on +80% lamppu. Katsotaan mikä on kestoikä.
Motonetistä:Mawerick kirjoitti:Mä laitoin kyllä suosista 100/80w polttimot, on noi umpiot sen verran himmenneet enkä jaksa uusia ihan vielä. Polttimot maksoi motonetissä 16,90€ pari, ei paha hinta.
Paitsi että tonnarin umpio on kuitenkin sen ~130€/kpl. On mulla paremmat umpiot varastossa, vaihdan kun jaksan ja ehdin ja viitsin tjtn. Noilla mennään nyt.HM kirjoitti:Motonetistä:Mawerick kirjoitti:Mä laitoin kyllä suosista 100/80w polttimot, on noi umpiot sen verran himmenneet enkä jaksa uusia ihan vielä. Polttimot maksoi motonetissä 16,90€ pari, ei paha hinta.
HEIJASTIN SAAB 900 79--93
Vastaampa tähän itse. Toisaalla on tullut keskusteltua ajovaloista, halogeneista ja xenoneista, joten tuli sitten yksi ilta oikein "urakalla" testailtua halogeneja ja xenoneita.HM kirjoitti:Ainakin orkkisjohtosarjan paksummilla korvanneet kärsivät yleisesti polttimoiden palamisesta ennen aikojaan. Riippuu toteutuksesta mutta tällöin polttimo palaa tavanomaista kuumempana, lanka sulaa "yhdeksi köntiksi" nopeammin ja lopulta pamahtaa poikki kuin sulake.G-mies kirjoitti:Edit: tuo kuvakulma varmasti epäilyttää, mutta tuon verran kirkkaampi on +80% lamppu. Katsotaan mikä on kestoikä.
Oliko G-mies X-treme kuinka paljon kirkkaampi verrattuna Osramin 4000K Cool Bluehen?