
Viimeksi kun olin edellistä femmaani vaihtamassa pois, niin lähes kaikki autokauppiaat kiersivät sen kaukaa, koska "se on todella vaikea myytävä".


Mitkäs on kokemukset muilla tän hetken kysynnästä?
Kuin myös moni muukin....itse ostin 93:n 2011 lokakuun lopussa ja myös niitä muita vaihtoehtoja mitä silloin oli eri merkeitä näkyy olevan myymättöminä. Lielahden veholla reippaat 60 ajettu 320 dieselifarkku on pyynniltään nyt 3000e pienempi kuin silloin, käyttöautolla oli vielä pari viikkoa sitten yksi v70 ja pyyntihinta tippui siinäkin reippaat kolme tonnia ennenkuin ostaja löytyi. Siistejä noikin, tuosta bemarista jäi myyjän kanssa tonni kiistaa eikä tullut alaspäin. Nyt näkyy tulleenTannisto kirjoitti:Hah... aika huonosti tuntuu ainakin nettiautossa kiertävän. Samat autot on myynnissä kuukaudesta toiseen
Totta kai se on kovimmillaan, kun se pitäisi saada myytyä..Peetu kirjoitti:Kävin täänän autoliikkeessä katsomassa yhtä ysi-vitosta. Kaupat vaan valitettaavasti kariutui jokseenkin kohtuuttomaan välirahpyyntiin. Myyjä perusteli välirahaa mm. sillä, että Subaru on aika vaikea myytävä. Kysyin, että mikäs on Saabin kysyntä, niin kuulemma se on nyt kovimmillaan....?
Tässä on sellainen totuuden jyvä, että ainakin itseltäni ovat kyselleet sellaisetkin piirit ja ihmiset jotka eivät aikaisemmin ole edes sylkäisseet Saabin suuntaan eli "yllättäen" alkaa kiinnostamaan mahdollisuus ajaa halvahkolla polttoaineella. Ja autosta tai sen brändistä, tai sen "sijoittelusta ja asemoinnista muihin merkkeihin verrattuna" (ruttunen kirjoitti:Kun bensan hinta kohta rupee hipomaan 2 euroo niin alkaa olla kova sana biosofta saab
Hyvinkin mahdollista, mutta sitten tulee normaalille bensalle ja dieselille vielä isompi vero ja hintaero kasvaa. Muuten valtio ei pääse EU:n päästötavoitteisiin, jos ei suosi bioetanolin ja biodieselin verotusta.karg kirjoitti:Ja sitten kun verottaja viimeinkin keksii, että RE85:a kuluu paljon, niin siihen lätkäistään joku hienosti nimetty lisävero päälle.
Tämä alkanee olla totta. Itse eksyin sattuman kautta tälle foorumille ja pisti silmään E85-ketjut, hetken aikaa lueskeltuani lähti edellinen auto myyntiin. Viikon päästä oli auto myyty, kuukauden etsiskelyn jälkeen kohtuuhintainen T7 kolkki löydetty ja ostettu. Illan puuhasteluina sitten värkkäilin clampin sekä BDM-kaapelin ja laittelin Biopower+St1 ohjelmat sisään.ruttunen kirjoitti:Kun bensan hinta kohta rupee hipomaan 2 euroo niin alkaa olla kova sana biosofta saab