Olli Kinaret kirjoitti:Ei muuta kuin 96:sen tapaista taloudellista kansanautoa kehiin. Sillähän koko puulaaki on aloitettukin. Tai sitten jokin T O D E L L A käänteen tekevä voimavaunu tubo satkun tyyliin.
Taitaisi kuitenkin olla ostajat aika vähissä. Uutta 96:sta pitäisi myydä kuin uutta Miniä ja 96:lla ei kuitenkaan ole suuressa yleisössä sellaista statusta kuin Minillä aikoinaan oli. Hinta myös karkottaisi ostajat ainakin Suomessa. Uusi 96 kun todennäköisesti maksaisi alkaen 25-26t. Halvemmalla saa esim. uuden Golfin erittäin taloudellisella koneella. Suuri yleisö ostaa mieluummin sen Meganen tai Corollan kuin maksaa jostain retrosaabista. Ja kun GM:llä on rahat loppu niin erikoisia Saabeja on turha odottaa.
Miksi joku muu kuin paatunut saabisti ostaisi uuden Saabin kun halvemmalla saa ihan hyviä muitakin merkkejä? Kyllä se vain niin on, että Matti Möttönen ostaa mieluummin sen Almeran kuin Saabin vaikka samalla rahalla saisi
Ainoa toivo lienee siinä, että joku miljardööri tms. ostaa Saabin ja tekee siitä harvojen ja valittujen erikoismerkin. Kansanautoksi siitä ei näytä enää olevan.