Varokaa niitä sinivuokkoja...

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Lukittu
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Tää oli Turun motarilla heti Ikean kohdalla, huonoa tuuria ei muuta.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Nooh, itse tässä odottelen sitä 60-70ps tulevaksi, että kyllä pelottaa hieman, mistä rahat.
STCF #3
9-3Tid
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

Speedou kirjoitti:Nooh, itse tässä odottelen sitä 60-70ps tulevaksi, että kyllä pelottaa hieman, mistä rahat.
se on laitettava steg-palikat myyntiin! :wink:

Savosta on vissiin kaikki poliisit siirtyneet etelään. Muutama viikko takaperin niitä suorastaa vilisi joka kulmassa ja nyt ei missään, paikallisella poliisiasemallakin oli hiljaista...vissiin tyyntä myrskyn edellä??
JouniCSE
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Mimmi kirjoitti:Ajoitkos Hämeenlinnassa tutkan ohitse :?:
Itsellä meinaan oli tänään lähellä, mutta onneksi 2 koppanen Golf päästeli ohi senverran huolettomasti, että muistin höllätä cruisen lukemaan 115km/h lukemasta 138km/h. Ja heti perään näin tutkan 10-tien liittymässä. Oli muuten aika mukava olo, kun huomasin Golfin jonossa.
Toi on niin vakiopaikka tutkalle että hiljennän siihen ajoissa etukäteen aina. Alamäki, 120 vaihtunu 100:een. Äärimmäisen helppo kosauttaa kunnon lukemat. Eli siinä vaiheessa kun se satkun rajotusmerkki tulee näkyviin niin kannattaa tiputtaa nopeutta varmuuden vuoks, vauhti takas päälle kun 120 taas alkaa....
jajamies

Viesti Kirjoittaja jajamies »

potkuhousu kirjoitti:eikun mä katoin väärin sorry 10 pv ja 22€/pv eli ihan kevyesti lähdetään nyt viikonlopun viettoon :lol:
No niin, nyt rupeaa kuullostamaan oikeansuuntaiselta. Tuossa ei ole edes mitään päänaukomislisää. Tosin sitä ei koskaan saisi olla.
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Eipä pidä paikkaansa. Poliisia koskee liikennesääntöjen noudattaminen siinä kuin muitakin ajoneuvoja tavallisessa liikenteessä. Mikäli ovat hälytysajossa tulee käyttää valo- ja / tai äänimerkkejä. Mikäli poliisiajoneuvo suorittaa ns. "seurantatehtävää" eli mittaa nopeutta esim edellä ajavaan: " mittaus sekä pysäyttäminen tulee suorittaa kohtuuajassa liikenneturvallisuutta vaarantamatta. Tässä tapauksessa ei ollut todellakaan siitä kyse. Uskoisin "poikien" olleen siirtoajossa uudella autolla Arabianrannasta kustannuspaikalle.Nimimerkillä 5-vuotta "sillä puolella"
No, sitten ystäväni liikkuvasta poliisista (kamera-autolla ajelee pääasiassa) kertoi "puuta heinää"....
Rommitommi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

tevisu kirjoitti:
Eipä pidä paikkaansa. Poliisia koskee liikennesääntöjen noudattaminen siinä kuin muitakin ajoneuvoja tavallisessa liikenteessä. Mikäli ovat hälytysajossa tulee käyttää valo- ja / tai äänimerkkejä. Mikäli poliisiajoneuvo suorittaa ns. "seurantatehtävää" eli mittaa nopeutta esim edellä ajavaan: " mittaus sekä pysäyttäminen tulee suorittaa kohtuuajassa liikenneturvallisuutta vaarantamatta. Tässä tapauksessa ei ollut todellakaan siitä kyse. Uskoisin "poikien" olleen siirtoajossa uudella autolla Arabianrannasta kustannuspaikalle.Nimimerkillä 5-vuotta "sillä puolella"
No, sitten ystäväni liikkuvasta poliisista (kamera-autolla ajelee pääasiassa) kertoi "puuta heinää"....
Noita mä oon kyllä monta kertaa nähnyt. Poliisit ei jaksa illalla pysähtyä valoihin joten lykkäävät valot päälle ja sitten ajelevat kylmästi punaisia päin ja menevät kahville seuraavalle essolle :evil:
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Doba
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Doba »

Jep, monesti näkee myös että poliisit eivät esim. vilkuta risteyksissä ollenkaa kun ajelee niiden perässä illalla kylän raitilla. Se ei nyt mikään iso rikos ole, mutta se kuitenkin vaikeuttaa muiden autoilijoiden kulkua.
9000 CS 2.0i -91
Classic 900
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Classic 900 »

^ :lol:

Eikös sulla mitään muuta tekemistä ole ?
Volvo 850 GL Stw 2.4 10v -1994 ml. 321 292
Ford Mondeo 1.8i CLX Stw - 1996 ml. 270 713
Rommitommi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Joo jos toi nyt oli mulle osotettu :roll:

Siis kyllähän mä aina "välillä" oon kännikuski ja sillon öitä kun ajelee niin näkee noita poliiseja ja ne tekevät yhtä paljon rikkeitä kuin "tavalliset" autoilijat.
Toisaalta jos sakon saa niin kyllä YLEENSÄ saa olla tehnyt jotain törkeetä tai emmä ainakaa oo ikinä sakkoa saanu kun olen kovaa ajanut :D

Mutta tänään oli hauskaa kun paciuksenkadulla oli ratsia, niin meninpä ihan huvikseni tuunatun bemun viereen ja otin kierroksia koko valoissa olon ajan ja tietenkin niin kovaa lähdin, kun mun 150heppasella ruoskalla pääsee :D ja tottahan bemukuski otti herneen nenään ja ajeli ratsiaan aivan saatanan kovaa :lol: Siis helvetti et mulla oli hauskaa :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

9-3Tid kirjoitti:se on laitettava steg-palikat myyntiin! :wink:
Ei ja ei! Se on viimeinen teko, sitä ennen ollaan kadulla myymässä... ;)
STCF #3
Saabikas

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

Eli oikeasti joku LP:n mies on sitä mieltä, että voi ajella helposti noin 150 km liikenteen seassa liikennesäännöistä välittämättä koska olisi joku tehtävä meneillään ? Tottakai voi ajaa jos on se tehtävä. Mutta ei tasan ollut näillä pojilla. Ainakaan tuossa tapauksessa muuten Lahden päässä ei tiedetty mistään muusta projektista kuin nopeusvalvonnasta ohituskaista pätkällä. Mitään muuta ei heidän tiedossaan ollut. Luulisin kyllä, että olisivat tienneet jos heidän toimialueellaan olisi joku homma menossa mihin Nurmeksen autokin osallistuu:) Olen itse ollut paikalla todistamassa kun Hgin järjestyspoliisin auto repäisee tutkaan Tilkankadulla 85km/h ( 40:n rajoitus ja lukuisia hidasteita ) ja kylmän viileästi Paciuksenkadun Mäkkiin Drive In luukulle. Mutta toki heillä oli tuohon varmastikkin hyvä syy.
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Noh, ihmisiähän nuo poliisisedätkin on, kai niille joskus sattuu "vahingossa" pieniä lipsahduksia liikenteessä siinä missä muillekin...

Omakohtainen, off topiciksi ehkä luokiteltava kokemus sinivuokoista: Ajelin fillarilla duunista kotiin usempi vuosi sitten iltakymmenen jälkeen tsadissa. Nätisti vetelin pyörätiellä, kun alkaa siniset valot vilkkumaan, ja maijasta kuuluu kovaäänisen välityksellä käskevä ääni:"Pyöräilijä, pysähtykää". Siinä tuli jo melkein illalla nautitut pari pannullista kahvia filteröitynä housuun, kun ihmettelin että mitä pahaa nyt on tullu tehtyä. No, se olikin vain vast'ikään poliiikoulusta valmistunut koulukaveri, joka teki vähän jekkua mulle...Mutta on siinä varmaan sivulliset ihmetellyt, että mitä helkkaria noi ginivuokot touhuaa, kun vetää Hollywood tyylisen ratsauksen fillaroitsijalle...
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
saab900rs
"Aero"

Viesti Kirjoittaja saab900rs »

Saatanan siat...veivät sitten juuri äsken ajokistani kilvet :evil:

"Eturekisterikilven kallistuskulmaa ei oltu muutettu" -Tosin siitä oli tullut rekist. otteeseen merkintä jo viikkoa aiemmin, mutta en ollut tietenkään ehtinyt/muistanut hakea uutta otetta, saatika sitten muuttanut eturekisterikilpeä suorempaan kulmaan.

Tälläinen asennus on siis aivan anteeksiantamattoman laiton :arrow: http://www.sizzlertuning.net/Galleria/xtreme/2.jpg "eikä näy kunnolla" 8O ...virkaintoiset paskat "Eturekisterikilpeä saa kallistaa pystysuorasta 30 astetta vaakaan"
! Anteeksi avautumiseni...onneksi saan kilvet jo aamulla takaisin kun ajan konttorille parin nippusiteen voimin, naurettavaa :!: :!: :!: :!:
-¤Ahdin määrää tahdin¤-

Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
Turbo900
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Melko naurettavalta kyllä tuntuu.
Monta vuotta näytti yhden Oululaisauton puskurissa olevan teipistä tehty rekkari ja se sai ainakin olla ihan rauhassa.
Lukittu