Lohkolämppärin asennuspajoja Hyvinkää/PKS??

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Lohkolämppärin asennuspajoja Hyvinkää/PKS??

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Terve,

Noniin, reilun puolen vuoden odotuksen (ja kaksien pysäköintisakkojen...) jälkeen vihdoinkin saatiin tänään oikeen tolpallinen autopaikka!

Itse en viitsi ruveta lohkolämppärin asennusta kiroilemaan tuontitonnariin. Muistan kuulleeni huhuja että joku klubilainen(Maijalan Ere?) oli asennuttanut Hyvinkäällä suht. halvalla moisen lämmittimen. Kiitollisena otetaan vastaan tietoja tästä, myös vinkkejä muista hyvän hinta/laatusuhteen pajoista Hyvinkää-Tuusula-Pääkaupunkiseutu akselilla otetaan vastaan!

-Ville
#1572
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

Torek Auto Oy Espoo Kavallinpelto (KehäII:n alkupään / Turuntien tuntumassa) p.09-594044

tai

Auto-Rokka Rajamäentie 2 ,Nurmijärvi (kirkonkylä, Sparin /ysi5 huoltiksen vieressä) p. 09-878 8561

Hymyä ja hyvää palvelua. Ainakin meikäläinen sai mitä pyysi ja vieläpä ajallaan.
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallejh »

Jos -siis JOS- käytän autoani jossain Hyvinkäällä, niin se on ehdottomasti Hyvinkään Ajoneuvohuolto 019-469 106.

Joku joskus listalla kehui Vähämaan Autopalvelua, 019-433 530. Saab merkkikorjaamo, mutta ei kai lämppärin laitossa sentään merkkiliike tarvii olla? :wink:
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

Auto-Expert Hyvinkää

ei halpa mutta osaavia
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

Unohdin mainita Torek & Auto Rokka yhteydessä että molemmat yrittäjät ovat pitkän linjan Saab asentajia, Torekille voi viedä huoletta jopa kajakkeja (96:ia) :D joten ei vaan "joitakin huoltoliikkeitä"....
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Kiitosta kaikille vinkin antajille.
Aika varattu ensi viikolle (Hyvinkää, Nesteen viereinen paja), lohkolämppäri ja haaroitussarja asennus + uudet nesteet ("vanhat" olikin jo ainakin kolme kuukautta käytetyt, vielä sitä "kallista" punaista litkua :D ...), aika-arvio 2-2.5 tuntia, kustannus 100-130€ kaikkineen. Ite vien vaadittavat kilkkeet paikalle. Motonetistä Defa 39,90€ ja haaroitussarja 62,90€. Lieneekö jostain saatavilla halvemmalla??

-Ville
#1572

Edittiä sen verran, että YV:llä sain tuosta suosituksen ja oon aiemmin kerran käyttänyt satkua pyöränlaakereiden/jarrujen syynäyksessä (piti melkoista jurinaa), palvelu oli kohdallaan, hinnatkaan ei ihan älyttömät.
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallejh »

Ihan ok mesta myös, yksi kaverikin on siellä hommissa.
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

kallejh kirjoitti:Joku joskus listalla kehui Vähämaan Autopalvelua, 019-433 530. Saab merkkikorjaamo, mutta ei kai lämppärin laitossa sentään merkkiliike tarvii olla? :wink:
Joo, se olin mä. Oon aina saanut sieltä hyvää palvelua kohtuuhintaan :)
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

kallejh kirjoitti:Ihan ok mesta myös, yksi kaverikin on siellä hommissa.
Sano sille kaverillesi että kohteleevat silkkihandsikkailla ensi viikon tiistaina klo 8:00 lohkolämppärin asennuksen tulevaa edustussaappia ja että eivät "koeaja" kymmeniä kilometrejä pakosarja punasena :lol:

Eikö mitä ja vitsit sikseen, viimeksi oli ainakin perin asiallista touhua. Tänään ostin jo kilkkeetkin. Defan elementti oli Motonetistä Vantaalla loppu hyllystä, joten otin Calixin. Ja pistin palkan sileeksi samalla kertaa, eli hommasin sisätilan lämppärinkin! Tämä poika ei enää kauan auton laseja raavi rystyset sinisenä aamutuimaan :D 8)
-Ville
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Pannaan nyt vielä loppukaneetti...Eli olen enemmän kuin tyytyväinen, että en ryhtynyt lämppäriä itse sohlaamaan. Kaheksalta vein auton em. pajalle ja puoli kahdentoista maissa kävin katselemassa, josko Saappaan sais pois. No, oli ollu tulppa kuulemma aivan PE*KELEEN tiukalla, jopa niin että asentajan terveys oli ollut koetuksella, eli homma ei vielä kolmen ja puolen tunnin puuhastelulla ollu valmistunut. Osa ajasta oli menny myös turbon viilentelyyn, proppu kun piileksii sen lähellä jossain jemmassa...Saatan kuvitella kauan olisin ite taistellut akselipukeilla lepäävän auton alla makaamassa tulppaa kiskoen jollain made in north-korea papukaijapihdeillä ja välillä lekaa heiluttaen 8O

Homma oli sisäpistoketta ja koneen lämpimäksikäyttöä vaille valmis, kustannukset jossain 150-200€ välillä johtuen "pienistä" ongelmista kiinnijuuttuneen propun kanssa :D No, nyt vaan toivomaan että nää helteet helpottaa ja saadaan taas kunnon talvi 8O

-Ville
#1572
Vastaa Viestiin