Itsellä taas kyseisestä paikasta positiivista kokemusta saabilla, ei turhista (välijäähdytin, liian isot renkaat, meteli(?)) nuristu. Asiasta sitten, eli se ooppelin käsijarru...Naxu kirjoitti:Käytin kolkkia kehän autokatsastuksessa, ja inssi totesi vas etutolpan mädäksi. Sitten kiersi auton ja sanoi että oikeakin on mätä. No mitäpä siitä. Baasenarin holkit taskuun, ja viroon moikkaamaan antia. Noh usintanäytössä sanoi ettei tolpia saa hitsata. Miten niin, kysyin? Korjausholkkeja myydään maahantuojallakin väitin, voin vaikka näyttää vanhat osat. Inssi katsoi mätää palaa, ja empi kahden inssin voimin. Otin oikean puolen täysin ehjän ja syöpymättömän palan, ja kysyin miksi tämä käskettiin vaihtaa. Sitten inssi lähti ja sanoi "Noh kaipa se kestää". Täytyy vielä massata tolpat ennen seuraavaa katsastusta. Useamman kokemuksen jälkeen voin todeta, että kehällä on saab vastainen inssi. En tiedä kuka niistä, mutta vaihdan asemaa.
kauhukokemuksia katsastuksesta
Re: kauhukokemuksia katsastuksesta
Ng900
Re: kauhukokemuksia katsastuksesta
Niin minullakin on ollut positiivisia kokemuksia, mutta siellä on myös se ei niin positiivinen inssi. Ja kun se on jo kolmesti osunut kohdalle, niin vaihdan asemaa.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.