Gti foorumista

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Lukittu
eyelid
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja eyelid »

Yksi lysti mulle muuten tämä koko ketju mutta se on pakko sanoa että V-M puhui väärin siinä asiassa että oma linjani olisi ollut tyyliin "piä turpas kii".

Viestissä nimimerkki V-M:lle kerroin lyhyesti ja ytimekkäästi että asiat on jo moonlight tuningin kanssa sovittu ja itse olen päätökseni tehnyt ketjujen poistosta. Ja hän sen hyväksyikin täydellisesti ja siellähän se valmis projekti nyt saab-alueella komeileekin. Harmittavan vähän vain on tullut siihen kommentteja, mikä toisaalta on ymmärrettävää tämän kaiken jälkeen.

Niin ikään kerroin myös että muiden ulkopuolisten on tähän enää turha sanoa yhtään mitään. Ja siitäkös nimimerkki V-M sitten suutahti jostain syystä ja ilmoittelee täällä eräänlaisia "piä turpas kii" linjauksia. Kaikkia ei voi koskaa miellyttää, vielä vähemmän jo valmiiksi sellaisella asenteella mukana olevia jotka tietää autoista kaiken.

Syy miksi postaan tänne nyt vasta, on se että löysin tämän sattumalta, enkä ollut koko ketjusta edes tietoinen eikä asianosaiset koskaan tämän ketjun olemassaoloa ole mulle maininneet, ties vaikka jollain olisi ollut jotain salattavaa.
Harrimatias
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Voe ristus sentään.... olipaha luettavaa :oops: :lol:
Saab 900 2.0t Cab -97
moonlight-tuning
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Tiukempi linja modeilla..

http://www.gti.fi/keskustelut/viewtopic ... ght=#86474

Tulipa vaan mieleen että muistaakseni en haukkunut ketään, ja pahoittelin käytöstä. Mutta linjansa kullakin :lol:
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Lukittu