Toivottavasti tällä kertaa voimansiirtohäviö on enemmän kuin muutama hassu prosentti ja koneteho siis on enemmän kartalla .
Pyöräteho oli viimeksi kuitenkin realistisella tasolla.
Kuulin W-Dynon Vesalta tästä, puusilmä kun olen niin en ollut huomannut foorumillta .
Edellisestä penkityksestä pari vuotta niin voisi tulla mittamaan onko lukemat muuttuneet mihinkään... eli nimi listan jatkoksi:
Mikä ongelma on "No TCS" autojen mittauksessa? Kun ESP:t ja TCS otetaan pois penkityksessä sellaisissa autoissa joissa ne ovat kun kuitenkin ne menevät vikatilaan kun etupyörät pyörii ja takapyörät ei..
.46S pohjaiset NOTCS-softat on muokattu firmwaretasolla siten, että ottavat nopeussignaalin vain toisesta takapyörästä. Eli dynossa jossa vain etupyörät pyörii ei tule lainkaan nopeutta Trionicille. Tämä on eri asia kuin TCS/ESP autoissa missä nopeussignaali kyllä tulee joka pyörästä mutta siellä on vaan vikatila sen vuoksi päällä kun takapyörien ja etupyörien nopeusero on niin suuri.
Nykyään tosin uudella tavalla tehdyt .46T ja .55P NOTCS autotkin pystyy penkittämään, olen näitä tehnyt jonkin verran jo mutta penkissä ei ole kokeiltu vielä.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
SamiJoel kirjoitti:Kuulin W-Dynon Vesalta tästä, puusilmä kun olen niin en ollut huomannut foorumillta .
Edellisestä penkityksestä pari vuotta niin voisi tulla mittamaan onko lukemat muuttuneet mihinkään... eli nimi listan jatkoksi: