Tossa kisassa mulla olis vielä hyvät mahdollisuudet, mut Opeliin tullee kyllä 360 tkm mittariin ennen kuin Saabiin.
Missä välissä sä ehdit tehdä niitä töitä, kun tuosta jos laskee ihan yksinkertaisella matikalla autossa istuttuja tunteja, niin siinähän on äkkiä miltei vuoden työtunnit kasassaJP_Vette kirjoitti: ↑Ma Loka 07, 2019 19:23Tahti kiristyy vaan. Epäilen 350 tkm rikkuvan jouluna 2020. Jos siis ei seiso viikkotolkulla pajalla, mut mikäpä tän rikkois.
Sit kun tästä aika jättää, niin IC1970 voi myydä mulle sisäänajetun FordinEllen sit siirry työsuhdeautoon... Tai saa burn outtia ja masennu kotisohvalle. Tai muuten vaan tuu järkiin autoilun määräs.
Tämän takia jäähdytysnesteen tasoanturi on tärkeämpi kuin äkkiä hoksaakaan. Se mittari ei meinaan ole kauheen nopea, jos veden tilalle vaihtuu ilma ennenkö ympäröivä metalli lämpiää liikaa.
Niin voihan se olla, että ihan jokaista nettiauton kohtaa ei ole täysin ymmärretty...Lisätiedot
Siisti auto
Ei mitään vikoja
Huolettu niin hyvin
Kaikki toimi
03.2021 seurava katsastus
Oma tapa pohtia paljon ajettujen arvoa pohjautuu siihen, että olen lueskellut näiden Klonkswageneiden suunnitellun käyttöiän olevan 240 000 km. Tämä tuli vastaan kun googlailin eri TSI versioiden kestävyyttä. Jossain kuluttajariita-asiassa maahantuoja oli vedonnut tuohon kilometrimäärään uuden auton/moottorin suunnitellusta kestosta. Tuosta oli sitten laskettu korvausprosentteja lauenneen moottorin kustannuksista.