Noni, pistin nettiin kuvia.
http://www.kanetti.fi/peinu/auto/frank/
Auto on siis -93 9000 CSE TA 230tkm
Varusteina tuo pahamaineinen ASR, ali automaattien TCS. Kaikki, jotka jostain jotain ymmärtävät, käskivät pysyä kaukana siitä, joten tottakai se piti sitten ottaa.
Lisäksi automaatti-ilmastointi ja cruise sun muuta vakiokilkkeet. Osaakohan joku muuten kertoa mitä varusteita tuollaisessa CSE:ssä kuuluu olla. Jalopuita ei siinä ole, joten pitää varmaan hankkia vaneria, jotta pääsee ajelemaan. Meillähän ei ilman jalopuita ajella!

Onneksi on sentään nahkaratti ja penkit, niin voi ajaa sen paljain käsin satamasta kotiin.
Auto oli mobile.de:ssä myytävänä jokin aika sitten, mutta ostajalla ei sitten kuulemma löytynyt rahaa ja tämä tuli uudelleen myyntiin, nyt juuri katastettuna ja jonkinlainen jarruremontti tehtynä. Mulla asuu kaveri Lübekissä. Kävi koeajelemassa saamiensa ohjeiden mukaan tuota jo aikaisemmin. Kaveri hoitaa auton tänään Saksan satamaan ja auto lastataan laivaan, sitten kun siellä on tilaa. Varmaan alkuviikosta on auto haettavissa Suomen satamasta.
Auton huoltohistoriasta ei ole kovin tarkkaa tietoa sitten -99, mihin asti huoltokirja on. Pari-kolme edellistä omistajaa sillä oli. Airbagin valosta kaveri ei mennytt varmuuteen, jotta näkyikö sitä vai ei. Kaikki muu on reilassa. Pakoputkeen pitää tehdä pieni fixi, että saa kilpiin. Pari skraadua kyljessä, joista toinen vähän pitempi, jonkun avainhumoristin tekemä varmaan. Ei yltä tosin pohjamaalia pitemmälle.
Auto oli halpa jopa saksan mittapuissa. 2500e, veroa odottelen 2000e pintaan. Laivaus reilu 400e, haku 80e, rekisteröinti+kilvet 150e, talvikiekot on 150e Tikkurilan vahinkokeskuksesta, jotkut vanteet on hommattava.Lohkis + sisähaara 250e. Kaverille vähän palkkiota.
Alle 6000e pitäis olla kilvissä. Huollot pitää tietysti tehdä heti ja kattoo sit mitä joutuu fiksailemaan.
Kirkkaat vilkut pitää ainakin hankkia heti. Pidä, Riku, yhdet valmiiks hyllyssä!