Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992 Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala
Viesti
Kirjoittaja vuorpe » Su Marras 21, 2004 11:26
Kertokaapas viisaammat että onko säädettävän säätimen asennus ihan vain plug´n´play juttu vai joituuko jostain muualta säätelemään?
Autona i16
Saabiton saabisti
#1470
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451 Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä
Viesti
Kirjoittaja Aksu900 » Su Marras 21, 2004 12:18
900:n? Sen suutintukin ja säätimen välisen letkunpätkän joudut todennäköisesti uusimaan. Muuten heittämällä.
Aki Peltola #1132
tuomas
"Hirsch"
Viestit: 733 Liittynyt: To Touko 08, 2003 14:08
Paikkakunta: Espoo/Nummela
Viesti
Kirjoittaja tuomas » Su Marras 21, 2004 13:34
en tiedä mitä säädettävä bensanpaineensäädin oikein iivarissa auttaa, mutta plukkaplay se on.
-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451 Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä
Viesti
Kirjoittaja Aksu900 » Su Marras 21, 2004 13:41
en tiedä mitä säädettävä bensanpaineensäädin oikein iivarissa auttaa, mutta plukkaplay se on.
Voihan vapaastihengittäviäkin virittää, vaikka se meiltä saabisteilta tuppaa unohtumaan.
Aki Peltola #1132
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992 Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala
Viesti
Kirjoittaja vuorpe » Ma Marras 22, 2004 10:47
Mites on katsastuksenlaita?
Kun eikös soossia mene enemmän -> päästöt kasvaa -> inssi suuttuu...
-> punanen lappu kojelautaan...
Saabiton saabisti
#1470
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo
Viesti
Kirjoittaja Japso » Ma Marras 22, 2004 10:50
vuorpe kirjoitti: Mites on katsastuksenlaita?
Kun eikös soossia mene enemmän -> päästöt kasvaa -> inssi suuttuu...
-> punanen lappu kojelautaan...
Eihän se turhaan ole säädettävä, eikun paineet pienemmälle jos päästöt näyttää punaista
.
Foxbody turbo
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992 Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala
Viesti
Kirjoittaja vuorpe » Ma Marras 22, 2004 11:35
No niimpä tietysti!
Saabiton saabisti
#1470
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723 Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Frostgrey » Ma Marras 22, 2004 11:45
Itselläni ei ainakaan tonnarissa mennyt seokset mitenkään pieleen vaikka bensapaineet oli 4++bar tyjäkäynnillä. Eikä inssi muutenkaan kysellyt vaikka kone huoneessa möllötti iso painemittari suoraan säätimen perässä
Saab 9-3 TTID Vector 2008
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992 Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala
Viesti
Kirjoittaja vuorpe » Ma Marras 22, 2004 12:39
Frostgrey kirjoitti: Itselläni ei ainakaan tonnarissa mennyt seokset mitenkään pieleen vaikka bensapaineet oli 4++bar tyjäkäynnillä. Eikä inssi muutenkaan kysellyt vaikka kone huoneessa möllötti iso painemittari suoraan säätimen perässä
Tuota pitikin myös kysyä että minkälainen ja mistä painemittari?
Saabiton saabisti
#1470
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723 Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Frostgrey » Ma Marras 22, 2004 12:46
Hitto kun en muista mistä tuo aikoinaan tilasin
Malpassi merkkinen se oli. Olisiko ollut
http://www.freetechnics.fi/polttoai.htm en ole kyllä varma, mutta sieltäkin näyttää sellaisen saavan.
se tuollainen kuin tuo keskimmäinen ylärivillä!
Paine mittari oli vaan joku perus 0-5bar paine mittari!
Saab 9-3 TTID Vector 2008
saab900turbo
"Ruisku"
Viestit: 125 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja saab900turbo » Ma Marras 22, 2004 18:22
Mopo Sportista löytyy kyseinen vehje
Jarru on vauhdin surma!
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja NG900T » Ma Marras 22, 2004 18:53
saab900turbo kirjoitti: Mopo Sportista löytyy kyseinen vehje
paljo nyysivät tuosta mopossa ecuja?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724 Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1
Viesti
Kirjoittaja Hallu » Ma Marras 22, 2004 18:58
NG900T kirjoitti: saab900turbo kirjoitti: Mopo Sportista löytyy kyseinen vehje
paljo nyysivät tuosta mopossa ecuja?
No, herra on hyvä ja katsoo
http://www.moposport.fi/sivut/autolu03/sivu61.html
EDIT: Onkin FSE eikä malpassi
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja NG900T » Ma Marras 22, 2004 19:06
Joku tommonen murikkako kuitenkin tarvitaan? mä noista mitään tiiä...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451 Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä
Viesti
Kirjoittaja Aksu900 » Ma Marras 22, 2004 19:09
FSE ja malpassi on samoja vehkeitä.
Aki Peltola #1132