jpaivinen@gmail.com
0407565956
Joo yv-nappi on ystävä ja oletusasetuksilla yv-viestistä menee ilmoitus vastaanottajan sähköpostiinkin. Kaikki eivät vain tunnu sitä yv-nappia löytävän, mutta minun kaupantekoa se ei ole vielä hidastanut.Naxu kirjoitti:Yv tavoittaa aina. Ainakin itse olen onnistunut kaupoissa.
+1 tälle. Tosin toisinaan jurppii jos YV:llä rupeaa asiaa hoitamaan ja vastausta siihen saa odotella useamman päivän.Tobbana kirjoitti:Tavaran sijainnin ilmoittamista pitäisin tärkeämpänä kuin erillisiä yhteystietoja.
-Sami
Juuri noin.Tobbana kirjoitti:Kaikki eivät vaan halua laittaa puhelinnumeroaan (mahdollisesti salainen) tai sähköpostiaan julkisesti näkyviin. Spämmerit ovat ikävä kyllä ovelia ja suomeksi sanottuna v**tumaisen rasittaviakin.
-Sami
Sulta löytyy siis tonnariin takajarrusatula, laitoit privaa. Viitsitkö ottaa yhteyttä niin tehdään mahdollisesti kaupat ?! 0407565956 JuhaMacTurbo kirjoitti:Juuri noin.Tobbana kirjoitti:Kaikki eivät vaan halua laittaa puhelinnumeroaan (mahdollisesti salainen) tai sähköpostiaan julkisesti näkyviin. Spämmerit ovat ikävä kyllä ovelia ja suomeksi sanottuna v**tumaisen rasittaviakin.
-Sami
Itse en taas jakele puhelinnumeroani siksi, että olen vuorotöissä enkä halua tulla herätetyksi yövuoron jälkeen klo 11 aamulla, tai iltaunien aikaan klo 19 illalla, mitkä on muille ihmisille normaali aika soittaa....
Enkä muuna aikana pidä puhelinta "lähettyvillä" joten en kuitenkaan vastaa siihen vaikka joku yrittäisikin soittaa....
Ne ketkä minut tuntevat, tietävät että on helpompaa saada lottovoitto kun tavoittaa minut puhelimella
Laitoin sinulle numeroni, mutta et sitten soittanutkaanjupasaab kirjoitti: Sulta löytyy siis tonnariin takajarrusatula, laitoit privaa. Viitsitkö ottaa yhteyttä niin tehdään mahdollisesti kaupat ?! 0407565956 Juha
nonnii, tässäs näät että se soittaa kellä on asiaaMacTurbo kirjoitti:Laitoin sinulle numeroni, mutta et sitten soittanutkaanjupasaab kirjoitti: Sulta löytyy siis tonnariin takajarrusatula, laitoit privaa. Viitsitkö ottaa yhteyttä niin tehdään mahdollisesti kaupat ?! 0407565956 Juha